Oh, ik heb hele sloten opgevangen in zakdoekjes vandaag, maar blijkbaar was ik niet de hele tijd snel genoegquote:Op zondag 3 april 2011 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Afvoeren die afvalstoffen. Wat op jou zit, is HIJ maar vast kwijt
Hier is ie net weer aangevuld uit Engelandquote:Op zondag 3 april 2011 21:27 schreef Muck het volgende:
[..]
De voorraad hier is enorm geslonken de afgelopen maanden
quote:Op zondag 3 april 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik heb hele sloten opgevangen in zakdoekjes vandaag, maar blijkbaar was ik niet de hele tijd snel genoeg
Neequote:Op zondag 3 april 2011 21:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh ik was niet het eerste slachtoffer
quote:Op zondag 3 april 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met snoepjes en zakdoekjes en pas op pas op en broodjes gesmeerd en flesjes drinken en gewoon echt zo'n moeke
Hoezo? Die heeft alleen maar koorts, dat is pas irritantquote:Op zondag 3 april 2011 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mjuh, maar niet zo erg als jouw arme Sander
Soms heb je van die dagenquote:Op zondag 3 april 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik heb hele sloten opgevangen in zakdoekjes vandaag, maar blijkbaar was ik niet de hele tijd snel genoeg
Tuurlijk mag datquote:Op zondag 3 april 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HalloHoe is het?
[..]
Ik wil een keer jouw shampoo testen, mag dat?Ik heb nu body butter voor onder de douche, die is zo heerlijk
En je vond het maar wat lekkerquote:Op zondag 3 april 2011 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wel. Onder lichte dwang van Muck destijds.
Ja, Thijs is gewoon strontverkouden met een beetje verhoging, dat is dan toch minder erg...quote:Op zondag 3 april 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
Hoezo? Die heeft alleen maar koorts, dat is pas irritanten hoofdpijn, en koorts en hoofdpijn vind ik eng enzo...
Wederom: we hebben (gelukkig) geen credit cardquote:Op zondag 3 april 2011 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier is ie net weer aangevuld uit Engeland
Ze hebben nu paypalquote:Op zondag 3 april 2011 21:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Wederom: we hebben (gelukkig) geen credit card
dat is onveilig aldus Kassa. Dus move it.quote:
Ach, ik gebruik het zelf ook af en toe.quote:Op zondag 3 april 2011 21:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Rijbewijsquote:
Volgens mij kan het ook gewoon met je rabopasquote:Op zondag 3 april 2011 21:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Allebei sip jaquote:Op zondag 3 april 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, Thijs is gewoon strontverkouden met een beetje verhoging, dat is dan toch minder erg...
Maar allebei sip
Jep koortsig dusquote:
Daar kan je niet mee betalenquote:
Ssssstttttquote:Op zondag 3 april 2011 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat
Ik heb shampoo tegen vet haar, maar er ligt ook 'gewone'
[..]
En je vond het maar wat lekker
Ja weet ik wel, maar ik kan mezelf niet helpen ;@quote:Op zondag 3 april 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
ik zie het helemaal voor me... maar meisje dat doe je toch echt zelf
[..]
Hoezo? Die heeft alleen maar koorts, dat is pas irritanten hoofdpijn, en koorts en hoofdpijn vind ik eng enzo...
Bos![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat
Ik heb shampoo tegen vet haar, maar er ligt ook 'gewone'
[..]
En je vond het maar wat lekker
Waar haal jij je Lush dan vandaan?quote:Op zondag 3 april 2011 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik gebruik het zelf ook af en toe.
het topic jou ook?quote:Op zondag 3 april 2011 21:36 schreef DaMart het volgende:
Wat gaat het ineens hard hier... gewoon even een topic gemist.
Ooit geprobeerd?quote:
Heb ik al een tijdje, maar ik gebruik het bijna niet meerquote:
Vanuit Engeland bestellen?quote:Op zondag 3 april 2011 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij kan het ook gewoon met je rabopas
In bad met heeeeeel veel schuimquote:
uiteraard. Puur om even koffie te maken voor onsquote:Op zondag 3 april 2011 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
nee, maar jullie mij wel, natuurlijk.
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier is ie net weer aangevuld uit Engeland
Jaquote:
quote:
Oh hmm. Vervelendquote:
aiquote:Op zondag 3 april 2011 21:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jep, 1000 euro opeens foetsie.
Schijnt opgenomen te zijn in Santiago.
Klote is datquote:Op zondag 3 april 2011 21:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jep, 1000 euro opeens foetsie.
Schijnt opgenomen te zijn in Santiago.
quote:Op zondag 3 april 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, maar ik kan mezelf niet helpen ;@Ik ben blijkbaar echt zo
iedereen gebruikt het?quote:
Dat dusquote:In bad met heeeeeel veel schuim![]()
Ik had anders wel verwacht dat je thee had klaargezet voor mequote:Op zondag 3 april 2011 21:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
uiteraard. Puur om even koffie te maken voor ons
Wat is dat?quote:Op zondag 3 april 2011 21:39 schreef Muck het volgende:
Ik ben trouwens bezig met doelen opstellen voor het day zero project
als het goed is welquote:Op zondag 3 april 2011 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klote is dat![]()
Ik neem aan dat ie het terugkrijgt van de bank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |