Als barman je poes roept, dan zit die zo bij hem?quote:Op zondag 3 april 2011 23:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oei.. poes hier luistert wel hoor!
ze zijn van mijn ex, en ik wil voorlopig geen huisdieren die me aan huis binden ivm ....quote:Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
sorry.. hier komen er geen honden in
en ik mag van BarMan ook niet meer katten...
maar waarom moeten ze bij jou weg dan??
Hoe coolquote:Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die van mij welMaar dat komt omdat ik veel tegen ze praat
Dus als ik op bed lig en ik roep er eentje, dan komt die ook
Tofquote:Op zondag 3 april 2011 23:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oei.. poes hier luistert wel hoor!
quote:Op zondag 3 april 2011 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als barman je poes roept, dan zit die zo bij hem?
Ik houd ook niet zo van hondenquote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef Koen66 het volgende:
Mijn kids zeuren regelmatig om een hond maar ik ben absoluut geen hondenmens
Niet dat ik er 1 kwaad zou doen, integendeel, maar ik wordt een beetje iebel van het karakter van honden. En het feit dat ik geheid de Sjaak zou worden met uitlaten
Woensdagquote:
Voor mij moet je ze niet weg doen hoorquote:Op zondag 3 april 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze zijn van mijn ex, en ik wil voorlopig geen huisdieren die me aan huis binden ivm ....
Na een maand vinden ze het waarschijnlijk toch al niet meer leuk...quote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef Koen66 het volgende:
Mijn kids zeuren regelmatig om een hond maar ik ben absoluut geen hondenmens
Niet dat ik er 1 kwaad zou doen, integendeel, maar ik wordt een beetje iebel van het karakter van honden. En het feit dat ik geheid de Sjaak zou worden met uitlaten
goed ideequote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe cool
Ik ga ze wel hernoemen hoor
[..]
Tof
Maar ze krijgen wel andere namen dan ze nu hebben
en zij wil ze niet meenemen??quote:Op zondag 3 april 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze zijn van mijn ex, en ik wil voorlopig geen huisdieren die me aan huis binden ivm ....
idd, net als de caviaquote:Op zondag 3 april 2011 23:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Na een maand vinden ze het waarschijnlijk toch al niet meer leuk...
Ik dus ook niet. Plus dat ik er allergisch voor ben, en ze vindt stinken en zo... ik heb het nog niet meegemaakt, maar als visite een hond mee zou nemen, dan mocht die gerust in het duin hierachter rondrennen, maar over de voordeurdrempel komt dat beest dus echt nietquote:
Ik ook niet, maar jij bent mijquote:
Ze kan ze volgens mij niet meenemen, de katten waren ook van haar...quote:Op zondag 3 april 2011 23:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en zij wil ze niet meenemen??
ahh.. logisch
>R&P.quote:Op zondag 3 april 2011 23:13 schreef Koen66 het volgende:
ik koop geen scheermessen meer van Kruidvat huismerk
Rotzooi
Whehe ik zie het al helemaal voor mequote:
ze gaat bij haar moeder wonen en daar zijn huisdieren verbodenquote:Op zondag 3 april 2011 23:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en zij wil ze niet meenemen??
ahh.. logisch
quote:
Noem ze Marijke en Peter!quote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe cool
Ik ga ze wel hernoemen hoor
[..]
Tof
Maar ze krijgen wel andere namen dan ze nu hebben
Ik vind ze ook stinkenquote:Op zondag 3 april 2011 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Plus dat ik er allergisch voor ben, en ze vindt stinken en zo... ik heb het nog niet meegemaakt, maar als visite een hond mee zou nemen, dan mocht die gerust in het duin hierachter rondrennen, maar over de voordeurdrempel komt dat beest dus echt niet.
hond van papa en mama van BarMan mag hier het huis ook niet inquote:Op zondag 3 april 2011 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Plus dat ik er allergisch voor ben, en ze vindt stinken en zo... ik heb het nog niet meegemaakt, maar als visite een hond mee zou nemen, dan mocht die gerust in het duin hierachter rondrennen, maar over de voordeurdrempel komt dat beest dus echt niet.
Mijn vader is zwaar allergisch voor alles met een vachtquote:Op zondag 3 april 2011 23:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe ik zie het al helemaal voor me
Ik heb 'vroeger' trouwens nooit echt om dieren gezeurd
in een bejaardenflat??quote:Op zondag 3 april 2011 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze gaat bij haar moeder wonen en daar zijn huisdieren verboden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |