Dat is een leuke prijsklasse, ben ook aan t overwegen zoiets te kopen voor mijn kleine studentenkamertje (Ja ik ben erg lui). Ik kan alleen nergens op internet een link vinden waar ik die klarstein zou kunnen kopen... Op redcoon krijg ik alleen een koelkast te zien tussen de resultaten.quote:Op maandag 13 december 2010 17:35 schreef Beijtje het volgende:
Mijn review nu ik de Klarstein een paar weken heb. (Zou mooi zijn als alle reviews bij topic #4 op een rijtje komen! Alhoewel, dit is wel een erg lang verhaal geworden zie ik)
Beijtje
1) Merk en type: Klarstein
2) Verkooppunt: Redcoon.nl
...
11) Waar voor je geld: voor ¤ 140,- automatisch een schone vloer! JA!!!
12) Wat ik verder nog kwijt wilde: ben er absoluut tevreden mee en hij stelt me niet teleur! Kan het aanraden!
Als je bereid bent in het buitenland te bestellen dan staat-ie bijv. hier. http://www.hifi-tower.co.ukquote:Op donderdag 6 januari 2011 07:58 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Dat is een leuke prijsklasse, ben ook aan t overwegen zoiets te kopen voor mijn kleine studentenkamertje (Ja ik ben erg lui). Ik kan alleen nergens op internet een link vinden waar ik die klarstein zou kunnen kopen... Op redcoon krijg ik alleen een koelkast te zien tussen de resultaten.
Geinig, maar gaat niet passen onder de bank door, dus t moet iets plat blijven vrees ik!quote:Op maandag 17 januari 2011 09:48 schreef Macka66 het volgende:
Er wordt nagedacht over het saaie uiterlijk van robotstofzuigers. Als het ontwerp van Dave Hakkens ooit uitgevoerd wordt wil ik wel zo'n dustball.
Lekker belangrijk dat het saai is, zolang het maar werkt. Als mijn Roomba niet aan de slag is staat hij toch in de kast.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:48 schreef Macka66 het volgende:
Er wordt nagedacht over het saaie uiterlijk van robotstofzuigers. Als het ontwerp van Dave Hakkens ooit uitgevoerd wordt wil ik wel zo'n dustball.
Hij weet hoe hij hem aan moet zetten?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:22 schreef Xcalibur het volgende:
Zo, m'n kat heeft ontdekt hoe hij de Roomba moet aanzetten, en dat doet ie nou ook steeds.... ook 's nachts enzo
Gaat ie d'r mee spelen, hij vind het echt prachtig om d'r achteraan te rennen
Ik weet nog dat m'n konijn m per ongeluk aanzettequote:Op maandag 17 januari 2011 14:22 schreef Xcalibur het volgende:
Zo, m'n kat heeft ontdekt hoe hij de Roomba moet aanzetten, en dat doet ie nou ook steeds.... ook 's nachts enzo
Gaat ie d'r mee spelen, hij vind het echt prachtig om d'r achteraan te rennen
Ja... hij gaat er echt naast zitten, en dan met z'n pootje op de knop drukkenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:28 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hij weet hoe hij hem aan moet zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |