quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:33 schreef RanTheMan het volgende:
Sletvana is alweer op vakantie![]()
Maar met een reden, een collega van mij gaat hem toevoegen aan zijn huisdomotica, als het werkt, dan kan ik straks vanaf waar dan ook ter wereld dat ding mooi laten stofzuigen waar en wanneer ik wil. Totaal nutteloos maar wel heel vet
quote:
Volgens de forum admin van 1dayfly zijn kattenharen geeeen enkel probleem. Anders gewoon retourquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:10 schreef Aventura het volgende:
Ben zeker benieuwd naar je ervaringen. Voor ons is ie denk ik niet geschikt, heavy duty hier met kattenharen en tapijt boven.
quote:
Nou, wordt lekker in de markt gezet zo...quote:Een serieus schoonmaakapparaat dat de echte luie stukken vreten onder ons zodanig tegenmoet komt dat zij niks anders zullen kunnen dan grijnzend op de bank te zitten met een zak chips.
Het schijnt al te werken, geen idee hoe, maar ik kan m morgen vanuit spanje bij mijn collega laten stofzuigen als ik zou willen, "You gotta love Domotica"quote:
Heb een test op Youtube bekeken. Ziet er toch iets anders uit dan de Samsung:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
[..]
Nou, wordt lekker in de markt gezet zo...
Het uploaden van de foto's schijnt niet te werken.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:06 schreef Yemanja het volgende:
Ik heb voor de duidelijkheid wat foto's genomen. Het komt hierop neer: de borstel draaid constant langs de kam die voor het opvangbakje zit. Daardoor wordt alles er steeds "afgeschraapt". De rubberstripjes voorkomen dat het haar om de as draait.
Na drie maanden heb ik de borstel nog nooit schoon hoeven maken, zelfs niet toe ik de hond van mijn dochter te logeren had die tot haren van 10 a 15 cm heeft (en een heleboel verliest op een dag).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg waar heb je de Dalek vandaan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:21 schreef Pek het volgende:
Nou, Optimus Prime heeft zijn eerste rondjes gedraaid hier en is helemaal top! Ik had eerst op mijn manier gestofzuigd, en toch kwam de kanjer nog met een halve bak vol prut terug, een aanwinst dus![]()
De kat had het eerste uur een wtf?-momentje, maar zit er nu gebiologeerd naar te kijken, en hij is als de dood voor normale stofzuigers.
Enige probleem is nog m'n huisdalek, die moet 'm niet: "Leave this area, or be exterminated!!"
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |