Ja maar jij bent geen 14quote:
Als dat zo is, moeten wij ons aan gaan gevenquote:
Ja!quote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe cool is dat
Mijn leraar Latijn heette ook van Son trouwens
Huh?quote:
Hequote:
Dat denk ik ook niet nee....quote:Op zondag 3 april 2011 22:42 schreef Toekito het volgende:
Mijn pa haalt de 60 niet denk ik. En mijn moeder haalde de 50 niet.
Dat is zeker gaaf!quote:Op zondag 3 april 2011 22:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ja!
zeer zeker cool.. en gaaf dat ik het nu stiekem een beetje terug kan vinden op het internet
oma had en heeft echt heeeele fotoboeken vol
Marijkjequote:
En je moeder heet net als de mijne... vreemd hoorquote:Op zondag 3 april 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die van mij is dat al sinds vorig jaar.
Ja, maar ik vond het een wonder dat we elkaar tussen al die mensen nog vondenquote:Op zondag 3 april 2011 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Marijkje![]()
Vanmiddag hadden we vast de allerkortste minimeet ooit![]()
14 jaar met 11 jaar ervaring is toch 25??quote:Op zondag 3 april 2011 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Als dat zo is, moeten wij ons aan gaan geven![]()
..
Hard onderweg naar het dubbele johquote:
Wordt jouw moeder ook volgend jaar 60?quote:Op zondag 3 april 2011 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
En je moeder heet net als de mijne... vreemd hoor
Whehehehehe ja die was echt heel kortquote:Op zondag 3 april 2011 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Marijkje![]()
Vanmiddag hadden we vast de allerkortste minimeet ooit![]()
Hij doet een Rocknijntje: het werkt niet.quote:
Neuh, in 2017 pasquote:Op zondag 3 april 2011 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wordt jouw moeder ook volgend jaar 60?
Jij bent nog niet weg!quote:
mijn moeder wordt in september 62 papaatje in november 64quote:Op zondag 3 april 2011 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wordt jouw moeder ook volgend jaar 60?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Zeker weten, was een heel toffe dag, kids vonden het leuk ondanks de drukte, wilden eigenlijk helemaal nog niet wegquote:Op zondag 3 april 2011 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond het een wonder dat we elkaar tussen al die mensen nog vondenEigenlijk, dat jij ons vond
![]()
Hebben jullie het nog leuk gehad?
truste Trevjequote:Op zondag 3 april 2011 22:47 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
hoe vond koen-vrouw de digitale vrienden??quote:Op zondag 3 april 2011 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeker weten, was een heel toffe dag, kids vonden het leuk ondanks de drukte, wilden eigenlijk helemaal nog niet weg![]()
Dacht dat ik jullie al eerder zag beneden, maar weer uit het oog verloren en opeens zaten jullioe naast ons
trusten toekje!quote:
nah, ik weet niet eens of ze ze echt gezien heeft, ze was doorgelopen toen ik Marijke en Peter begroette, ik vertelde later pas dat het mensen waren van de chatquote:Op zondag 3 april 2011 22:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoe vond koen-vrouw de digitale vrienden??
Ah, de dag- en nachtwacht is er weer!quote:
net gedaan, wasje ophangenquote:Op zondag 3 april 2011 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten mensen die slapen gaan
Ik ga even wasje ophangen
En dan heb je die van MZ niet gedaan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |