Ik ookquote:Op zondag 3 april 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
Fotoalbums....
Ik heb nog zo'n 15 jaar aan foto's in te plakken.
quote:Op zondag 3 april 2011 22:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Kostte geen bal
Maar staan ook dingen op als 'sigaretten op tafel' en wonderlijke likeurtjes enzo
Wheheheehquote:Op zondag 3 april 2011 22:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Kostte geen bal
Maar staan ook dingen op als 'sigaretten op tafel' en wonderlijke likeurtjes enzo
He, dat herken ik. Maar wel een leuke dag!quote:
Ja, dat welquote:Op zondag 3 april 2011 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, dat herken ik. Maar wel een leuke dag!
Wat een revolutie zegquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Kostte geen bal
dan blijf ik thuisquote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
bij een goed feest horen er sigaretten en sigaren op tafel te staan
![]()
Áls wij een feest geven met het zoveel jaar getrouwd zijn zal dat dan ook beslist in België zijn, daar mag dat nog
Oh, wij hebben voor familie en zo niet veel gedaan. Lekker naar de Efteling en een hotel daar geboekt. Familie blij: want dag vrij nemen zonder verplichting en wij blij, lekker doen waar wij zin in hadden zonder drukte en hectiek.quote:Op zondag 3 april 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat wel![]()
Hoewel ik ook blij was dat het voorbij was![]()
Thijs sliep toen nog niet zo heel braaf alle nachten door
quote:Op zondag 3 april 2011 22:29 schreef Toekito het volgende:
maaruh ik geloof dat ik nu een probleem heb. Het snoep dat ik gisteren op de markt gekocht heb is op
Wij ook niet, getrouwd, foto's gemaakt, receptietje bij mijn ouders thuis en toen uit eten met directe familie en getuigen en toen klaarquote:Op zondag 3 april 2011 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, wij hebben voor familie en zo niet veel gedaan. Lekker naar de Efteling en een hotel daar geboekt. Familie blij: want dag vrij nemen zonder verplichting en wij blij, lekker doen waar wij zin in hadden zonder drukte en hectiek.
Nee, dit is het kuikenstelen en eitjeshengelentopic voor gevorderden.quote:
Oh dat is hier volgens mij ook het gevalquote:Op zondag 3 april 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
Fotoalbums....
Ik heb nog zo'n 15 jaar aan foto's in te plakken.
nee joh. Ik begin net.quote:Op zondag 3 april 2011 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Je bent op dreef vandaag met eten
![]()
Uh dat weet ikquote:Op zondag 3 april 2011 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dit is het kuikenstelen en eitjeshengelentopic voor gevorderden.
Dat kan niet, je bent 14.quote:Op zondag 3 april 2011 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dat is hier volgens mij ook het geval
Mijn poezen ownen iedereenquote:Op zondag 3 april 2011 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dit is het kuikenstelen en eitjeshengelentopic voor gevorderden.
Jij ookquote:
Slaap lekker Suikerbeebquote:
das toevallig.. daar had ik het laatst nog over met m'n moeder.. dat dat vroeger naast de chips etc op tafel kwam... "rokertjes "quote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaa, daar heb ik mijn ouders ook wel over gehoord, sigaretten op tafel
Jaquote:Op zondag 3 april 2011 22:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
das toevallig.. daar had ik het laatst nog over met m'n moeder.. dat dat vroeger naast de chips etc op tafel kwam... "rokertjes "
Ja, tegenwoordig onvoorstelbaar, maar toen de normaalste zaak van de wereldquote:Op zondag 3 april 2011 22:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
das toevallig.. daar had ik het laatst nog over met m'n moeder.. dat dat vroeger naast de chips etc op tafel kwam... "rokertjes "
Mijn ouders zijn wel wat ouder hoorquote:
mag het toch hopen jahquote:Op zondag 3 april 2011 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn wel wat ouder hoor
No!quote:Op zondag 3 april 2011 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
sowieso ook toen je gewoon nog overal mocht roken.. op een verjaardag ofzo had iedereen z'n eigen pakje bij zich.. niks rokertjes op tafelquote:Op zondag 3 april 2011 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig onvoorstelbaar, maar toen de normaalste zaak van de wereld..
63?quote:Op zondag 3 april 2011 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze zijn ouder dan GFquote:
In je borstzakquote:Op zondag 3 april 2011 22:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
sowieso ook toen je gewoon nog overal mocht roken.. op een verjaardag ofzo had iedereen z'n eigen pakje bij zich.. niks rokertjes op tafel
oei turks weet ik niet.. bij opa en oma waren vooral veel spaanse , portugeese en italiaanse gastarbeiders in "huis"quote:Op zondag 3 april 2011 22:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
En dan het liefst in van die Turkse theeglaasjes, weet je wel?
Jaquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oei turks weet ik niet.. bij opa en oma waren vooral veel spaanse , portugeese en italiaanse gastarbeiders in "huis"
ze hadden een opvanghuis voor mannen ver van huis
Ze worden dit jaar allebei 47quote:
Hier is meer te vinden over het opvangtehuisquote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Van die gekleurde glaasje met 'zilveren' sierrandjes
Hoe cool is datquote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Hier is meer te vinden over het opvangtehuis
de heer TH van Son is mijn Opa![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |