quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:33 schreef RanTheMan het volgende:
Sletvana is alweer op vakantie![]()
Maar met een reden, een collega van mij gaat hem toevoegen aan zijn huisdomotica, als het werkt, dan kan ik straks vanaf waar dan ook ter wereld dat ding mooi laten stofzuigen waar en wanneer ik wil. Totaal nutteloos maar wel heel vet
quote:
Volgens de forum admin van 1dayfly zijn kattenharen geeeen enkel probleem. Anders gewoon retourquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:10 schreef Aventura het volgende:
Ben zeker benieuwd naar je ervaringen. Voor ons is ie denk ik niet geschikt, heavy duty hier met kattenharen en tapijt boven.
quote:
Nou, wordt lekker in de markt gezet zo...quote:Een serieus schoonmaakapparaat dat de echte luie stukken vreten onder ons zodanig tegenmoet komt dat zij niks anders zullen kunnen dan grijnzend op de bank te zitten met een zak chips.
Het schijnt al te werken, geen idee hoe, maar ik kan m morgen vanuit spanje bij mijn collega laten stofzuigen als ik zou willen, "You gotta love Domotica"quote:
Heb een test op Youtube bekeken. Ziet er toch iets anders uit dan de Samsung:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
[..]
Nou, wordt lekker in de markt gezet zo...
Het uploaden van de foto's schijnt niet te werken.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:06 schreef Yemanja het volgende:
Ik heb voor de duidelijkheid wat foto's genomen. Het komt hierop neer: de borstel draaid constant langs de kam die voor het opvangbakje zit. Daardoor wordt alles er steeds "afgeschraapt". De rubberstripjes voorkomen dat het haar om de as draait.
Na drie maanden heb ik de borstel nog nooit schoon hoeven maken, zelfs niet toe ik de hond van mijn dochter te logeren had die tot haren van 10 a 15 cm heeft (en een heleboel verliest op een dag).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg waar heb je de Dalek vandaan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:21 schreef Pek het volgende:
Nou, Optimus Prime heeft zijn eerste rondjes gedraaid hier en is helemaal top! Ik had eerst op mijn manier gestofzuigd, en toch kwam de kanjer nog met een halve bak vol prut terug, een aanwinst dus![]()
De kat had het eerste uur een wtf?-momentje, maar zit er nu gebiologeerd naar te kijken, en hij is als de dood voor normale stofzuigers.
Enige probleem is nog m'n huisdalek, die moet 'm niet: "Leave this area, or be exterminated!!"
[ afbeelding ]
![]()
18" Voice Interactive Dalek: Currently unavailablequote:
Als ik poets wil ik plek hebben dus dan moet alles uit de weg/van de vloer. En zo werkt Truus ook het beste.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:53 schreef lezzer het volgende:
Voor de robotbezitters...
Hebben jullie je huis nou eigenlijk robotproof ingericht?
ik merk dat ik elke keer wel loop te sjouwen met spullen en flink nadenk over hoe ik de boel kan inrichten zonder dat ik dat moet doen.
Of laten jullie keukenstoelen enzo gewoon staan?
Er is een nieuw hoogpolig tapijt wat door onze poes als kattenbak is gebruikt. Die hangt nog even te drogen in de garage, maar krijg de pislucht er moeilijk uit. Ik denk dat Bumblebee er tegenaan zal rijden en er niet op komt, maar we zullen zien. Vanochtend weer even een uurtje losgelaten beneden en nu zat er al een stuk minder in het bakje. Logisch ook. De katten vinden het een stuk minder eng dan de normale stofzuiger, minder herrie, kleiner en voorspelbare snelheid. Ik overweg op zo'n kattenspeeltje erop te zettenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:03 schreef Aventura het volgende:
Heb je ook tapijt liggen Nigelator?
Wel leuk, je live-verslag
Kan je ook meten hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 16:33 schreef athlonkmf het volgende:
accu van 500 is dood... even eentje besteld via ebay. Ben benieuwd of het een beetje lukt.
Ik heb nog een 400 waar ook een ebay accu in zit, maar di e kan niet meer opladen. Geen zin om 40 euro uit te geven om te testen of het de lader is die kapot is, of accu.
Misschien heb je het al gedaan maar ik wilde even de tip geven; kattenpies altijd schoonmaken met een enzymatisch middel, bv Biotex groen. Ik hoor ook wel eens goede verhalen over het HG middel "alle nare luchtjes weg" en verder zijn er ook nog speciale antikattepieslucht middelen op internet/bij sommige dierenwinkels verkrijgbaar van het merk Ecodor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:49 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Er is een nieuw hoogpolig tapijt wat door onze poes als kattenbak is gebruikt. Die hangt nog even te drogen in de garage, maar krijg de pislucht er moeilijk uit.
Nou. welke waardes zijn dan correct?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Kan je ook meten hoor
En meten is weten
Voltage meter nemen eop gelijkstroom zetten =dc en dan adapterplug metenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |