Vinden je kinderen het niet erg dat alle beestjes weg moeten?quote:Op zondag 3 april 2011 23:14 schreef Symphonic het volgende:
owww en voor de liefhebber nog een paar hamsters in de aanbieding
duurt dat lang voordat ze gaar zijn?quote:Op zondag 3 april 2011 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Hamstersquote:Op zondag 3 april 2011 23:14 schreef Symphonic het volgende:
die gaan dus in de klikoquote:Op zondag 3 april 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hamsters![]()
Laat ze ze zelf een huis vinden
wel gehad, nooit gevraagdquote:Op zondag 3 april 2011 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn vader is zwaar allergisch voor alles met een vachtDus nooit huisdieren gehad en het ook nooit gevraagd...
quote:
Ik zie ze al lopen met hun koffertjequote:Op zondag 3 april 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hamsters![]()
Laat ze ze zelf een huis vinden
dat dus.. arme kindjesquote:Op zondag 3 april 2011 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vinden je kinderen het niet erg dat alle beestjes weg moeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Okee waar is er een dierenwinkel in Dv? FHAA??quote:
Cavia's schijnen lekker te zijn, van Hamsters weet ik het nietquote:
Toen ik nog bij mijn ouders woonde, kwam een collega van mijn vader een keer langs. Die had een hond meegenomen en mee naar binnen... binnen een kwartier zat dat beest weer in de auto, omdat onze kat hem geen moment rust gunde... kat rende grommend en blazend achter de zielig jankende hond aanquote:Op zondag 3 april 2011 23:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hond van papa en mama van BarMan mag hier het huis ook niet indie moet beneden in de hal blijven liggen
vonden de pa en ma niet leuk om te horen.. maar ik moet dat stinkbeest gewoon niet in huis
dwerghamsters mot ik niet, achterlijk kleine filetjesquote:Op zondag 3 april 2011 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ligt eraan of het dwerg hamsters of gewone hamsters zijn
nee, normale hamsters zijn een forse steakquote:Op zondag 3 april 2011 23:17 schreef Muck het volgende:
[..]
dwerghamsters mot ik niet, achterlijk kleine filetjes
ohnee hequote:Op zondag 3 april 2011 23:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zie ze al lopen met hun koffertje
*dingdong*
ja hallo! Ik zoek een huis!
dat zijn de enige leuke hamstersquote:Op zondag 3 april 2011 23:17 schreef Muck het volgende:
[..]
dwerghamsters mot ik niet, achterlijk kleine filetjes
Nijnerquote:
Koenquote:
Hahahahahaquote:Op zondag 3 april 2011 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik nog bij mijn ouders woonde, kwam een collega van mijn vader een keer langs. Die had een hond meegenomen en mee naar binnen... binnen een kwartier zat dat beest weer in de auto, omdat onze kat hem geen moment rust gunde... kat rende grommend en blazend achter de zielig jankende hond aan.
quote:Op zondag 3 april 2011 23:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat dus.. arme kindjesDe kindjes houden hun eigen huisdieren, dit is allemaal van zijn ex...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
En terecht, Honden zijn kut, katten zijn baasquote:Op zondag 3 april 2011 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik nog bij mijn ouders woonde, kwam een collega van mijn vader een keer langs. Die had een hond meegenomen en mee naar binnen... binnen een kwartier zat dat beest weer in de auto, omdat onze kat hem geen moment rust gunde... kat rende grommend en blazend achter de zielig jankende hond aan.
dat dusquote:Op zondag 3 april 2011 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De kindjes houden hun eigen huisdieren, dit is allemaal van zijn ex...
Oh...quote:Op zondag 3 april 2011 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De kindjes houden hun eigen huisdieren, dit is allemaal van zijn ex...
er kan dan iig wel een kat bijquote:Op zondag 3 april 2011 23:19 schreef Koen66 het volgende:
* Koen66 zit na te denken wat er allemaal weg moet als vrouwlief en ik uit elkaar gaan
ik ben wel hondeliefhebber, maar ik laat me gewoon niet bindenquote:Op zondag 3 april 2011 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En terecht, Honden zijn kut, katten zijn baas
ooohhhhhquote:Op zondag 3 april 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat dus
Mijn ene dochter houdt haar pony en mijn andere dochter houdt haar ratjes
Oh die kant gaat het echt op ja? Nou, succes. Elk einde is een nieuw begin moet je maar denkenquote:Op zondag 3 april 2011 23:19 schreef Koen66 het volgende:
* Koen66 zit na te denken wat er allemaal weg moet als vrouwlief en ik uit elkaar gaan
Uhh zo erg is het toch niet mag ik hopen?quote:Op zondag 3 april 2011 23:19 schreef Koen66 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |