Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie![]()
Trusten PGRquote:Op zondag 3 april 2011 22:09 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga slapen, anders overleef ik het niet.
Ik ook niet zoquote:Op zondag 3 april 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik hou niet zo van dat soort 'grapjesfoto's'
quote:
trusten saraquote:Op zondag 3 april 2011 22:08 schreef sararaats het volgende:
Ik ga slapen, de 15000 zal voor morgen zijn tenzij ik nog lang wakker lig van de buren met hun verdomde gegil
slaap ze bosquote:Op zondag 3 april 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Pillen in nemen, tandenpoetsen, sudoku-en, muziek luisteren en slapen
TOt morgen
slaap ze trevquote:Op zondag 3 april 2011 22:09 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga slapen, anders overleef ik het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op zondag 3 april 2011 22:11 schreef Barretje80 het volgende:
TT!
nog een laatste "kijk ons eens gelukkig zijn"-foto en dan hou ik op met spammen!Echt leuke foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Op die van mij sta ik dan ook echt te kijken van:quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:11 schreef Barretje80 het volgende:
TT!
nog een laatste "kijk ons eens gelukkig zijn"-foto en dan hou ik op met spammen!LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is de fotograaf die ene fokker geworden? Of toch een ander?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Dat zijn dan niet de buren van sararaats!quote:Op zondag 3 april 2011 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Die reclame![]()
"Ik wilde van mijn grijze haren af"
-"Wat issie toch leuk"
En maar een beetjekijken, en geen stom woord tegen elkaar zeggen
![]()
Jaaaaa dat wordt wel neuken
quote:Op zondag 3 april 2011 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Die reclame![]()
"Ik wilde van mijn grijze haren af"
-"Wat issie toch leuk"
En maar een beetjekijken, en geen stom woord tegen elkaar zeggen
![]()
Jaaaaa dat wordt wel neuken
hahah.. mja ik hou er ook niet van.. maar was een van de laatste foto's en we waren er wel klaar mee dus een beetje gek doen kon wel evenquote:Op zondag 3 april 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op die van mij sta ik dan ook echt te kijken van:ja, leuk
Pas jij de wiki aan?quote:
toch de fokkerquote:Op zondag 3 april 2011 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LeukIs de fotograaf die ene fokker geworden? Of toch een ander?
Leuk, zoiets hadden wij ookquote:Op zondag 3 april 2011 22:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hahah.. mja ik hou er ook niet van.. maar was een van de laatste foto's en we waren er wel klaar mee dus een beetje gek doen kon wel even
maar goed.. nu weten we wel wat we wel en wat we niet willen op de trouwfoto's
hebben 1 uur om foto's te maken.. en de rest worden spontane foto's tijdens de receptie..
Tofquote:Op zondag 3 april 2011 22:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
toch de fokker
en het resultaat ziet er goed uit!
Lekker slapen meisjequote:
als we gaan trouwenquote:Op zondag 3 april 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Leuk, zoiets hadden wij ook![]()
En die rare foto's zijn vast ooit wel een keer grappig
Dat ziet er zeker goed uitquote:Op zondag 3 april 2011 22:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
toch de fokker
en het resultaat ziet er goed uit!
Slaap zequote:
Slaap lekker mopquote:
slaap lekker meisje, sterkte met Sanderquote:
zijn meer foto's.. maar daar vinden we onszelf een beetje te gezet inquote:
ohh gemist!quote:
dan weet je ook meteen de beste hoekenquote:Op zondag 3 april 2011 22:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zijn meer foto's.. maar daar vinden we onszelf een beetje te gezet in
Wordt er ook voor jullie nog een album er van gemaakt of doen jullie het zelf?quote:Op zondag 3 april 2011 22:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zijn meer foto's.. maar daar vinden we onszelf een beetje te gezet in
quote:Op zondag 3 april 2011 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wordt er ook voor jullie nog een album er van gemaakt of doen jullie het zelf?
Mijn ouders ook niet, maar ik kwam pas de rekening tegen van hun huwelijkquote:
En?quote:Op zondag 3 april 2011 22:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn ouders ook niet, maar ik kwam pas de rekening tegen van hun huwelijk
Alles digitaalquote:Op zondag 3 april 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus een doos met foto's? of wel alles digitaal?
ik wil ook zo'n prijs voor ons huwelijk!quote:
ik zou niet weten wat ik met een album moetquote:Op zondag 3 april 2011 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wordt er ook voor jullie nog een album er van gemaakt of doen jullie het zelf?
dat kan best hoor.. maandag morgen om 11 uurquote:Op zondag 3 april 2011 22:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wil ook zo'n prijs voor ons huwelijk!
bedoelde de rekening van Papa en MamaMuckquote:Op zondag 3 april 2011 22:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat kan best hoor.. maandag morgen om 11 uur
Dat laatste is ook zeker logische, nou laten zien en voor laterquote:Op zondag 3 april 2011 22:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat ik met een album moet
dus als we het doen dan doen we het wsl zelfgewoon een digitaal album online misschien ofzo
krijgen iig een dikke DVD
hoef pas om half 2 te werken voortaan dus moet lukkenquote:Op zondag 3 april 2011 22:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat kan best hoor.. maandag morgen om 11 uur
Kostte geen balquote:
Ik ookquote:Op zondag 3 april 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
Fotoalbums....
Ik heb nog zo'n 15 jaar aan foto's in te plakken.
quote:Op zondag 3 april 2011 22:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Kostte geen bal
Maar staan ook dingen op als 'sigaretten op tafel' en wonderlijke likeurtjes enzo
Wheheheehquote:Op zondag 3 april 2011 22:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Kostte geen bal
Maar staan ook dingen op als 'sigaretten op tafel' en wonderlijke likeurtjes enzo
He, dat herken ik. Maar wel een leuke dag!quote:
Ja, dat welquote:Op zondag 3 april 2011 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, dat herken ik. Maar wel een leuke dag!
Wat een revolutie zegquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Kostte geen bal
dan blijf ik thuisquote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
bij een goed feest horen er sigaretten en sigaren op tafel te staan
![]()
Áls wij een feest geven met het zoveel jaar getrouwd zijn zal dat dan ook beslist in België zijn, daar mag dat nog
Oh, wij hebben voor familie en zo niet veel gedaan. Lekker naar de Efteling en een hotel daar geboekt. Familie blij: want dag vrij nemen zonder verplichting en wij blij, lekker doen waar wij zin in hadden zonder drukte en hectiek.quote:Op zondag 3 april 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat wel![]()
Hoewel ik ook blij was dat het voorbij was![]()
Thijs sliep toen nog niet zo heel braaf alle nachten door
quote:Op zondag 3 april 2011 22:29 schreef Toekito het volgende:
maaruh ik geloof dat ik nu een probleem heb. Het snoep dat ik gisteren op de markt gekocht heb is op
Wij ook niet, getrouwd, foto's gemaakt, receptietje bij mijn ouders thuis en toen uit eten met directe familie en getuigen en toen klaarquote:Op zondag 3 april 2011 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, wij hebben voor familie en zo niet veel gedaan. Lekker naar de Efteling en een hotel daar geboekt. Familie blij: want dag vrij nemen zonder verplichting en wij blij, lekker doen waar wij zin in hadden zonder drukte en hectiek.
Nee, dit is het kuikenstelen en eitjeshengelentopic voor gevorderden.quote:
Oh dat is hier volgens mij ook het gevalquote:Op zondag 3 april 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
Fotoalbums....
Ik heb nog zo'n 15 jaar aan foto's in te plakken.
nee joh. Ik begin net.quote:Op zondag 3 april 2011 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Je bent op dreef vandaag met eten
![]()
Uh dat weet ikquote:Op zondag 3 april 2011 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dit is het kuikenstelen en eitjeshengelentopic voor gevorderden.
Dat kan niet, je bent 14.quote:Op zondag 3 april 2011 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dat is hier volgens mij ook het geval
Mijn poezen ownen iedereenquote:Op zondag 3 april 2011 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dit is het kuikenstelen en eitjeshengelentopic voor gevorderden.
Jij ookquote:
Slaap lekker Suikerbeebquote:
das toevallig.. daar had ik het laatst nog over met m'n moeder.. dat dat vroeger naast de chips etc op tafel kwam... "rokertjes "quote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaa, daar heb ik mijn ouders ook wel over gehoord, sigaretten op tafel
Jaquote:Op zondag 3 april 2011 22:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
das toevallig.. daar had ik het laatst nog over met m'n moeder.. dat dat vroeger naast de chips etc op tafel kwam... "rokertjes "
Ja, tegenwoordig onvoorstelbaar, maar toen de normaalste zaak van de wereldquote:Op zondag 3 april 2011 22:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
das toevallig.. daar had ik het laatst nog over met m'n moeder.. dat dat vroeger naast de chips etc op tafel kwam... "rokertjes "
Mijn ouders zijn wel wat ouder hoorquote:
mag het toch hopen jahquote:Op zondag 3 april 2011 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn wel wat ouder hoor
No!quote:Op zondag 3 april 2011 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
sowieso ook toen je gewoon nog overal mocht roken.. op een verjaardag ofzo had iedereen z'n eigen pakje bij zich.. niks rokertjes op tafelquote:Op zondag 3 april 2011 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig onvoorstelbaar, maar toen de normaalste zaak van de wereld..
63?quote:Op zondag 3 april 2011 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze zijn ouder dan GFquote:
In je borstzakquote:Op zondag 3 april 2011 22:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
sowieso ook toen je gewoon nog overal mocht roken.. op een verjaardag ofzo had iedereen z'n eigen pakje bij zich.. niks rokertjes op tafel
oei turks weet ik niet.. bij opa en oma waren vooral veel spaanse , portugeese en italiaanse gastarbeiders in "huis"quote:Op zondag 3 april 2011 22:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
En dan het liefst in van die Turkse theeglaasjes, weet je wel?
Jaquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oei turks weet ik niet.. bij opa en oma waren vooral veel spaanse , portugeese en italiaanse gastarbeiders in "huis"
ze hadden een opvanghuis voor mannen ver van huis
Ze worden dit jaar allebei 47quote:
Hier is meer te vinden over het opvangtehuisquote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Van die gekleurde glaasje met 'zilveren' sierrandjes
Hoe cool is datquote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Hier is meer te vinden over het opvangtehuis
de heer TH van Son is mijn Opa![]()
Ja maar jij bent geen 14quote:
Als dat zo is, moeten wij ons aan gaan gevenquote:
Ja!quote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe cool is dat
Mijn leraar Latijn heette ook van Son trouwens
Huh?quote:
Hequote:
Dat denk ik ook niet nee....quote:Op zondag 3 april 2011 22:42 schreef Toekito het volgende:
Mijn pa haalt de 60 niet denk ik. En mijn moeder haalde de 50 niet.
Dat is zeker gaaf!quote:Op zondag 3 april 2011 22:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ja!
zeer zeker cool.. en gaaf dat ik het nu stiekem een beetje terug kan vinden op het internet
oma had en heeft echt heeeele fotoboeken vol
Marijkjequote:
En je moeder heet net als de mijne... vreemd hoorquote:Op zondag 3 april 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die van mij is dat al sinds vorig jaar.
Ja, maar ik vond het een wonder dat we elkaar tussen al die mensen nog vondenquote:Op zondag 3 april 2011 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Marijkje![]()
Vanmiddag hadden we vast de allerkortste minimeet ooit![]()
14 jaar met 11 jaar ervaring is toch 25??quote:Op zondag 3 april 2011 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Als dat zo is, moeten wij ons aan gaan geven![]()
..
Hard onderweg naar het dubbele johquote:
Wordt jouw moeder ook volgend jaar 60?quote:Op zondag 3 april 2011 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
En je moeder heet net als de mijne... vreemd hoor
Whehehehehe ja die was echt heel kortquote:Op zondag 3 april 2011 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Marijkje![]()
Vanmiddag hadden we vast de allerkortste minimeet ooit![]()
Hij doet een Rocknijntje: het werkt niet.quote:
Neuh, in 2017 pasquote:Op zondag 3 april 2011 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wordt jouw moeder ook volgend jaar 60?
Jij bent nog niet weg!quote:
mijn moeder wordt in september 62 papaatje in november 64quote:Op zondag 3 april 2011 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wordt jouw moeder ook volgend jaar 60?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Zeker weten, was een heel toffe dag, kids vonden het leuk ondanks de drukte, wilden eigenlijk helemaal nog niet wegquote:Op zondag 3 april 2011 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond het een wonder dat we elkaar tussen al die mensen nog vondenEigenlijk, dat jij ons vond
![]()
Hebben jullie het nog leuk gehad?
truste Trevjequote:Op zondag 3 april 2011 22:47 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
hoe vond koen-vrouw de digitale vrienden??quote:Op zondag 3 april 2011 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeker weten, was een heel toffe dag, kids vonden het leuk ondanks de drukte, wilden eigenlijk helemaal nog niet weg![]()
Dacht dat ik jullie al eerder zag beneden, maar weer uit het oog verloren en opeens zaten jullioe naast ons
trusten toekje!quote:
nah, ik weet niet eens of ze ze echt gezien heeft, ze was doorgelopen toen ik Marijke en Peter begroette, ik vertelde later pas dat het mensen waren van de chatquote:Op zondag 3 april 2011 22:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoe vond koen-vrouw de digitale vrienden??
Ah, de dag- en nachtwacht is er weer!quote:
net gedaan, wasje ophangenquote:Op zondag 3 april 2011 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten mensen die slapen gaan
Ik ga even wasje ophangen
En dan heb je die van MZ niet gedaan!quote:
Ik een auto.quote:
vragen waarover??quote:Op zondag 3 april 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
Nou, nu nog wat extra vragen verzinnen, lekker op tijd als je om 10: 00 een interview hebt Pheen!
van wie?quote:
Joahquote:
Van Sym, omdat we zo tof zijnquote:
tnxquote:Op zondag 3 april 2011 22:52 schreef Koen66 het volgende:
Peter, ik heb ze alleen op afstand gezien maar je hebt hele leuke meiden
de oudste is echt een kopietje, ook qua gedrag....quote:Op zondag 3 april 2011 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
Jouw jongens lijken ook echt op jou
ziet er eng genoeg uitquote:Op zondag 3 april 2011 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kennen jullie niet.
http://www.whatisfear.com/
2 poesjes van de heksquote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah! Toek en Muck krijgen poessies?Wanneer?
Leuke en schattige kindjes heb je hoorquote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de oudste is echt een kopietje, ook qua gedrag....
de jongste heeft een aantal eigenschappen van vrouw en schoonfamilie (handelaartje, opvliegend etc)
Nee, éénquote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Heeft iedereen met kinderen hier in de KSC nou ķf twee jongens ķf twee meisjes, of lijkt dat maar zo?
de baas?? die ene waar je niet meer werkt??quote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef Pheno het volgende:
Ah well. Ik sta op maandagochtend toch wel in de file, dan bedenk ik wel wat. Morgen de tankpas van de baas maar misbruiken.
Ja, ik krijg er wel Ringu-beelden bij. Kudtfilm in het donkerquote:
quote:
Dat moeten we nog even uitvechtenquote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah! Toek en Muck krijgen poessies?Wanneer?
Ik heb 1 Toek, dat is zat johquote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Heeft iedereen met kinderen hier in de KSC nou ķf twee jongens ķf twee meisjes, of lijkt dat maar zo?
Ja, die. Woensdag naar Eindhoven voor wat games en volgende week weer wat afspraken bij MS en nog wat uitgevers gemaakt. Nu nog even gebruiken dat ding!quote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de baas?? die ene waar je niet meer werkt??
MD heeft er ook maar 1tjequote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
heheheh..quote:Op zondag 3 april 2011 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die. Woensdag naar Eindhoven voor wat games en volgende week weer wat afspraken bij MS en nog wat uitgevers gemaakt. Nu nog even gebruiken dat ding!
pics!quote:
Sofie is wit met zwart bruine vlekken en die met die kutnaam is een schildpadpoesquote:
ik wel, 2 jongens dusquote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Wantsquote:Op zondag 3 april 2011 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sofie is wit met zwart bruine vlekken en die met die kutnaam is een schildpadpoes
sorry.. moet werken..quote:Op zondag 3 april 2011 23:03 schreef Pheno het volgende:
Wil er nog iemand mee naar Eindhoven? LEGO spelen.
quote:Op zondag 3 april 2011 23:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
sorry.. moet werken..
maar LEGO
eind deze maand naar Denemarken, oa naar LegolandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
ik ben opgegroeid met katten dus was wel slikken eerstquote:
ze hebben nu een star wars halquote:Op zondag 3 april 2011 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eind deze maand naar Denemarken, oa naar Legoland![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 23:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
sorry.. moet werken..
maar LEGO
Dit is LEGO Pirates of the Caribbean. Erg leuk gedaan, heb het al gespeeld, dus ik hoop dat ie nog meer heeft liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
LegoLand!quote:Op zondag 3 april 2011 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eind deze maand naar Denemarken, oa naar Legoland![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 23:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
LegoLand!
daar ga ik ook nog heen.. later.. met kindjes!je hoort wel hoe die van mij het vondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
voor welk platform is dat dan??quote:Op zondag 3 april 2011 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is LEGO Pirates of the Caribbean. Erg leuk gedaan, heb het al gespeeld, dus ik hoop dat ie nog meer heeft liggen
Welke niet zou ik bijna zeggen, maar ik heb het op Xbox 360 en 3DS gespeeld.quote:
Vet verwarrend, 2 sofie-enquote:Op zondag 3 april 2011 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sofie is wit met zwart bruine vlekken en die met die kutnaam is een schildpadpoes
Wanneer?quote:Op zondag 3 april 2011 23:03 schreef Pheno het volgende:
Wil er nog iemand mee naar Eindhoven? LEGO spelen.
Ja, ik denk het wel...quote:Op zondag 3 april 2011 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vet verwarrend, 2 sofie-enGaan jullie ze hernoemen Muck?
![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Nou zoek ik nog een lieve baas voor een hele lieve hond met drie poten (maar zooooo lief) en daarbij Hugo (ook lief maar male) beiden 40 cm hoog
en een stevige baas voor Kyara 60 cm hoog ontzettend lief maar een ramp met katten en een ramp met andere honden buiten
Die van mij welquote:Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel...
Poezels luisteren toch niet naar hun naam
sorry.. hier komen er geen honden inquote:Op zondag 3 april 2011 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Nou zoek ik nog een lieve baas voor een hele lieve hond met drie poten (maar zooooo lief) en daarbij Hugo (ook lief maar male) beiden 40 cm hoog
en een stevige baas voor Kyara 60 cm hoog ontzettend lief maar een ramp met katten en een ramp met andere honden buiten
Ik ben wel stevig, maar ook absoluut geen hondenmensquote:Op zondag 3 april 2011 23:08 schreef Symphonic het volgende:
oei.. poes hier luistert wel hoor!quote:Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel...
Poezels luisteren toch niet naar hun naam
Als barman je poes roept, dan zit die zo bij hem?quote:Op zondag 3 april 2011 23:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oei.. poes hier luistert wel hoor!
ze zijn van mijn ex, en ik wil voorlopig geen huisdieren die me aan huis binden ivm ....quote:Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
sorry.. hier komen er geen honden in
en ik mag van BarMan ook niet meer katten...
maar waarom moeten ze bij jou weg dan??
Hoe coolquote:Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die van mij welMaar dat komt omdat ik veel tegen ze praat
Dus als ik op bed lig en ik roep er eentje, dan komt die ook
Tofquote:Op zondag 3 april 2011 23:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oei.. poes hier luistert wel hoor!
quote:Op zondag 3 april 2011 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als barman je poes roept, dan zit die zo bij hem?
Ik houd ook niet zo van hondenquote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef Koen66 het volgende:
Mijn kids zeuren regelmatig om een hond maar ik ben absoluut geen hondenmens
Niet dat ik er 1 kwaad zou doen, integendeel, maar ik wordt een beetje iebel van het karakter van honden. En het feit dat ik geheid de Sjaak zou worden met uitlaten
Woensdagquote:
Voor mij moet je ze niet weg doen hoorquote:Op zondag 3 april 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze zijn van mijn ex, en ik wil voorlopig geen huisdieren die me aan huis binden ivm ....
Na een maand vinden ze het waarschijnlijk toch al niet meer leuk...quote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef Koen66 het volgende:
Mijn kids zeuren regelmatig om een hond maar ik ben absoluut geen hondenmens
Niet dat ik er 1 kwaad zou doen, integendeel, maar ik wordt een beetje iebel van het karakter van honden. En het feit dat ik geheid de Sjaak zou worden met uitlaten
goed ideequote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe cool
Ik ga ze wel hernoemen hoor
[..]
Tof
Maar ze krijgen wel andere namen dan ze nu hebben
en zij wil ze niet meenemen??quote:Op zondag 3 april 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze zijn van mijn ex, en ik wil voorlopig geen huisdieren die me aan huis binden ivm ....
idd, net als de caviaquote:Op zondag 3 april 2011 23:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Na een maand vinden ze het waarschijnlijk toch al niet meer leuk...
Ik dus ook niet. Plus dat ik er allergisch voor ben, en ze vindt stinken en zo... ik heb het nog niet meegemaakt, maar als visite een hond mee zou nemen, dan mocht die gerust in het duin hierachter rondrennen, maar over de voordeurdrempel komt dat beest dus echt nietquote:
Ik ook niet, maar jij bent mijquote:
Ze kan ze volgens mij niet meenemen, de katten waren ook van haar...quote:Op zondag 3 april 2011 23:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en zij wil ze niet meenemen??
ahh.. logisch
>R&P.quote:Op zondag 3 april 2011 23:13 schreef Koen66 het volgende:
ik koop geen scheermessen meer van Kruidvat huismerk
Rotzooi
Whehe ik zie het al helemaal voor mequote:
ze gaat bij haar moeder wonen en daar zijn huisdieren verbodenquote:Op zondag 3 april 2011 23:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en zij wil ze niet meenemen??
ahh.. logisch
quote:
Noem ze Marijke en Peter!quote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe cool
Ik ga ze wel hernoemen hoor
[..]
Tof
Maar ze krijgen wel andere namen dan ze nu hebben
Ik vind ze ook stinkenquote:Op zondag 3 april 2011 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Plus dat ik er allergisch voor ben, en ze vindt stinken en zo... ik heb het nog niet meegemaakt, maar als visite een hond mee zou nemen, dan mocht die gerust in het duin hierachter rondrennen, maar over de voordeurdrempel komt dat beest dus echt niet.
hond van papa en mama van BarMan mag hier het huis ook niet inquote:Op zondag 3 april 2011 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Plus dat ik er allergisch voor ben, en ze vindt stinken en zo... ik heb het nog niet meegemaakt, maar als visite een hond mee zou nemen, dan mocht die gerust in het duin hierachter rondrennen, maar over de voordeurdrempel komt dat beest dus echt niet.
Mijn vader is zwaar allergisch voor alles met een vachtquote:Op zondag 3 april 2011 23:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe ik zie het al helemaal voor me
Ik heb 'vroeger' trouwens nooit echt om dieren gezeurd
in een bejaardenflat??quote:Op zondag 3 april 2011 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze gaat bij haar moeder wonen en daar zijn huisdieren verboden
Vinden je kinderen het niet erg dat alle beestjes weg moeten?quote:Op zondag 3 april 2011 23:14 schreef Symphonic het volgende:
owww en voor de liefhebber nog een paar hamsters in de aanbieding
duurt dat lang voordat ze gaar zijn?quote:Op zondag 3 april 2011 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Hamstersquote:Op zondag 3 april 2011 23:14 schreef Symphonic het volgende:
die gaan dus in de klikoquote:Op zondag 3 april 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hamsters![]()
Laat ze ze zelf een huis vinden
wel gehad, nooit gevraagdquote:Op zondag 3 april 2011 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn vader is zwaar allergisch voor alles met een vachtDus nooit huisdieren gehad en het ook nooit gevraagd...
quote:
Ik zie ze al lopen met hun koffertjequote:Op zondag 3 april 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hamsters![]()
Laat ze ze zelf een huis vinden
dat dus.. arme kindjesquote:Op zondag 3 april 2011 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vinden je kinderen het niet erg dat alle beestjes weg moeten?
Okee waar is er een dierenwinkel in Dv? FHAA??quote:
Cavia's schijnen lekker te zijn, van Hamsters weet ik het nietquote:
Toen ik nog bij mijn ouders woonde, kwam een collega van mijn vader een keer langs. Die had een hond meegenomen en mee naar binnen... binnen een kwartier zat dat beest weer in de auto, omdat onze kat hem geen moment rust gunde... kat rende grommend en blazend achter de zielig jankende hond aanquote:Op zondag 3 april 2011 23:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hond van papa en mama van BarMan mag hier het huis ook niet indie moet beneden in de hal blijven liggen
vonden de pa en ma niet leuk om te horen.. maar ik moet dat stinkbeest gewoon niet in huis
dwerghamsters mot ik niet, achterlijk kleine filetjesquote:Op zondag 3 april 2011 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ligt eraan of het dwerg hamsters of gewone hamsters zijn
nee, normale hamsters zijn een forse steakquote:Op zondag 3 april 2011 23:17 schreef Muck het volgende:
[..]
dwerghamsters mot ik niet, achterlijk kleine filetjes
ohnee hequote:Op zondag 3 april 2011 23:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zie ze al lopen met hun koffertje
*dingdong*
ja hallo! Ik zoek een huis!
dat zijn de enige leuke hamstersquote:Op zondag 3 april 2011 23:17 schreef Muck het volgende:
[..]
dwerghamsters mot ik niet, achterlijk kleine filetjes
Nijnerquote:
Koenquote:
Hahahahahaquote:Op zondag 3 april 2011 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik nog bij mijn ouders woonde, kwam een collega van mijn vader een keer langs. Die had een hond meegenomen en mee naar binnen... binnen een kwartier zat dat beest weer in de auto, omdat onze kat hem geen moment rust gunde... kat rende grommend en blazend achter de zielig jankende hond aan.
quote:Op zondag 3 april 2011 23:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat dus.. arme kindjesDe kindjes houden hun eigen huisdieren, dit is allemaal van zijn ex...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
En terecht, Honden zijn kut, katten zijn baasquote:Op zondag 3 april 2011 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik nog bij mijn ouders woonde, kwam een collega van mijn vader een keer langs. Die had een hond meegenomen en mee naar binnen... binnen een kwartier zat dat beest weer in de auto, omdat onze kat hem geen moment rust gunde... kat rende grommend en blazend achter de zielig jankende hond aan.
dat dusquote:Op zondag 3 april 2011 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De kindjes houden hun eigen huisdieren, dit is allemaal van zijn ex...
Oh...quote:Op zondag 3 april 2011 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De kindjes houden hun eigen huisdieren, dit is allemaal van zijn ex...
er kan dan iig wel een kat bijquote:Op zondag 3 april 2011 23:19 schreef Koen66 het volgende:
* Koen66 zit na te denken wat er allemaal weg moet als vrouwlief en ik uit elkaar gaan
ik ben wel hondeliefhebber, maar ik laat me gewoon niet bindenquote:Op zondag 3 april 2011 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En terecht, Honden zijn kut, katten zijn baas
ooohhhhhquote:Op zondag 3 april 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat dus
Mijn ene dochter houdt haar pony en mijn andere dochter houdt haar ratjes
Oh die kant gaat het echt op ja? Nou, succes. Elk einde is een nieuw begin moet je maar denkenquote:Op zondag 3 april 2011 23:19 schreef Koen66 het volgende:
* Koen66 zit na te denken wat er allemaal weg moet als vrouwlief en ik uit elkaar gaan
Uhh zo erg is het toch niet mag ik hopen?quote:Op zondag 3 april 2011 23:19 schreef Koen66 het volgende:
En het killerkonijn toch?quote:Op zondag 3 april 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat dus
Mijn ene dochter houdt haar pony en mijn andere dochter houdt haar ratjes
en dan mag zij eindelijk een hondquote:
sorryquote:Op zondag 3 april 2011 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Maar serieus, voor de honden zoek ik serieus een goed huis
Ik nietquote:Op zondag 3 april 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben wel hondeliefhebber, maar ik laat me gewoon niet binden
als je zo begint te denken is het einde in zicht.. hou daar nou eens mee op!quote:Op zondag 3 april 2011 23:19 schreef Koen66 het volgende:
Ik kan best tegen een leuke vrouw aanlopen vroeg of laat, maar die hoeft geen hond mee te brengenquote:Op zondag 3 april 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben wel hondeliefhebber, maar ik laat me gewoon niet binden
nee hoor, nog best te doen - soms -quote:Op zondag 3 april 2011 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhh zo erg is het toch niet mag ik hopen?
Ieeeeeeeeequote:Op zondag 3 april 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik nietVooral niet na het bezoek van de hond van B, ik rook em een week en dat kwijlspoor
![]()
Nee dankje
'nog best te doen' klinkt ook niet al te positiefquote:Op zondag 3 april 2011 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee hoor, nog best te doen - soms -
Maar af en toe filosofeer ik wel eens
yep......quote:Op zondag 3 april 2011 23:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je zo begint te denken is het einde in zicht.. hou daar nou eens mee op!
ga er voor.. of niet... niet zo'n twijfel geval worden ...
Het is een schapendoes, ontzettend lief en enthousiast, dat is het niet... maar bah bah bahquote:Op zondag 3 april 2011 23:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Ieeeeeeeee
Op mijn oude werk hadden ze 2 st. bernards...
zo lief, maar ze kwijlen zo![]()
In dat geval kan ik mijn allergie op een positieve manier gebruiken, natuurlijk... net zoals mijn astma me vele saaie gymlessen op school heeft bespaardquote:Op zondag 3 april 2011 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan best tegen een leuke vrouw aanlopen vroeg of laat, maar die hoeft geen hond mee te brengen
dat is mijn idee ook meestal bij hondenquote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is een schapendoes, ontzettend lief en enthousiast, dat is het niet... maar bah bah bah![]()
Stiekem wel , alleen daar zitten consequenties aanquote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep......
maar zo makkelijk ligt het helaas niet
de uiteindelijke beslissing is simpel, de consequenties helaas niet inderdaadquote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stiekem wel , alleen daar zitten consequenties aan
Meeten wordt makkelijker, in ieder geval!quote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stiekem wel , alleen daar zitten consequenties aan
inderdaad..... ik weet hetquote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'nog best te doen' klinkt ook niet al te positief
ieder nadeel heeft z'n voordeel hequote:Op zondag 3 april 2011 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meeten wordt makkelijker, in ieder geval!
Allergie? Ik wil het gewoon niet, klaarquote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
In dat geval kan ik mijn allergie op een positieve manier gebruiken, natuurlijk... net zoals mijn astma me vele saaie gymlessen op school heeft bespaard.
het is heel makkelijk.. of je gaat ervoor of niet...niet half.. daar schiet je niks mee op..quote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep......
maar zo makkelijk ligt het helaas niet
jawel, dat wil je wel, iedere relatie heeft wel iets, maar meestal is dat niet echt extreemquote:Op zondag 3 april 2011 23:25 schreef RockNijntje het volgende:
Als ik dit hier zo allemaal lees weet ik niet of ik nog wel een 'leuk iemand' tegen wil komen later
niks mis mee hoorquote:Op zondag 3 april 2011 23:25 schreef RockNijntje het volgende:
Als ik dit hier zo allemaal lees weet ik niet of ik nog wel een 'leuk iemand' tegen wil komen later
quote:Op zondag 3 april 2011 23:25 schreef RockNijntje het volgende:
Jaquote:Op zondag 3 april 2011 23:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
niks mis mee hoorje hebt onze pics toch gezien??
ow, ik ga er nog steeds volledig voor, als ik die bereidheid niet meer heb dan nok ikquote:Op zondag 3 april 2011 23:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is heel makkelijk.. of je gaat ervoor of niet...niet half.. daar schiet je niks mee op..
Ook dat... maar dan kan ik het tactisch brengen.quote:Op zondag 3 april 2011 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allergie? Ik wil het gewoon niet, klaar![]()
Het is MIJN huis weet je nog?
nou danquote:
Ik was altijd dol op gymquote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
In dat geval kan ik mijn allergie op een positieve manier gebruiken, natuurlijk... net zoals mijn astma me vele saaie gymlessen op school heeft bespaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |