Voor roomba is juist een aankoop bij een NL-winkel wel handig. Ik heb twee roomba's, beiden gingen kapot. Beiden werden opgehaald in garantietermijn en een nieuwe/refurbished voor teruggekregenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:00 schreef Northside het volgende:
[..]
Ook voor Roomba zou ik dan de $-prijzen niet vergelijken met de ¤-prijzen hier.
Ik weet niet, ik voel me altijd een beetje opgelicht als ik hier in Europa iets koop en het dan vervolgens op een Amerikaanse site voor (minder dan) de helft zie. Zo ook bij Roomba en z'n broertjes. De garantie is inderdaad een argument, maar als je een beetje handig bent met electronica kan je het vaak zelf ook maken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:23 schreef athlonkmf het volgende:
Voor roomba is juist een aankoop bij een NL-winkel wel handig. Ik heb twee roomba's, beiden gingen kapot. Beiden werden opgehaald in garantietermijn en een nieuwe/refurbished voor teruggekregen
Oeh, zou dat inhouden dat de rest van de Roomba's in prijs gaat verlagen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:39 schreef Northside het volgende:
[..]
Nope. Ik zou even naar de Neato kijken. Of anders misschien de nieuwe 7xx serie van Roomba. Die zou omstreeks deze tijd gelanceerd worden, dan heb je het nieuwste van het nieuwste.
Dat laatste zinnetje is dan weer een beetje jammerquote:
Ik ben blij dat ik toch nog de 'oude'520 heb gekocht. Ik kan hem nu nergens meer vinden voor de prijs die ik heb betaald want alle versies komen tegenwoordig met vuurtoren of andere accessoires die ik niet nodig heb.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, zou dat inhouden dat de rest van de Roomba's in prijs gaat verlagen?
[..]
Dat laatste zinnetje is dan weer een beetje jammer
Zo te zien wel. Naar welke ben je op zoek?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:25 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, zou dat inhouden dat de rest van de Roomba's in prijs gaat verlagen?
Een simpele goede en redelijk goedkopequote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:33 schreef Northside het volgende:
[..]
Zo te zien wel. Naar welke ben je op zoek?
Voor hoeveel had jij hem dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik toch nog de 'oude'520 heb gekocht. Ik kan hem nu nergens meer vinden voor de prijs die ik heb betaald want alle versies komen tegenwoordig met vuurtoren of andere accessoires die ik niet nodig heb.
199 als ik me goed herinner.quote:
whut!quote:
is 310 dollar 220 euro tegenwoordig?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:45 schreef Northside het volgende:
De Roomba 530 staat nu voor 270$ op amazon. 40$ verzendkosten erop en voor 220¤ hoef jij ook nooit meer te stofzuigen.
Volgens Google zelfs nog minder: 214.384509 euroquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
is 310 dollar 220 euro tegenwoordig?![]()
![]()
Ik zit nu in Engeland, zal ik daar eens zoeken?
Dat ligt er maar net aan:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:19 schreef athlonkmf het volgende:
000
[..]
Voor laminaat is het niet echt geschikt. Of je moet van opgebolde vloeren houden.
Bronquote:Als uw laminaatvloer wel gewoon gedweild mag worden kan de Scooba ook gewoon gebruikt worden. De Scooba maakt de vloer niet natter dan een gewone dweil.
Cool!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:11 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Volgens Google zelfs nog minder: 214.384509 euro
Inklaringskosten/invoeringskosten ben je vergeten?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:45 schreef Northside het volgende:
De Roomba 530 staat nu voor 270$ op amazon. 40$ verzendkosten erop en voor 220¤ hoef jij ook nooit meer te stofzuigen.
Oh noes!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:45 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Inklaringskosten/invoeringskosten ben je vergeten?
Buiten het feit dat ze niet eens naar NL verschepen, maar als ze dat doen... 19%?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh noes!
Ben ik ff blij dat ik nog niet besteld heb
Hoeveel is dat?
Even googelen op parcel forwarding. Dan gaat je pakket via een Amerikaanse tussenpersoon.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:53 schreef tombolafan het volgende:
Oh noes!
Ben ik ff blij dat ik nog niet besteld heb
Hoeveel is dat?
Dat vind ik engquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:44 schreef Northside het volgende:
[..]
Even googelen op parcel forwarding. Dan gaat je pakket via een Amerikaanse tussenpersoon.
Mag iedereen misschien zelf weten waar hij zijn geld aan uitgeeft? Dank uquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Echt he. Voor 200 euro heb je een superluxe stofzuiger met borsteltjes die een levenlang meegaan. En wat kopen we ermhiervoor; een kruimeldief op wieltjes.
Ja. Maar het moest er ff uit. Sorryquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mag iedereen misschien zelf weten waar hij zijn geld aan uitgeeft? Dank u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |