Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie![]()
Jaquote:
ik denk steeds dat mijn insomnia zeer ernstige vormen heeft aangenomen en mijn tweede ik een ander leven heeft opgebouwd met jouquote:
vast welquote:Op zondag 3 april 2011 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dammmmhopen dat hij weer snel beter wordt
Wat liefquote:
Hahaha in moekemodus, how cutequote:Op zondag 3 april 2011 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HoiJawel hoor, ik ben toch nog in moekemodus
Hoe was vandaag?
Gelukkig maarquote:Op zondag 3 april 2011 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vast wel![]()
[..]
Wat lief![]()
[..]
Hahaha in moekemodus, how cute![]()
Ja, productieve dag en nu een leuk dansprogramma aan het kijkenquote:
Sorryquote:Op zondag 3 april 2011 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk steeds dat mijn insomnia zeer ernstige vormen heeft aangenomen en mijn tweede ik een ander leven heeft opgebouwd met jou
Ik vind het vet irritantquote:Op zondag 3 april 2011 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vast wel![]()
[..]
Wat lief![]()
[..]
Hahaha in moekemodus, how cute![]()
Je kunt niet alles hebben in het levenquote:Op zondag 3 april 2011 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, productieve dag en nu een leuk dansprogramma aan het kijken
Met wat mindere reclames
Ik heb hier in huis nog wel een aardige voorraadquote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zelf maar een Lush winkel beginnen denk ik, dat is echt handel
Ik word je vaste klantquote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
Ohquote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vind het vet irritant![]()
En irriteer me aan mezelf
![]()
De voorraad hier is enorm geslonken de afgelopen maandenquote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hier in huis nog wel een aardige voorraad
je hebt twee handen vrij om te typen, niet zeuren!quote:
Volgende keer doen we het andersomquote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vind het vet irritant![]()
En irriteer me aan mezelf
![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
OhMaar ik snap alleen even niet hoe, je bent toch gewoon jezelf?
Ik heb nog nooit iets van lush geroken of gebruikt
erg hé wat ze durven vragen voor een beetje shampooquote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
hoezeequote:Op zondag 3 april 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil even zeggen dat jullie trots mogen zijn op Symphonic. Geweldige dj is het
Ach nee, ik ben echt zo'n moeke moekequote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben super trots op op hem, maar niet omdat ie plaatjes kan draaienquote:Op zondag 3 april 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil even zeggen dat jullie trots mogen zijn op Symphonic. Geweldige dj is het
De chips is opquote:Op zondag 3 april 2011 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
je hebt twee handen vrij om te typen, niet zeuren!
Maar je moet toch toegeven dat mijn haar er wel bij vaart en dat je verschrikkelijk lang met een blokje doet, waardoor het misschien nog wel goedkoper is dan 'gewone' shampooquote:Op zondag 3 april 2011 21:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
erg hé wat ze durven vragen voor een beetje shampoo
Ja hij heeft het een en ander verteld. Schatje is het!quote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach nee, ik ben echt zo'n moeke moekeVRESELIJK
![]()
En Lush is heeeeeeeeeeeeeerlijk![]()
[..]
Ik ben super trots op op hem, maar niet omdat ie plaatjes kan draaien
moeke moeke?quote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
[..]
dat is ook zo maar tochquote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar je moet toch toegeven dat mijn haar er wel bij vaart en dat je verschrikkelijk lang met een blokje doet, waardoor het misschien nog wel goedkoper is dan 'gewone' shampoo
Ik wil het wel eens zienquote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hey Bosquote:
Halloquote:
Ik wil een keer jouw shampoo testen, mag dat?quote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar je moet toch toegeven dat mijn haar er wel bij vaart en dat je verschrikkelijk lang met een blokje doet, waardoor het misschien nog wel goedkoper is dan 'gewone' shampoo
quote:Op zondag 3 april 2011 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hilde steelt kuikentjes en hengelt eitjes!Gggrrrrrr....
quote:Op zondag 3 april 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
ik ontdek net dat er allemaal snot aan mijn mouw zit![]()
lang leve zieke kindjes
Heuj, jij hier?quote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hij heeft het een en ander verteld. Schatje is het!
Hou hem vast hoor!!
Arme Thijsquote:Op zondag 3 april 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
lang leve zieke kindjes
Nee, "vergelijkende droogheidstesten"quote:
Met snoepjes en zakdoekjes en pas op pas op en broodjes gesmeerd en flesjes drinken en gewoon echt zo'n moekequote:Op zondag 3 april 2011 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moeke moeke?ik begrijp het niet helemaal ? Geef eens een voorbeeldje?
Ik wel. Onder lichte dwang van Muck destijdsquote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel jammerquote:Op zondag 3 april 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
lang leve zieke kindjes
Redelijk, ik moet nog echt leren die rare gedachtes uit te bannen. Voor de rest wel prima hoorquote:
oh ik was niet het eerste slachtofferquote:Op zondag 3 april 2011 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wel. Onder lichte dwang van Muck destijds.
Afvoeren die afvalstoffen. Wat op jou zit, is HIJ maar vast kwijtquote:Op zondag 3 april 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
lang leve zieke kindjes
Mjuh, maar niet zo erg als jouw arme Sanderquote:
Oh, ik heb hele sloten opgevangen in zakdoekjes vandaag, maar blijkbaar was ik niet de hele tijd snel genoegquote:Op zondag 3 april 2011 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Afvoeren die afvalstoffen. Wat op jou zit, is HIJ maar vast kwijt
Hier is ie net weer aangevuld uit Engelandquote:Op zondag 3 april 2011 21:27 schreef Muck het volgende:
[..]
De voorraad hier is enorm geslonken de afgelopen maanden
quote:Op zondag 3 april 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik heb hele sloten opgevangen in zakdoekjes vandaag, maar blijkbaar was ik niet de hele tijd snel genoeg
Neequote:Op zondag 3 april 2011 21:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh ik was niet het eerste slachtoffer
quote:Op zondag 3 april 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met snoepjes en zakdoekjes en pas op pas op en broodjes gesmeerd en flesjes drinken en gewoon echt zo'n moeke
Hoezo? Die heeft alleen maar koorts, dat is pas irritantquote:Op zondag 3 april 2011 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mjuh, maar niet zo erg als jouw arme Sander
Soms heb je van die dagenquote:Op zondag 3 april 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik heb hele sloten opgevangen in zakdoekjes vandaag, maar blijkbaar was ik niet de hele tijd snel genoeg
Tuurlijk mag datquote:Op zondag 3 april 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HalloHoe is het?
[..]
Ik wil een keer jouw shampoo testen, mag dat?Ik heb nu body butter voor onder de douche, die is zo heerlijk
En je vond het maar wat lekkerquote:Op zondag 3 april 2011 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wel. Onder lichte dwang van Muck destijds.
Ja, Thijs is gewoon strontverkouden met een beetje verhoging, dat is dan toch minder erg...quote:Op zondag 3 april 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
Hoezo? Die heeft alleen maar koorts, dat is pas irritanten hoofdpijn, en koorts en hoofdpijn vind ik eng enzo...
Wederom: we hebben (gelukkig) geen credit cardquote:Op zondag 3 april 2011 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier is ie net weer aangevuld uit Engeland
Ze hebben nu paypalquote:Op zondag 3 april 2011 21:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Wederom: we hebben (gelukkig) geen credit card
dat is onveilig aldus Kassa. Dus move it.quote:
Ach, ik gebruik het zelf ook af en toe.quote:Op zondag 3 april 2011 21:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Rijbewijsquote:
Volgens mij kan het ook gewoon met je rabopasquote:Op zondag 3 april 2011 21:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Allebei sip jaquote:Op zondag 3 april 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, Thijs is gewoon strontverkouden met een beetje verhoging, dat is dan toch minder erg...
Maar allebei sip
Jep koortsig dusquote:
Daar kan je niet mee betalenquote:
Ssssstttttquote:Op zondag 3 april 2011 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat
Ik heb shampoo tegen vet haar, maar er ligt ook 'gewone'
[..]
En je vond het maar wat lekker
Ja weet ik wel, maar ik kan mezelf niet helpen ;@quote:Op zondag 3 april 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
ik zie het helemaal voor me... maar meisje dat doe je toch echt zelf
[..]
Hoezo? Die heeft alleen maar koorts, dat is pas irritanten hoofdpijn, en koorts en hoofdpijn vind ik eng enzo...
Bos![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat
Ik heb shampoo tegen vet haar, maar er ligt ook 'gewone'
[..]
En je vond het maar wat lekker
Waar haal jij je Lush dan vandaan?quote:Op zondag 3 april 2011 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik gebruik het zelf ook af en toe.
het topic jou ook?quote:Op zondag 3 april 2011 21:36 schreef DaMart het volgende:
Wat gaat het ineens hard hier... gewoon even een topic gemist.
Ooit geprobeerd?quote:
Heb ik al een tijdje, maar ik gebruik het bijna niet meerquote:
Vanuit Engeland bestellen?quote:Op zondag 3 april 2011 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij kan het ook gewoon met je rabopas
In bad met heeeeeel veel schuimquote:
uiteraard. Puur om even koffie te maken voor onsquote:Op zondag 3 april 2011 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
nee, maar jullie mij wel, natuurlijk.
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier is ie net weer aangevuld uit Engeland
Jaquote:
quote:
Oh hmm. Vervelendquote:
aiquote:Op zondag 3 april 2011 21:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jep, 1000 euro opeens foetsie.
Schijnt opgenomen te zijn in Santiago.
Klote is datquote:Op zondag 3 april 2011 21:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Schijnt opgenomen te zijn in Santiago.
quote:Op zondag 3 april 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, maar ik kan mezelf niet helpen ;@Ik ben blijkbaar echt zo
iedereen gebruikt het?quote:
Dat dusquote:In bad met heeeeeel veel schuim![]()
Ik had anders wel verwacht dat je thee had klaargezet voor mequote:Op zondag 3 april 2011 21:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
uiteraard. Puur om even koffie te maken voor ons
Wat is dat?quote:Op zondag 3 april 2011 21:39 schreef Muck het volgende:
Ik ben trouwens bezig met doelen opstellen voor het day zero project
als het goed is welquote:Op zondag 3 april 2011 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klote is dat![]()
Ik neem aan dat ie het terugkrijgt van de bank?
Ik neem aan van wel, maar het geld is nodig.quote:Op zondag 3 april 2011 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klote is dat![]()
Dat is shit.quote:
Klote is dat...quote:Op zondag 3 april 2011 21:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel, maar het geld is nodig.
Dus de vraag is wanneer...
Dat is zeker klotenquote:Op zondag 3 april 2011 21:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geld schijnt opgenomen te zijn in Santiago.
Een ander badschuim doet het ook wel goedquote:Op zondag 3 april 2011 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihi ik vind het lief en leuk
![]()
[..]
iedereen gebruikt het?behalve ik
Oh ik ga een weekendje weg eind deze maand, ik moet iets hebben met
[..]
Dat dus
Wat moet ik kopen
ja daag. Feyenoord heeft verloren dus ik functioneer niet.quote:Op zondag 3 april 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had anders wel verwacht dat je thee had klaargezet voor me.
Aww koetsjiekoetsjiekoequote:Op zondag 3 april 2011 21:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja daag. Feyenoord heeft verloren dus ik functioneer niet.
DRUKquote:Op zondag 3 april 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
Hoe was het bij Nemo, Marijke en Sym? Leuke dag gehad?.
duurt soms wel lang.quote:Op zondag 3 april 2011 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klote is dat![]()
Ach, volgend jaar weer beter hoor. Slechter kan toch nietquote:Op zondag 3 april 2011 21:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja daag. Feyenoord heeft verloren dus ik functioneer niet.
gister waren we toch al thuis dus toen heeft hij grotendeels op de bank gelegen... af en toe een opleving, en daarna weer moe van de koorts. Vandaag wel naar opa en oma geweest maar in de auto weer geslapen en zelfs toen we thuis waren ook op de bank.. ik laat hem gewoon zijn gang gaan.quote:Op zondag 3 april 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh hmm. VervelendOf knal je hem gewoon de hele dag in bed?
Een Bubble Bar Slicequote:Op zondag 3 april 2011 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihi ik vind het lief en leuk
![]()
[..]
iedereen gebruikt het?behalve ik
Oh ik ga een weekendje weg eind deze maand, ik moet iets hebben met
[..]
Dat dus
Wat moet ik kopen
Rustig... huishouden gedaan, beetje zitten gamen en op de bank gehangen met 2 afleveringen van de X-files in de DVD-speler.quote:Op zondag 3 april 2011 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
DRUKDus we zijn een uurtje geweest en op verzoek van de dames toen naar de stad gegaan
Hoe was jouw dag?
Zolang ze nog niet degraderen dus welquote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, volgend jaar weer beter hoor. Slechter kan toch niet.
een beetje passie is toch niet teveel gevraagd voor 5 ton?quote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, volgend jaar weer beter hoor. Slechter kan toch niet.
BBS'jesquote:Op zondag 3 april 2011 21:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Een Bubble Bar Slice
En dit is mijn favoriete:
[ afbeelding ]
Ruikt heel subtiel naar amandel
Een beetje marsepeinachtig![]()
Whahahahahahaquote:Op zondag 3 april 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh ja! Nu gaat Sofie er met hetzelfde kuikentje vandoor en probeerde Hilde heel sneaky een ander kuikentje te jatten![]()
Woah! Ik moet die als ik bij Symph in bad kanquote:Op zondag 3 april 2011 21:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Een Bubble Bar Slice
[ afbeelding ]
Heerlijkquote:Op zondag 3 april 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rustig... huishouden gedaan, beetje zitten gamen en op de bank gehangen met 2 afleveringen van de X-files in de DVD-speler.
Een project waarbij je jezelf 100 doelen stelt, die binnen 1001 dagen te behalen zijn.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh ja! Nu gaat Sofie er met hetzelfde kuikentje vandoor en probeerde Hilde heel sneaky een ander kuikentje te jatten![]()
Poezelsquote:Op zondag 3 april 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
komt goedquote:Op zondag 3 april 2011 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah! Ik moet die als ik bij Symph in bad kan![]()
[..]
Heerlijk
Die 5 ton kunnen ze beter aan mij geven, inderdaad... ik doe er nuttigere dingen meequote:Op zondag 3 april 2011 21:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
een beetje passie is toch niet teveel gevraagd voor 5 ton?
Heeft Sym een bad?quote:Op zondag 3 april 2011 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah! Ik moet die als ik bij Symph in bad kan![]()
[..]
Heerlijk
TTquote:Op zondag 3 april 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh, dat is tofquote:Op zondag 3 april 2011 21:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Een project waarbij je jezelf 100 doelen stelt, die binnen 1001 dagen te behalen zijn.
Een mooie stok achter de deur om alles waarvan ik ooit heb geroepen 'dat ga ik ooit nog eens doen' ook daadwerkelijk te doen
En daarbij houd ik van dingen van lijstjes afstrepen
ohja thnx en van marijke had ik al een tip bruisballen van de tuinen ofzo...quote:Op zondag 3 april 2011 21:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Een Bubble Bar Slice
[ afbeelding ]
Als ik de belastingberekeningen goed heb gedaan en we op een positief saldo uitkomen na het verbouwen, mag ik ook een poezelquote:
Ja, met bubbels!!!! (die is nu stuk, maar Wok gaat proberen em te makenquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Als ik de belastingberekeningen goed heb gedaan en we op een positief saldo uitkomen na het verbouwen, mag ik ook een poezel
Hij is losquote:Op zondag 3 april 2011 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
Er zit hier een heel vreemd beestje vastgeplakt aan de plakband in de plakbandroller
oh dat is ook lekker jaquote:Op zondag 3 april 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja thnx en van marijke had ik al een tip bruisballen van de tuinen ofzo...
Jeujquote:Op zondag 3 april 2011 21:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Als ik de belastingberekeningen goed heb gedaan en we op een positief saldo uitkomen na het verbouwen, mag ik ook een poezel
Mijn bruisballen geven ook niet zoveel schuimquote:Op zondag 3 april 2011 21:46 schreef Muck het volgende:
[..]
oh dat is ook lekker ja
alleen heb je van bruisballen niet zoveel schuim
En schuim
Ja, als iemand anders dat hier wil doenquote:Op zondag 3 april 2011 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Is er iemand trouwens die het weekend met pasen in mijn huisje wil zitten en katjes wil verzorgen?
Doe danquote:Op zondag 3 april 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, dat is tofEn lijstjes
Ik wil ook meedoen
SPOILER: Mijn lijstje tot nu toeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Mijn ouders hebben er nog wel 2 in de aanbiedingquote:Op zondag 3 april 2011 21:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe tof!quote:Op zondag 3 april 2011 21:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Als in.. geen schuimquote:Op zondag 3 april 2011 21:46 schreef Muck het volgende:
[..]
oh dat is ook lekker ja
alleen heb je van bruisballen niet zoveel schuim
En schuim
Ik zou je graag uit de brand willen helpen, maar ben niet zo'n kattenmanquote:Op zondag 3 april 2011 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Is er iemand trouwens die het weekend met pasen in mijn huisje wil zitten en katjes wil verzorgen?
24 en 25 april ofzo.quote:
waarom?quote:Op zondag 3 april 2011 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben er nog wel 2 in de aanbieding.
quote:Op zondag 3 april 2011 21:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Doe dan
100 s nog moeilijk johCoolSPOILER: Mijn lijstje tot nu toeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga ook doen
![]()
Zullen we lijstjes uitwisselen?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Wacht even.quote:Op zondag 3 april 2011 21:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Een Bubble Bar Slice
[ afbeelding ]
Dan heb ik al wat andere dingen op het program staanquote:Op zondag 3 april 2011 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
OMG, jaquote:Op zondag 3 april 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, met bubbels!!!! (die is nu stuk, maar Wok gaat proberen em te maken) Kom je badderen?
![]()
Ja, maar alleen als ie jong isquote:Op zondag 3 april 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeuj![]()
Wel een asielpoezel toch he?
Ik moet optreden, sorryquote:Op zondag 3 april 2011 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Die hebben ze ook in kitten-vorm hoorquote:Op zondag 3 april 2011 21:49 schreef Muck het volgende:
Ja, maar alleen als ie jong is
Want ehm, ik ben emotioneel incontinent en kan er zo ontzettend niet tegen als beestjes doodgaan enzo
huh? Revolutie? Open houden?quote:Op zondag 3 april 2011 21:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nog 1 peuk en dan gaan we aan de porno in het kader van de KSC Revolutie!![]()
![]()
Hou de KSC open!![]()
![]()
![]()
voorlopig nog even nietquote:Op zondag 3 april 2011 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben er nog wel 2 in de aanbieding.
jaquote:
Jaaaaquote:Op zondag 3 april 2011 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CoolIk ga ook doen
![]()
Zullen we lijstjes uitwisselen?
Ik kan het welquote:Op zondag 3 april 2011 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht even.
"Muck" en "subtiel" in één post.
Dit moet gequoot
Nou, het zijn twee slopers... vorige week hing Sam in een staande lamp... die lamp staat niet meerquote:
het zijn toch kittens?quote:Op zondag 3 april 2011 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, het zijn twee slopers... vorige week hing Sam in een staande lamp... die lamp staat niet meer.
Twee jaar geleden heeft mijn vader hele huis opnieuw behangen... de katten vonden het tijd voor nieuw behang nu en hebben het oude op een aantal punten alvast weggehaald...
Mijn moeder wordt er een beetje gek van, dus als dit zo doorgaat, denkt ze er serieus over om ze terug te brengen naar het asiel, hoe moeilijk ze dat ook vindt.
Daaromquote:Op zondag 3 april 2011 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die hebben ze ook in kitten-vorm hoor
Uhu, vanmiddag was er minder dan 1 x per 6 minuten in de KSC gepostquote:Op zondag 3 april 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
huh? Revolutie? Open houden?![]()
Is er wat aan de hand of zo?
quote:Op zondag 3 april 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeuj![]()
Wel een asielpoezel toch he?
En dan biedt je ze aan mij aan?!quote:Op zondag 3 april 2011 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, het zijn twee slopers... vorige week hing Sam in een staande lamp... die lamp staat niet meer.
Twee jaar geleden heeft mijn vader hele huis opnieuw behangen... de katten vonden het tijd voor nieuw behang nu en hebben het oude op een aantal punten alvast weggehaald...
Mijn moeder wordt er een beetje gek van, dus als dit zo doorgaat, denkt ze er serieus over om ze terug te brengen naar het asiel, hoe moeilijk ze dat ook vindt.
Van wie moet hij dan dicht?quote:Op zondag 3 april 2011 21:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Uhu, vanmiddag was er minder dan 1 x per 6 minuten in de KSC gepostDus moet de KSC maar sluiten
Maar daar gaan we niet mee akkoord natuurlijk
Viva la Revolution!
Egm, sorry, maar wat hadden ze dan verwacht bij kittens?quote:Op zondag 3 april 2011 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 21:51 schreef pgrferrari het volgende:
Het gaat weer over porno hoor![]()
Stelletje overseksten hier.
quote:Op zondag 3 april 2011 21:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijn bruisballen geven ook niet zoveel schuim![]()
Geen idee, ik geloof dat Pheno zoiets zei.. maar dat maakt ook niet uitquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Maar mijn ouders hadden niet verwacht dat ze zo wild en sloperig zouden zijn...
Dat dusquote:Op zondag 3 april 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Egm, sorry, maar wat hadden ze dan verwacht bij kittens?Je kunt ze wel een beetje opvoeden, maar katten zijn nou eenmaal stront eigenwijs
Ik wel. Zal ik je wat bijleren dan?quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:52 schreef DaMart het volgende:
Ja. Maar mijn ouders hadden niet verwacht dat ze zo wild en sloperig zouden zijn...
En daar luister jij naar?quote:Op zondag 3 april 2011 21:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geen idee, ik geloof dat Pheno zoiets zei.. maar dat maakt ook niet uitElk excuus voor een feestje is er 1!
![]()
![]()
Lees even de context erbij, dank!quote:Op zondag 3 april 2011 21:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geen idee, ik geloof dat Pheno zoiets zei.. maar dat maakt ook niet uitElk excuus voor een feestje is er 1!
![]()
![]()
Dus je dacht 'Muck sloopt zelf al zoveel, die kan er wel twee kleine moordmachines bij gebruiken'?quote:
Zoals ik al zei, elk excuus is er 1quote:
Ze hebben vaker kittens gehad, en die waren lang zo druk en sloperig niet als deze.quote:Op zondag 3 april 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Egm, sorry, maar wat hadden ze dan verwacht bij kittens?Je kunt ze wel een beetje opvoeden, maar katten zijn nou eenmaal stront eigenwijs
Nee dank jequote:Op zondag 3 april 2011 21:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wel. Zal ik je wat bijleren dan?![]()
Of je nou die kittens neemt of andere, ga er maar vanuit dat er genoeg kapot gaatquote:Op zondag 3 april 2011 21:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Dus je dacht 'Muck sloopt zelf al zoveel, die kan er wel twee kleine moordmachines bij gebruiken'?
Dan hoef je zelf niet meer te schuppen!quote:Op zondag 3 april 2011 21:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Dus je dacht 'Muck sloopt zelf al zoveel, die kan er wel twee kleine moordmachines bij gebruiken'?
quote:Op zondag 3 april 2011 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan hoef je zelf niet meer te schuppen!
quote:
Die wilde eend zag geen heil meer in de KSC!quote:Op zondag 3 april 2011 21:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, elk excuus is er 1
Jaquote:Op zondag 3 april 2011 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of je nou die kittens neemt of andere, ga er maar vanuit dat er genoeg kapot gaatWil je weten wat ze hier allemaal al afgebroken hebben?
Dan was dat een uitzonderingquote:Op zondag 3 april 2011 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hebben vaker kittens gehad, en die waren lang zo druk en sloperig niet als deze.
O, ze rennen vrolijk rond in de tuin hoorquote:Op zondag 3 april 2011 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan was dat een uitzonderingIk ken ze bijna niet anders, helemaal als ze niet naar buiten gaan...
Hilde toen ze natgespoten wasquote:Op zondag 3 april 2011 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan was dat een uitzonderingIk ken ze bijna niet anders, helemaal als ze niet naar buiten gaan...
Die heeft wel vaker van die momentenquote:Op zondag 3 april 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die wilde eend zag geen heil meer in de KSC!
Okido: meters en meters behangquote:
Dus we gaan aan de drank en feesten omdat WW geen heil in de KSC ziet en we dan dus onze revolutie hebbenquote:Op zondag 3 april 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die wilde eend zag geen heil meer in de KSC!
Wij nemen echt NOOIT meer kittensquote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ze rennen vrolijk rond in de tuin hoor.
Een ongewassen dekentjequote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zit eens te kijken op die Lush website... Wat een vage teksten zeg...
bubble bar slice
The Comforter
Een warme deken beschermt je tegen de grote boze buitenwereld.
Uhuh... maar waar ruikt het dan naar
Dan zijn ze gewoon drukquote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ze rennen vrolijk rond in de tuin hoor.
Slaapluchtquote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
bubble bar slice
The Comforter
Een hele sjaal is ze nooit gelukt?quote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okido: meters en meters behang4 planten, 2 plantenpotten, 2 vazen, een kleedje en ze zijn nu bezig met plant nummer 5 en 6
![]()
of een zeepje dat snurkt!quote:
Ik ga zo slapen hoorquote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dus we gaan aan de drank en feesten omdat WW geen heil in de KSC ziet en we dan dus onze revolutie hebbenLogisch niet, leuk wel
Nee, alleen de touwtjesquote:Op zondag 3 april 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een hele sjaal is ze nooit gelukt?
Maar ze zijn zo liefquote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okido: meters en meters behang4 planten, 2 plantenpotten, 2 vazen, een kleedje en ze zijn nu bezig met plant nummer 5 en 6
![]()
Gewoon naar de Etos gaan en daar een badschuim halenquote:Op zondag 3 april 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Gatver
Ik denk dat lush niet echt wat voor mij is
En en?quote:Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft de proef-foto's van de bruilofts fotograaf!
Oh, het ruikt zeker lekker hoor! Een half uur in die winkel en je hebt drie dagen geen douche meer nodig!quote:Op zondag 3 april 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk dat lush niet echt wat voor mij is
En?quote:Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef Barretje80 het volgende:
okequote:Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef Barretje80 het volgende:
Mwahahaquote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel erg Lush jaquote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
bubble bar slice
The Comforter
Natuurlijk hoort het erbij, maar de kittens kunnen ook overdrijven natuurlijkquote:Op zondag 3 april 2011 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zijn ze gewoon drukMaar dat is toch leuk? En dingen kapot zijn risico van huisdieren hebben imho...
En en en en ?quote:Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef Barretje80 het volgende:
Dat lijkt me een beter ideequote:Op zondag 3 april 2011 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Natuurlijk hoort het erbij, maar de kittens kunnen ook overdrijven natuurlijk.
Maar ik moet nog zien dat ze die woorden waar gaan maken hoor. En anders brengen ze ze maar hier, verkoop ik mijn allergie wel op Marktplaats
.
Maar ik had nog zo op jou gerekendquote:
Zienquote:Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef Barretje80 het volgende:
Bonnen*quote:Op zondag 3 april 2011 22:00 schreef sararaats het volgende:
Lush Antwerpen is het dichtste voor mij.
Ze hebben geen cadeaubons
Dat dusquote:
Bruisende ballen en zuigende nappenquote:
Had je maar eerst moeten overleggenquote:Op zondag 3 april 2011 21:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar ik had nog zo op jou gerekend
EN mij bijnaquote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ja, allergie verkopen op MPquote:Op zondag 3 april 2011 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Natuurlijk hoort het erbij, maar de kittens kunnen ook overdrijven natuurlijk.
Maar ik moet nog zien dat ze die woorden waar gaan maken hoor. En anders brengen ze ze maar hier, verkoop ik mijn allergie wel op Marktplaats
.
Belg, dus die denken aan bonbons. Of zijn het bonbonnen?quote:
There you go :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik heb er wel rimpels open een maxima kop
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Uch.. spontaniteit.. Uch..quote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had je maar eerst moeten overleggen
quote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bruisende ballen en zuigende nappen
quote:Op zondag 3 april 2011 22:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
There you go :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
[..]
There you go :LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Als dat kon, had ik hem al lang gratis weggegevenquote:Op zondag 3 april 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, allergie verkopen op MPIk ben voor
[..]
There you go :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik heb er wel rimpels open een maxima kop
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat lief
quote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
EN mij bijna![]()
![]()
Met de sintmeet, ik weet al niet meer wat, zo van tafel bijna bovenop mij gooien...
[..]
There you go :Wat een lieve fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik heb er wel rimpels open een maxima kop
![]()
[..]
There you go :Als ik hem aan mijn ma zou laten zien heeft zij nog wel wat aanmerkingen er voor maar een mooie fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik heb er wel rimpels open een maxima kop
![]()
Mijn tetanusprik werkt nogquote:Op zondag 3 april 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik zal maar niet zeggen welke verwondingen ik opgelopen heb
Ach, het kan erger, een vriendin van me en haar man werden zo vaak tot bloedens toe gekrabd dat ze een tetanusprik moesten halen
![]()
Moet dat op korte termijn?quote:Op zondag 3 april 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb hier ook nog 2 katten voor herplaatsing en 3 honden
Dat werkt niet als ik heel moe benquote:
Die 2 katten waren niet leuk zei jequote:Op zondag 3 april 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
jouw moeder is bruidsfotografe?quote:Op zondag 3 april 2011 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik hem aan mijn ma zou laten zien heeft zij nog wel wat aanmerkingen er voor maar een mooie foto
Ik kan me nog een user herinneren op F&F die dat snel kan regelen. Kittengate II!quote:
Wat voor katten wil Toek graag wetenquote:
Zeker wel, maar niet als ik er niet bij benquote:Op zondag 3 april 2011 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat werkt niet als ik heel moe ben
Wat voor hondenquote:Op zondag 3 april 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik zeg ook niet teen Sym dat ik ze in brand steekquote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan me nog een user herinneren op F&F die dat snel kan regelen. Kittengate II!
quote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef Barretje80 het volgende:
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dat doe ik welquote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet teen Sym dat ik ze in brand steek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Mooier, liever en leuker dan de eerste! [/mening]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
There you go :Leuk, niet zo gemaakt geposeerd ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik heb er wel rimpels open een maxima kop
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Oh smelt die is echt geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou die gewoon al op canvas af laten drukken![]()
Mijn pa doet wel eens een bruidsreprotage en als mijn ma dan mee mag/kan geeft zij aan van het hoe en wat op de foto'squote:Op zondag 3 april 2011 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jouw moeder is bruidsfotografe?
lush is in haarlem of amsterdam...
lekker dichtbij weer
Die is zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft die bolle jullie gedaan ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Welke bolle?quote:Op zondag 3 april 2011 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft die bolle jullie gedaan ja?Leuk
quote:Op zondag 3 april 2011 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
deze wel :quote:Op zondag 3 april 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Leuk, niet zo gemaakt geposeerd ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 april 2011 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
AhhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke foto's
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zondag 3 april 2011 22:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
deze wel :Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En je noemt de honden allemaal Fikkie?quote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Slaap lekker bosquote:Op zondag 3 april 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Pillen in nemen, tandenpoetsen, sudoku-en, muziek luisteren en slapen
TOt morgen
Oh?quote:
Ik wil de honden nietquote:Op zondag 3 april 2011 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je noemt de honden allemaal Fikkie?
Drukquote:Op zondag 3 april 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
TOt morgen
quote:Op zondag 3 april 2011 22:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
deze wel :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hou niet zo van dat soort 'grapjesfoto's'
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
bekend oud-Fokker!quote:
Barretje en Barman doen Romeo en Julietquote:
Trusten Bosquote:Op zondag 3 april 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
TOt morgen
Trusten Saraquote:Op zondag 3 april 2011 22:08 schreef sararaats het volgende:
Ik ga slapen, de 15000 zal voor morgen zijn tenzij ik nog lang wakker lig van de buren met hun verdomde gegil
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Laat ze rustig neuken!quote:Op zondag 3 april 2011 22:08 schreef sararaats het volgende:
Ik ga slapen, de 15000 zal voor morgen zijn tenzij ik nog lang wakker lig van de buren met hun verdomde gegil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |