Oh natuurlijk ja...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:22 schreef Bonno het volgende:
Beetje een onnozele uitvinding zolang je dat ding zelf steeds naar een ander raam moet verplaatsen.
De Windoro kan 60 minuten achter elkaar worden gebruikt waarna deze 180 minuten opgeladen dient te worden. Er wordt 10ml schoonmaakmiddel per 1m2 gebruikt en de poetskunsten worden vertoond met een snelheid van 20cm/sec.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:35 schreef bl0emetjE het volgende:
Hoeveel zeemt ie per batterij/accu?
Ja, en als je niet oplet, flikkert ie er na n uur afquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:41 schreef Bonno het volgende:
[..]
De Windoro kan 60 minuten achter elkaar worden gebruikt waarna deze 180 minuten opgeladen dient te worden. Er wordt 10ml schoonmaakmiddel per 1m2 gebruikt en de poetskunsten worden vertoond met een snelheid van 20cm/sec.
Die van de Tell Sell reclame bedoel je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:35 schreef bl0emetjE het volgende:
Er bestaan volgens mij ook van die soort zemers (met magneet) maar die je dan met de hand moet bedienen (??). Dat automatische is dan weer handig voor grote oppervlakken. Hoeveel zeemt ie per batterij/accu?
Bij mij vraagt hij net iets meer...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:47 schreef Vonkenboer het volgende:
En zolang de plaatselijke glazenwasser voor een tientje al je ramen lapt
Als je ook kijkt naar de hoeveelheid glas in jou gevel en de hoeveelheid die een gemiddelde woning van een gemiddelde Nederlander maar heeft qua oppervlak is dat niet eens zo vreemd !quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop