quote:
Volgens de forum admin van 1dayfly zijn kattenharen geeeen enkel probleem. Anders gewoon retourquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:10 schreef Aventura het volgende:
Ben zeker benieuwd naar je ervaringen. Voor ons is ie denk ik niet geschikt, heavy duty hier met kattenharen en tapijt boven.
quote:
Nou, wordt lekker in de markt gezet zo...quote:Een serieus schoonmaakapparaat dat de echte luie stukken vreten onder ons zodanig tegenmoet komt dat zij niks anders zullen kunnen dan grijnzend op de bank te zitten met een zak chips.
Het schijnt al te werken, geen idee hoe, maar ik kan m morgen vanuit spanje bij mijn collega laten stofzuigen als ik zou willen, "You gotta love Domotica"quote:
Heb een test op Youtube bekeken. Ziet er toch iets anders uit dan de Samsung:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
[..]
Nou, wordt lekker in de markt gezet zo...
Het uploaden van de foto's schijnt niet te werken.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:06 schreef Yemanja het volgende:
Ik heb voor de duidelijkheid wat foto's genomen. Het komt hierop neer: de borstel draaid constant langs de kam die voor het opvangbakje zit. Daardoor wordt alles er steeds "afgeschraapt". De rubberstripjes voorkomen dat het haar om de as draait.
Na drie maanden heb ik de borstel nog nooit schoon hoeven maken, zelfs niet toe ik de hond van mijn dochter te logeren had die tot haren van 10 a 15 cm heeft (en een heleboel verliest op een dag).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg waar heb je de Dalek vandaan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:21 schreef Pek het volgende:
Nou, Optimus Prime heeft zijn eerste rondjes gedraaid hier en is helemaal top! Ik had eerst op mijn manier gestofzuigd, en toch kwam de kanjer nog met een halve bak vol prut terug, een aanwinst dus![]()
De kat had het eerste uur een wtf?-momentje, maar zit er nu gebiologeerd naar te kijken, en hij is als de dood voor normale stofzuigers.
Enige probleem is nog m'n huisdalek, die moet 'm niet: "Leave this area, or be exterminated!!"
[ afbeelding ]
![]()
18" Voice Interactive Dalek: Currently unavailablequote:
Als ik poets wil ik plek hebben dus dan moet alles uit de weg/van de vloer. En zo werkt Truus ook het beste.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:53 schreef lezzer het volgende:
Voor de robotbezitters...
Hebben jullie je huis nou eigenlijk robotproof ingericht?
ik merk dat ik elke keer wel loop te sjouwen met spullen en flink nadenk over hoe ik de boel kan inrichten zonder dat ik dat moet doen.
Of laten jullie keukenstoelen enzo gewoon staan?
Er is een nieuw hoogpolig tapijt wat door onze poes als kattenbak is gebruikt. Die hangt nog even te drogen in de garage, maar krijg de pislucht er moeilijk uit. Ik denk dat Bumblebee er tegenaan zal rijden en er niet op komt, maar we zullen zien. Vanochtend weer even een uurtje losgelaten beneden en nu zat er al een stuk minder in het bakje. Logisch ook. De katten vinden het een stuk minder eng dan de normale stofzuiger, minder herrie, kleiner en voorspelbare snelheid. Ik overweg op zo'n kattenspeeltje erop te zettenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:03 schreef Aventura het volgende:
Heb je ook tapijt liggen Nigelator?
Wel leuk, je live-verslag
Kan je ook meten hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 16:33 schreef athlonkmf het volgende:
accu van 500 is dood... even eentje besteld via ebay. Ben benieuwd of het een beetje lukt.
Ik heb nog een 400 waar ook een ebay accu in zit, maar di e kan niet meer opladen. Geen zin om 40 euro uit te geven om te testen of het de lader is die kapot is, of accu.
Misschien heb je het al gedaan maar ik wilde even de tip geven; kattenpies altijd schoonmaken met een enzymatisch middel, bv Biotex groen. Ik hoor ook wel eens goede verhalen over het HG middel "alle nare luchtjes weg" en verder zijn er ook nog speciale antikattepieslucht middelen op internet/bij sommige dierenwinkels verkrijgbaar van het merk Ecodor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:49 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Er is een nieuw hoogpolig tapijt wat door onze poes als kattenbak is gebruikt. Die hangt nog even te drogen in de garage, maar krijg de pislucht er moeilijk uit.
Nou. welke waardes zijn dan correct?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Kan je ook meten hoor
En meten is weten
Voltage meter nemen eop gelijkstroom zetten =dc en dan adapterplug metenquote:
Hasan?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:22 schreef Finch het volgende:
Morgen wordt Hasan (Samsung vcr8855l3b) geleverd. Mij benieuwen of hij het goed doet..
Heul handigquote:Op zondag 3 juli 2011 19:13 schreef Karina het volgende:
Ik zag de iRobot Scooba 385 dweilrobot, dat lijkt me wel wat (als ik ooit het geld heb).
Heeft iemand ervaring met deze? Lijkt me handig omdat ik laminaat heb.
Nog een vraag: kost het niet heel veel stroom om dat ding elke keer op te laden?
neej lijkt me niks...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Fatima, alice, muts. Iig vrouwelijk
Kleine finch danquote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:53 schreef Finch het volgende:
[..]
neej lijkt me niks...
trouwens die keus is aan moeders de vrouw, hij is voor haar
Wat is een Mint?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:23 schreef Northside het volgende:
Vandaag een Mint(je) besteld. Ben benieuwd. Als het principe bevalt krijgt hij over een tijdje een grote broer voor het zwaardere schoonmaakwerk.
Klarstein veel voor weinigquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat is een Mint?
Sowieso, wat is nou een beetje bang for buck qua robots? Ik zie door de topics de robots niet meer zeg maar
Volgens mij is zo'n zuigbot meer een veredelde hobby dan een nuttig geval.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat is een Mint?
Sowieso, wat is nou een beetje bang for buck qua robots? Ik zie door de topics de robots niet meer zeg maar
Ik wil kwaliteit, en een robot die het gewoon goed doet. Is dan een Klarstein wat voor mij? Hoe vergelijk je die dingen eigenlijk ?quote:
De Neato xv-11 stond nummer 1 op mijn shortlist. Heb er eigenlijk niets negatiefs over kunnen vinden (ja, dat ie lawaai maakt, maar hij doet zn werk toch als jij niet thuis bent dus boeiend).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:59 schreef Scorpie het volgende:
Ik wil kwaliteit, en een robot die het gewoon goed doet. Is dan een Klarstein wat voor mij? Hoe vergelijk je die dingen eigenlijk ?Kortom, waar begin ik
Maar dat is niet echt een stofzuiger of wel?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:05 schreef Northside het volgende:
[..]
De Neato xv-11 stond nummer 1 op mijn shortlist. Heb er eigenlijk niets negatiefs over kunnen vinden (ja, dat ie lawaai maakt, maar hij doet zn werk toch als jij niet thuis bent dus boeiend).
Uiteindelijk heb ik zelf voor de Mint gekozen (http://mintcleaner.com/clean/) omdat ik wel iets zie in dat systeem met die doekjes. Maar die is dus alleen voor harde vloeren.
Nope. Ik zou even naar de Neato kijken. Of anders misschien de nieuwe 7xx serie van Roomba. Die zou omstreeks deze tijd gelanceerd worden, dan heb je het nieuwste van het nieuwste.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:31 schreef Scorpie het volgende:
Maar dat is niet echt een stofzuiger of wel?
Filmpjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:31 schreef Scorpie het volgende:
Maar dat is niet echt een stofzuiger of wel?
Dit is kwaliteit heb hem al een jaar zonder problemenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:59 schreef Scorpie het volgende:
Ik wil kwaliteit,
en een robot die het gewoon goed doet.
Is dan een Klarstein wat voor mij? Hoe vergelijk je die dingen eigenlijk ?
Kortom, waar begin ik
Voor laminaat is het niet echt geschikt. Of je moet van opgebolde vloeren houden.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:13 schreef Karina het volgende:
Ik zag de iRobot Scooba 385 dweilrobot, dat lijkt me wel wat (als ik ooit het geld heb).
Heeft iemand ervaring met deze? Lijkt me handig omdat ik laminaat heb.
Nog een vraag: kost het niet heel veel stroom om dat ding elke keer op te laden?
399$ op bijvoorbeeld Amazon.com (en dan even creatief doen met parcel forwarding). Binnen europa heet het ding XV-15 en kost hij 500¤.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:31 schreef Scorpie het volgende:
Waar koop je die Neato xv-11 dan eigenlijkKrijg alleen maar vage webshops in het buitenland
Ik begin niet aan parcel forwarding shit, dan ga ik wel een ander merk kopen. Dan maar een instapmodel roomba als het moet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:50 schreef Northside het volgende:
[..]
399$ op bijvoorbeeld Amazon.com (en dan even creatief doen met parcel forwarding). Binnen europa heet het ding XV-15 en kost hij 500¤.
Ook voor Roomba zou ik dan de $-prijzen niet vergelijken met de ¤-prijzen hier.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:57 schreef Scorpie het volgende:
Ik begin niet aan parcel forwarding shit, dan ga ik wel een ander merk kopen. Dan maar een instapmodel roomba als het moet.
I know, maar ik geef liever iets meer uit zonder gedoe qua verzending en crap.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:00 schreef Northside het volgende:
[..]
Ook voor Roomba zou ik dan de $-prijzen niet vergelijken met de ¤-prijzen hier.
Voor roomba is juist een aankoop bij een NL-winkel wel handig. Ik heb twee roomba's, beiden gingen kapot. Beiden werden opgehaald in garantietermijn en een nieuwe/refurbished voor teruggekregenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:00 schreef Northside het volgende:
[..]
Ook voor Roomba zou ik dan de $-prijzen niet vergelijken met de ¤-prijzen hier.
Ik weet niet, ik voel me altijd een beetje opgelicht als ik hier in Europa iets koop en het dan vervolgens op een Amerikaanse site voor (minder dan) de helft zie. Zo ook bij Roomba en z'n broertjes. De garantie is inderdaad een argument, maar als je een beetje handig bent met electronica kan je het vaak zelf ook maken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:23 schreef athlonkmf het volgende:
Voor roomba is juist een aankoop bij een NL-winkel wel handig. Ik heb twee roomba's, beiden gingen kapot. Beiden werden opgehaald in garantietermijn en een nieuwe/refurbished voor teruggekregen
Oeh, zou dat inhouden dat de rest van de Roomba's in prijs gaat verlagen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:39 schreef Northside het volgende:
[..]
Nope. Ik zou even naar de Neato kijken. Of anders misschien de nieuwe 7xx serie van Roomba. Die zou omstreeks deze tijd gelanceerd worden, dan heb je het nieuwste van het nieuwste.
Dat laatste zinnetje is dan weer een beetje jammerquote:
Ik ben blij dat ik toch nog de 'oude'520 heb gekocht. Ik kan hem nu nergens meer vinden voor de prijs die ik heb betaald want alle versies komen tegenwoordig met vuurtoren of andere accessoires die ik niet nodig heb.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, zou dat inhouden dat de rest van de Roomba's in prijs gaat verlagen?
[..]
Dat laatste zinnetje is dan weer een beetje jammer
Zo te zien wel. Naar welke ben je op zoek?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:25 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, zou dat inhouden dat de rest van de Roomba's in prijs gaat verlagen?
Een simpele goede en redelijk goedkopequote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:33 schreef Northside het volgende:
[..]
Zo te zien wel. Naar welke ben je op zoek?
Voor hoeveel had jij hem dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik toch nog de 'oude'520 heb gekocht. Ik kan hem nu nergens meer vinden voor de prijs die ik heb betaald want alle versies komen tegenwoordig met vuurtoren of andere accessoires die ik niet nodig heb.
199 als ik me goed herinner.quote:
whut!quote:
is 310 dollar 220 euro tegenwoordig?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:45 schreef Northside het volgende:
De Roomba 530 staat nu voor 270$ op amazon. 40$ verzendkosten erop en voor 220¤ hoef jij ook nooit meer te stofzuigen.
Volgens Google zelfs nog minder: 214.384509 euroquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
is 310 dollar 220 euro tegenwoordig?![]()
![]()
Ik zit nu in Engeland, zal ik daar eens zoeken?
Dat ligt er maar net aan:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:19 schreef athlonkmf het volgende:
000
[..]
Voor laminaat is het niet echt geschikt. Of je moet van opgebolde vloeren houden.
Bronquote:Als uw laminaatvloer wel gewoon gedweild mag worden kan de Scooba ook gewoon gebruikt worden. De Scooba maakt de vloer niet natter dan een gewone dweil.
Cool!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:11 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Volgens Google zelfs nog minder: 214.384509 euro
Inklaringskosten/invoeringskosten ben je vergeten?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:45 schreef Northside het volgende:
De Roomba 530 staat nu voor 270$ op amazon. 40$ verzendkosten erop en voor 220¤ hoef jij ook nooit meer te stofzuigen.
Oh noes!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:45 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Inklaringskosten/invoeringskosten ben je vergeten?
Buiten het feit dat ze niet eens naar NL verschepen, maar als ze dat doen... 19%?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh noes!
Ben ik ff blij dat ik nog niet besteld heb
Hoeveel is dat?
Even googelen op parcel forwarding. Dan gaat je pakket via een Amerikaanse tussenpersoon.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:53 schreef tombolafan het volgende:
Oh noes!
Ben ik ff blij dat ik nog niet besteld heb
Hoeveel is dat?
Dat vind ik engquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:44 schreef Northside het volgende:
[..]
Even googelen op parcel forwarding. Dan gaat je pakket via een Amerikaanse tussenpersoon.
Mag iedereen misschien zelf weten waar hij zijn geld aan uitgeeft? Dank uquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Echt he. Voor 200 euro heb je een superluxe stofzuiger met borsteltjes die een levenlang meegaan. En wat kopen we ermhiervoor; een kruimeldief op wieltjes.
Ja. Maar het moest er ff uit. Sorryquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mag iedereen misschien zelf weten waar hij zijn geld aan uitgeeft? Dank u
Vond ik ook de eerste 2 keer. Nu vind ik het de normaalste zaak van de wereld. Je moet toch wat met die belachelijke prijsverschillen he?quote:
Met het grote verschil dat ik die superdeluxe stofzuiger moet rondduwen en de kruimeldief het allemaal zelf doet. Mijn tijd is kostbaar, dus die kruimeldief heeft zichzelf zo terugverdiend.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Echt he. Voor 200 euro heb je een superluxe stofzuiger met borsteltjes die een levenlang meegaan. En wat kopen we ermhiervoor; een kruimeldief op wieltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |