Een slaapkamer van 150m2? Ben je pooier ofzo?quote:Op zondag 24 oktober 2010 19:56 schreef zomerkoning0 het volgende:
Hij hoeft maar 1 slaapkamer te onderhouden, maar dat is wel 150m2 en misschien meer.
Kom maar langs dan, 2 keer per week.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:01 schreef Erasmo het volgende:
Voor die 700 euro verschil zou ik het gewoon zelf doen
Mwa, voor dat geld wil ik dat bakkie wel zelf leeggooien, zoals bij de Roomba moet dus. Ik heb een hekel aan het stofzuigen, het uitpluizen van m'n Roomba doe ik met liefdequote:Op donderdag 30 december 2010 11:53 schreef Kreator het volgende:
Ik zit eraan te denken om deze te kopen, Kärcher RC3000:
[ afbeelding ]
Weet iemand hier of deze zijn geld waard is? 1000 euro (), maar hij gaat wel uit zichzelf terug naar het laadstation, leegt daar zijn reservoir en laadt zichzelf of. Ik ben benieuwd of deze ook daadwerkelijk beter is.
Oh okay, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat is immers het enige voordeel, Roomba gaat ook zelf terug naar huis en laadt zichzelf daar op.
Naar huis gaan en opladen doet ie in ieder geval zelf, of er nog meer voordelen zijn ten opzichte van de Kärcher, weet ik niet hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 12:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh okay, dat wist ik niet.
Ik ga maar es naar de winkel, ff kijken.
Ja ik ook. Kan niet wachten.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:26 schreef Barcafan het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar een pica van die kamer van 150m2!
Dat is een leuke prijsklasse, ben ook aan t overwegen zoiets te kopen voor mijn kleine studentenkamertje (Ja ik ben erg lui). Ik kan alleen nergens op internet een link vinden waar ik die klarstein zou kunnen kopen... Op redcoon krijg ik alleen een koelkast te zien tussen de resultaten.quote:Op maandag 13 december 2010 17:35 schreef Beijtje het volgende:
Mijn review nu ik de Klarstein een paar weken heb. (Zou mooi zijn als alle reviews bij topic #4 op een rijtje komen! Alhoewel, dit is wel een erg lang verhaal geworden zie ik)
Beijtje
1) Merk en type: Klarstein
2) Verkooppunt: Redcoon.nl
...
11) Waar voor je geld: voor ¤ 140,- automatisch een schone vloer! JA!!!
12) Wat ik verder nog kwijt wilde: ben er absoluut tevreden mee en hij stelt me niet teleur! Kan het aanraden!
Als je bereid bent in het buitenland te bestellen dan staat-ie bijv. hier. http://www.hifi-tower.co.ukquote:Op donderdag 6 januari 2011 07:58 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Dat is een leuke prijsklasse, ben ook aan t overwegen zoiets te kopen voor mijn kleine studentenkamertje (Ja ik ben erg lui). Ik kan alleen nergens op internet een link vinden waar ik die klarstein zou kunnen kopen... Op redcoon krijg ik alleen een koelkast te zien tussen de resultaten.
Geinig, maar gaat niet passen onder de bank door, dus t moet iets plat blijven vrees ik!quote:Op maandag 17 januari 2011 09:48 schreef Macka66 het volgende:
Er wordt nagedacht over het saaie uiterlijk van robotstofzuigers. Als het ontwerp van Dave Hakkens ooit uitgevoerd wordt wil ik wel zo'n dustball.
Lekker belangrijk dat het saai is, zolang het maar werkt. Als mijn Roomba niet aan de slag is staat hij toch in de kast.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:48 schreef Macka66 het volgende:
Er wordt nagedacht over het saaie uiterlijk van robotstofzuigers. Als het ontwerp van Dave Hakkens ooit uitgevoerd wordt wil ik wel zo'n dustball.
Hij weet hoe hij hem aan moet zetten?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:22 schreef Xcalibur het volgende:
Zo, m'n kat heeft ontdekt hoe hij de Roomba moet aanzetten, en dat doet ie nou ook steeds.... ook 's nachts enzo
Gaat ie d'r mee spelen, hij vind het echt prachtig om d'r achteraan te rennen
Ik weet nog dat m'n konijn m per ongeluk aanzettequote:Op maandag 17 januari 2011 14:22 schreef Xcalibur het volgende:
Zo, m'n kat heeft ontdekt hoe hij de Roomba moet aanzetten, en dat doet ie nou ook steeds.... ook 's nachts enzo
Gaat ie d'r mee spelen, hij vind het echt prachtig om d'r achteraan te rennen
Ja... hij gaat er echt naast zitten, en dan met z'n pootje op de knop drukkenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:28 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hij weet hoe hij hem aan moet zetten?
Hm, dat zou nog kunnen, ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Geen idee, dit probleem ken ik niet bij mijn Roomba... Maar kan het niet zijn dat er haar rond de twee grote wielen zit? Dat ie daar last van heeft?
Je username, heb je ook Robin Hobb gelezen?
Ja, de lange haren van mijn vriendin krullen ook met veel plezier rond de borstels, dus die halen we regelmatig weg. Ook de gele dingetjes aan de zijkanten haal ik los.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:52 schreef LintuxCx het volgende:
Hmm, dat gebonk klinkt bekend. Ik heb geen huisdieren maar had toch echt wel een "pet" versie moeten kopen want het ding veegt heel veel van mijn eigen lange haren op.
En die zaten toen vast ergens rondom de borstels. Haal het echt even helemaal uit elkaar, vooral de lagers aan de buitenkant, daar heeft zich bij mij een hele bult haar opgehoopt.
Ja, altijd als ik 'm schoon maak.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:08 schreef KarinJ. het volgende:
Heb je het kleine ronde ding met die 3 borsteltjes ook losgehaald?
Ik ben ze aan het herlezen, gewoon omdat t kan. In het Engels dan, maar goed, daar heet ie Chivalry, dus dat verschilt niet veel. Machtige serie, ben je ook al begonnen aan de nieuwe boeken, over de Rain Wilds? Weet niet hoe die in het Nederlands heetquote:
Maar die gele plaatjes houden wel veel haren tegen die anders in de lagers komen. Dat moet je wel even in de gaten houden.quote:Hij rijdt nu rond minus een geel plaatje van de borstel en nu gaat het goed. Het lijkt er op dat dat plaatje tegen het borstelhuis aan schuurt waardoor hij vastloopt. Ik zie niet waarom dat nu ineens gebeurd, er lijkt geen zooi tussen te zitten waardoor het niet meer zou passen.
Maar goed, als dit de oplossing is, laat ik 't lekker zo.
Ik heb (denk ik..) hetzelfde probleem gehad. Toen zat er zoveel haar achter de gele tonnetjes (waar de borstels op liggen op de kant waar ze niet aangedreven worden) dat de borstel niet goed meer paste. Het mooie van Roomba is wel dat je 'm met een schroevendraaier helemaal uit elkaar kan halen, schoon kan maken en weer in elkaar kan zetten zonder dat je naar een dealer hoeft te gaanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:37 schreef Chevalric het volgende:
Ja, de lange haren van mijn vriendin krullen ook met veel plezier rond de borstels, dus die halen we regelmatig weg. Ook de gele dingetjes aan de zijkanten haal ik los.
[..]
Ja, altijd als ik 'm schoon maak.
Hij rijdt nu rond minus een geel plaatje van de borstel en nu gaat het goed. Het lijkt er op dat dat plaatje tegen het borstelhuis aan schuurt waardoor hij vastloopt. Ik zie niet waarom dat nu ineens gebeurd, er lijkt geen zooi tussen te zitten waardoor het niet meer zou passen.
Maar goed, als dit de oplossing is, laat ik 't lekker zo.
De samsung is inmiddels ook al te vinden voor ¤350. Dat verhoudt zich toch aardig met een Roomba...quote:
Ja, de borstel zit in een losse 'vervangbare' module. Maar ik weet nu niet of dat het probleem verholpen is wanneer ik de borstel vervang. Deze is in ieder geval wel makkelijk te vervangen. Ik merk dat niemand hier dit probleem zelf ook heeft ondervonden. Ik ga wel naar iRobot bellen morgen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:04 schreef LintuxCx het volgende:
De borstel zit toch in een losse vervangbare module?
Ik stuur mijn Truus nooit alleen op vakantie!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:39 schreef RanTheMan het volgende:
mijn Sletvana is op vakantieEen rondje langs mn familie om te kijken of het echt werkt.. Nu moet ik 2 weekjes weer met de hand stofzuigen
Geen probleem. De eerste keer krijg je een halve hartverzakking als je Roomba onvervaard naar de trap rijdt, maar hij/zij stopt altijd zodra het voorste wieltje geen vaste grond meer heeft. Vervolgens in de achteruit en gaaaaan met die banaan Roomba.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:30 schreef bart1977 het volgende:
Ik heb een Roomba 505 en ga binnenkort verhuizen naar een huis. Hoe gaan Roomba's om met trappen?
Ik lees dat 'ie ze detecteert, maar wil eigenlijk niet het risico nemen...
Hoe bevalt die Scooba? Ik denk sterk over het gebruik maken van zo'n combideal namelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:02 schreef beefcake het volgende:
Vormt nu een mooi setje met de Scooba.
Mij bevalt het super, hij maakt echt goed schoon. Ik heb hem een keertje laten draaien binnen 24 uur na een handmatige dweilbeurt. En het water wat uit het bakje kwam was erg vies. Hij is wel lang bezig (45 -60 min) en maakt behoorlijk wat herrie. Maar je kan hem bijvoorbeeld aanzetten als je weg gaat. Na ieder gebruik moet je hem ook schoonmaken maar dat is echt zo gepiept, vijf minuutjes werk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoe bevalt die Scooba? Ik denk sterk over het gebruik maken van zo'n combideal namelijk.
Gewoon zeggen dat je meer tijd voor hem hebt als je een roomba hebtquote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef Aventura het volgende:
Ik wil een Roomba, maar kan mijn vriend er maar niet van overtuigen , mjisschien moet hij dit topic even lezen.
Sletvana.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:39 schreef RanTheMan het volgende:
mijn Sletvana is op vakantieEen rondje langs mn familie om te kijken of het echt werkt.. Nu moet ik 2 weekjes weer met de hand stofzuigen
Gewoon doorsparen voor een roomba.quote:Op maandag 4 april 2011 16:01 schreef the-it het volgende:
Aangezien ik krap bij kas zit ben ik op zoek naar iets goedkopers die wel vuil opruimt, echt zuigen hoeft niet maar in ieder geval stof, heeft iemand ervaring met zon ding: ?
[ afbeelding ]
Mijn vraag was of iemand ervaring had met dit dingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |