heheheh..quote:Op zondag 3 april 2011 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die. Woensdag naar Eindhoven voor wat games en volgende week weer wat afspraken bij MS en nog wat uitgevers gemaakt. Nu nog even gebruiken dat ding!
pics!quote:
Sofie is wit met zwart bruine vlekken en die met die kutnaam is een schildpadpoesquote:
ik wel, 2 jongens dusquote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Heeft iedereen met kinderen hier in de KSC nou óf twee jongens óf twee meisjes, of lijkt dat maar zo?
Wantsquote:Op zondag 3 april 2011 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sofie is wit met zwart bruine vlekken en die met die kutnaam is een schildpadpoes
sorry.. moet werken..quote:Op zondag 3 april 2011 23:03 schreef Pheno het volgende:
Wil er nog iemand mee naar Eindhoven? LEGO spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op zondag 3 april 2011 23:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
sorry.. moet werken..
maar LEGO
eind deze maand naar Denemarken, oa naar LegolandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
ik ben opgegroeid met katten dus was wel slikken eerstquote:
ze hebben nu een star wars halquote:Op zondag 3 april 2011 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eind deze maand naar Denemarken, oa naar Legoland![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 23:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
sorry.. moet werken..
maar LEGO
Dit is LEGO Pirates of the Caribbean. Erg leuk gedaan, heb het al gespeeld, dus ik hoop dat ie nog meer heeft liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
LegoLand!quote:Op zondag 3 april 2011 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eind deze maand naar Denemarken, oa naar Legoland![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op zondag 3 april 2011 23:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
LegoLand!
daar ga ik ook nog heen.. later.. met kindjes!je hoort wel hoe die van mij het vondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
voor welk platform is dat dan??quote:Op zondag 3 april 2011 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is LEGO Pirates of the Caribbean. Erg leuk gedaan, heb het al gespeeld, dus ik hoop dat ie nog meer heeft liggen
Welke niet zou ik bijna zeggen, maar ik heb het op Xbox 360 en 3DS gespeeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |