Zo gek is dat dus nietquote:Op donderdag 14 april 2011 17:26 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik heb echt bij de Ikea de ruimte onder hun banken opgemeten om te kijken of mijn toekomstige stofzuigervriendje daar wel onderdoor zou kunnen
Als je meerdere verdiepingen hebt, zal dat per verdieping wel lukken.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:02 schreef the-it het volgende:
Zoals ik al eerder zij hier vind je een variant van 65 dollar, ik vraag me af of ie goed is, hij doet 1 uur met een accu, is dat kort?
Heb je ze inmiddels al uitgeprobeerd?quote:Op zondag 17 april 2011 14:19 schreef lezzer het volgende:
Net een 564 pet edition besteld.![]()
En ook een Scooba
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:51 schreef Rowlf het volgende:
[..]
Heb je ze inmiddels al uitgeprobeerd?
Ben benieuwd naar je ervaringen met de Scooba!
Fotoquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:55 schreef lezzer het volgende:
Als je ziet wat voor water er uit komt, zie je dat het de moeite is
in het vorige deel is een filmpje te zien van een scooba, geplaatst door zo'n webwinkel, uit mn hoofd gooide die man er alleen een half dopje azijn in, en verder geen dure schoonmaakspulquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, die scooba, da's net zo'n hemels ding als de roomba![]()
Alleen, ik moet nou dus nog apart van dat schoonmaakspul gaan bestellen...
Als je ziet wat voor water er uit komt, zie je dat het de moeite is
De geur trekt heel snel weg, je kunt ook nog een schoonmaakazijn met lavendel of citroengeur kopen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:11 schreef lezzer het volgende:
Dat kan ook volgens de beschrijving. Ik ben alleen een beetje huiverig voor de geur daarvan...
Ik heb ook zo'n soort stoel, en vorige week is Truus er voor het eerst op vastgelopen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:30 schreef Rockfire het volgende:
Bah, ik heb deze week een Poäng-stoel gekocht bij de Ikea, maar mijn roomba is nu al twee keer vastgelopen op het frame
[ afbeelding ]
ad 1 daar weet ik geen antwoord op omdat ik die niet heb.quote:Op zondag 24 april 2011 12:56 schreef JaapB het volgende:
Ik zit al een tijdje mee te lezen over deze wondertjes der techniek en vraag me een aantal dingen af:
1 Hoe gaan de stofzuigrobots om met convectorputten, we hebben er twee van in de kamer. Zit hier verschil tussen de Roomba en de Navibot?
2 Hoe gaat het met onze gordijnen die tot op enkele millimeters boven de vloer hangen?
3 We hebben een paar smalle hoge vazen met droogspul daarin, onze katten gooien dat niet meer om sinds ze weten dat het geen speelgoed is. Maar hoe hard botst de robotstofzuiger teen opbjecten aan?
Op dit moment ben ik geneigd een voorkeur te hebben voor de Navibot omdat ik in buitenlandse fora las dat de Roomba ruwer te werk gaat met botsen en toch net over de rand van bijvoorbeeld een trap te balanceren.
Als ik dit zo lees dan is het zeker een intelligente robot en zal zo ook voor puntje 1 wel gelden dat de Navibot daar weinig problemen mee zal kennen. Nu nog zien dat ik mijn vrouw ook overtuig van het nut van zo'n klein wonder om de sporen van onze kattendames wat netjes weg te houden zonder zelf alle dagen met een stofzuiger in de rondte te hoeven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:02 schreef Yemanja het volgende:
[..]
ad 1 daar weet ik geen antwoord op omdat ik die niet heb.
ad 2. de Navibot ziet de gordijnen en stopt een paar centimeter ervoor(op het autoprogramma). de zijborstels zullen er iets onderdoor zwiepen.
ad 3 voor de vazen geldt hetzelfde. De Navibot neemt alles waar dat breder is dan pakweg 2 cm. en stopt. Je moet in deze gevallen dus niet het Edge programma gebruiken.
Ik laat altijd eerst de Roomba gaan voor de Scooba, anders komt er zoveel haar in de zuiger en het filter van de Scooba dat hij het water niet meer kan opzuigen en je vloer dus kletsnat is. Maar ik heb wel twee honden en twee katten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:03 schreef Rowlf het volgende:
Ja, ik zou het zeker eerst met schoonmaakazijn proberen voordat ik een of ander duur goedje zou bestellen.
[ afbeelding ]
Maar vertel eens wat meer? Geen vieze strepen op de vloer? Is je vloer plakkerig na een dweilbeurt door Scooba? Wordt de vloer écht schoon? Had je eerst Roomba nog laten schoonmaken alvorens Scooba los te laten, of moest Scooba de klus zelf klaren, etc etc. Ben zeer benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |