Slaap lekker Suikerbeebquote:
das toevallig.. daar had ik het laatst nog over met m'n moeder.. dat dat vroeger naast de chips etc op tafel kwam... "rokertjes "quote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaa, daar heb ik mijn ouders ook wel over gehoord, sigaretten op tafel
Jaquote:Op zondag 3 april 2011 22:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
das toevallig.. daar had ik het laatst nog over met m'n moeder.. dat dat vroeger naast de chips etc op tafel kwam... "rokertjes "
Ja, tegenwoordig onvoorstelbaar, maar toen de normaalste zaak van de wereldquote:Op zondag 3 april 2011 22:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
das toevallig.. daar had ik het laatst nog over met m'n moeder.. dat dat vroeger naast de chips etc op tafel kwam... "rokertjes "
Mijn ouders zijn wel wat ouder hoorquote:
mag het toch hopen jahquote:Op zondag 3 april 2011 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn wel wat ouder hoor
No!quote:Op zondag 3 april 2011 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
sowieso ook toen je gewoon nog overal mocht roken.. op een verjaardag ofzo had iedereen z'n eigen pakje bij zich.. niks rokertjes op tafelquote:Op zondag 3 april 2011 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig onvoorstelbaar, maar toen de normaalste zaak van de wereld..
63?quote:Op zondag 3 april 2011 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze zijn ouder dan GFquote:
In je borstzakquote:Op zondag 3 april 2011 22:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
sowieso ook toen je gewoon nog overal mocht roken.. op een verjaardag ofzo had iedereen z'n eigen pakje bij zich.. niks rokertjes op tafel
oei turks weet ik niet.. bij opa en oma waren vooral veel spaanse , portugeese en italiaanse gastarbeiders in "huis"quote:Op zondag 3 april 2011 22:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
En dan het liefst in van die Turkse theeglaasjes, weet je wel?
Jaquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oei turks weet ik niet.. bij opa en oma waren vooral veel spaanse , portugeese en italiaanse gastarbeiders in "huis"
ze hadden een opvanghuis voor mannen ver van huis
Ze worden dit jaar allebei 47quote:
Hier is meer te vinden over het opvangtehuisquote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Van die gekleurde glaasje met 'zilveren' sierrandjes
Hoe cool is datquote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Hier is meer te vinden over het opvangtehuis
de heer TH van Son is mijn Opa![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |