Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie![]()
Jaquote:
ik denk steeds dat mijn insomnia zeer ernstige vormen heeft aangenomen en mijn tweede ik een ander leven heeft opgebouwd met jouquote:
vast welquote:Op zondag 3 april 2011 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dammmmhopen dat hij weer snel beter wordt
Wat liefquote:
Hahaha in moekemodus, how cutequote:Op zondag 3 april 2011 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HoiJawel hoor, ik ben toch nog in moekemodus
Hoe was vandaag?
Gelukkig maarquote:Op zondag 3 april 2011 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vast wel![]()
[..]
Wat lief![]()
[..]
Hahaha in moekemodus, how cute![]()
Ja, productieve dag en nu een leuk dansprogramma aan het kijkenquote:
Sorryquote:Op zondag 3 april 2011 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk steeds dat mijn insomnia zeer ernstige vormen heeft aangenomen en mijn tweede ik een ander leven heeft opgebouwd met jou
Ik vind het vet irritantquote:Op zondag 3 april 2011 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vast wel![]()
[..]
Wat lief![]()
[..]
Hahaha in moekemodus, how cute![]()
Je kunt niet alles hebben in het levenquote:Op zondag 3 april 2011 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, productieve dag en nu een leuk dansprogramma aan het kijken
Met wat mindere reclames
Ik heb hier in huis nog wel een aardige voorraadquote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zelf maar een Lush winkel beginnen denk ik, dat is echt handel
Ik word je vaste klantquote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
Ohquote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vind het vet irritant![]()
En irriteer me aan mezelf
![]()
De voorraad hier is enorm geslonken de afgelopen maandenquote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hier in huis nog wel een aardige voorraad
je hebt twee handen vrij om te typen, niet zeuren!quote:
Volgende keer doen we het andersomquote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vind het vet irritant![]()
En irriteer me aan mezelf
![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
OhMaar ik snap alleen even niet hoe, je bent toch gewoon jezelf?
Ik heb nog nooit iets van lush geroken of gebruikt
erg hé wat ze durven vragen voor een beetje shampooquote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
hoezeequote:Op zondag 3 april 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil even zeggen dat jullie trots mogen zijn op Symphonic. Geweldige dj is het
Ach nee, ik ben echt zo'n moeke moekequote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben super trots op op hem, maar niet omdat ie plaatjes kan draaienquote:Op zondag 3 april 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil even zeggen dat jullie trots mogen zijn op Symphonic. Geweldige dj is het
De chips is opquote:Op zondag 3 april 2011 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
je hebt twee handen vrij om te typen, niet zeuren!
Maar je moet toch toegeven dat mijn haar er wel bij vaart en dat je verschrikkelijk lang met een blokje doet, waardoor het misschien nog wel goedkoper is dan 'gewone' shampooquote:Op zondag 3 april 2011 21:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
erg hé wat ze durven vragen voor een beetje shampoo
Ja hij heeft het een en ander verteld. Schatje is het!quote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach nee, ik ben echt zo'n moeke moekeVRESELIJK
![]()
En Lush is heeeeeeeeeeeeeerlijk![]()
[..]
Ik ben super trots op op hem, maar niet omdat ie plaatjes kan draaien
moeke moeke?quote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
[..]
dat is ook zo maar tochquote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar je moet toch toegeven dat mijn haar er wel bij vaart en dat je verschrikkelijk lang met een blokje doet, waardoor het misschien nog wel goedkoper is dan 'gewone' shampoo
Ik wil het wel eens zienquote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hey Bosquote:
Halloquote:
Ik wil een keer jouw shampoo testen, mag dat?quote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar je moet toch toegeven dat mijn haar er wel bij vaart en dat je verschrikkelijk lang met een blokje doet, waardoor het misschien nog wel goedkoper is dan 'gewone' shampoo
quote:Op zondag 3 april 2011 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hilde steelt kuikentjes en hengelt eitjes!Gggrrrrrr....
quote:Op zondag 3 april 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
ik ontdek net dat er allemaal snot aan mijn mouw zit![]()
lang leve zieke kindjes
Heuj, jij hier?quote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hij heeft het een en ander verteld. Schatje is het!
Hou hem vast hoor!!
Arme Thijsquote:Op zondag 3 april 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
lang leve zieke kindjes
Nee, "vergelijkende droogheidstesten"quote:
Met snoepjes en zakdoekjes en pas op pas op en broodjes gesmeerd en flesjes drinken en gewoon echt zo'n moekequote:Op zondag 3 april 2011 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moeke moeke?ik begrijp het niet helemaal ? Geef eens een voorbeeldje?
Ik wel. Onder lichte dwang van Muck destijdsquote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel jammerquote:Op zondag 3 april 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
lang leve zieke kindjes
Redelijk, ik moet nog echt leren die rare gedachtes uit te bannen. Voor de rest wel prima hoorquote:
oh ik was niet het eerste slachtofferquote:Op zondag 3 april 2011 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wel. Onder lichte dwang van Muck destijds.
Afvoeren die afvalstoffen. Wat op jou zit, is HIJ maar vast kwijtquote:Op zondag 3 april 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
lang leve zieke kindjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |