hoezeequote:Op zondag 3 april 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil even zeggen dat jullie trots mogen zijn op Symphonic. Geweldige dj is het
Ach nee, ik ben echt zo'n moeke moekequote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
OhMaar ik snap alleen even niet hoe, je bent toch gewoon jezelf?
Ik heb nog nooit iets van lush geroken of gebruikt
Ik ben super trots op op hem, maar niet omdat ie plaatjes kan draaienquote:Op zondag 3 april 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil even zeggen dat jullie trots mogen zijn op Symphonic. Geweldige dj is het
De chips is opquote:Op zondag 3 april 2011 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
je hebt twee handen vrij om te typen, niet zeuren!
Maar je moet toch toegeven dat mijn haar er wel bij vaart en dat je verschrikkelijk lang met een blokje doet, waardoor het misschien nog wel goedkoper is dan 'gewone' shampooquote:Op zondag 3 april 2011 21:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
erg hé wat ze durven vragen voor een beetje shampoo
Ja hij heeft het een en ander verteld. Schatje is het!quote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach nee, ik ben echt zo'n moeke moekeVRESELIJK
![]()
En Lush is heeeeeeeeeeeeeerlijk![]()
[..]
Ik ben super trots op op hem, maar niet omdat ie plaatjes kan draaien
moeke moeke?quote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
[..]
dat is ook zo maar tochquote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar je moet toch toegeven dat mijn haar er wel bij vaart en dat je verschrikkelijk lang met een blokje doet, waardoor het misschien nog wel goedkoper is dan 'gewone' shampoo
Ik wil het wel eens zienquote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hey Bosquote:
Halloquote:
Ik wil een keer jouw shampoo testen, mag dat?quote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar je moet toch toegeven dat mijn haar er wel bij vaart en dat je verschrikkelijk lang met een blokje doet, waardoor het misschien nog wel goedkoper is dan 'gewone' shampoo
quote:Op zondag 3 april 2011 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hilde steelt kuikentjes en hengelt eitjes!Gggrrrrrr....
quote:Op zondag 3 april 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
ik ontdek net dat er allemaal snot aan mijn mouw zit![]()
lang leve zieke kindjes
Heuj, jij hier?quote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hij heeft het een en ander verteld. Schatje is het!
Hou hem vast hoor!!
Arme Thijsquote:Op zondag 3 april 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
lang leve zieke kindjes
Nee, "vergelijkende droogheidstesten"quote:
Met snoepjes en zakdoekjes en pas op pas op en broodjes gesmeerd en flesjes drinken en gewoon echt zo'n moekequote:Op zondag 3 april 2011 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moeke moeke?ik begrijp het niet helemaal ? Geef eens een voorbeeldje?
Ik wel. Onder lichte dwang van Muck destijdsquote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
OhMaar ik snap alleen even niet hoe, je bent toch gewoon jezelf?
Ik heb nog nooit iets van lush geroken of gebruikt
Dat is wel jammerquote:Op zondag 3 april 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
lang leve zieke kindjes
Redelijk, ik moet nog echt leren die rare gedachtes uit te bannen. Voor de rest wel prima hoorquote:
oh ik was niet het eerste slachtofferquote:Op zondag 3 april 2011 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wel. Onder lichte dwang van Muck destijds.
Afvoeren die afvalstoffen. Wat op jou zit, is HIJ maar vast kwijtquote:Op zondag 3 april 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
lang leve zieke kindjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |