Ik een auto.quote:
vragen waarover??quote:Op zondag 3 april 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
Nou, nu nog wat extra vragen verzinnen, lekker op tijd als je om 10: 00 een interview hebt Pheen!
van wie?quote:
Joahquote:
Van Sym, omdat we zo tof zijnquote:
tnxquote:Op zondag 3 april 2011 22:52 schreef Koen66 het volgende:
Peter, ik heb ze alleen op afstand gezien maar je hebt hele leuke meiden
de oudste is echt een kopietje, ook qua gedrag....quote:Op zondag 3 april 2011 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
Jouw jongens lijken ook echt op jou
ziet er eng genoeg uitquote:Op zondag 3 april 2011 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kennen jullie niet.
http://www.whatisfear.com/
2 poesjes van de heksquote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah! Toek en Muck krijgen poessies?Wanneer?
Leuke en schattige kindjes heb je hoorquote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de oudste is echt een kopietje, ook qua gedrag....
de jongste heeft een aantal eigenschappen van vrouw en schoonfamilie (handelaartje, opvliegend etc)
Nee, éénquote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Heeft iedereen met kinderen hier in de KSC nou óf twee jongens óf twee meisjes, of lijkt dat maar zo?
de baas?? die ene waar je niet meer werkt??quote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef Pheno het volgende:
Ah well. Ik sta op maandagochtend toch wel in de file, dan bedenk ik wel wat. Morgen de tankpas van de baas maar misbruiken.
Ja, ik krijg er wel Ringu-beelden bij. Kudtfilm in het donkerquote:
quote:
Dat moeten we nog even uitvechtenquote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah! Toek en Muck krijgen poessies?Wanneer?
Ik heb 1 Toek, dat is zat johquote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Heeft iedereen met kinderen hier in de KSC nou óf twee jongens óf twee meisjes, of lijkt dat maar zo?
Ja, die. Woensdag naar Eindhoven voor wat games en volgende week weer wat afspraken bij MS en nog wat uitgevers gemaakt. Nu nog even gebruiken dat ding!quote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de baas?? die ene waar je niet meer werkt??
MD heeft er ook maar 1tjequote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |