quote:Op zondag 3 april 2011 22:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
There you go :Wat een lieve fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik heb er wel rimpels open een maxima kop
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
[..]
There you go :Als ik hem aan mijn ma zou laten zien heeft zij nog wel wat aanmerkingen er voor maar een mooie fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik heb er wel rimpels open een maxima kop
![]()
Mijn tetanusprik werkt nogquote:Op zondag 3 april 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik zal maar niet zeggen welke verwondingen ik opgelopen heb
Ach, het kan erger, een vriendin van me en haar man werden zo vaak tot bloedens toe gekrabd dat ze een tetanusprik moesten halen
![]()
Moet dat op korte termijn?quote:Op zondag 3 april 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb hier ook nog 2 katten voor herplaatsing en 3 honden
Dat werkt niet als ik heel moe benquote:
Die 2 katten waren niet leuk zei jequote:Op zondag 3 april 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
jouw moeder is bruidsfotografe?quote:Op zondag 3 april 2011 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik hem aan mijn ma zou laten zien heeft zij nog wel wat aanmerkingen er voor maar een mooie foto
Ik kan me nog een user herinneren op F&F die dat snel kan regelen. Kittengate II!quote:
Wat voor katten wil Toek graag wetenquote:
Zeker wel, maar niet als ik er niet bij benquote:Op zondag 3 april 2011 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat werkt niet als ik heel moe ben
Wat voor hondenquote:Op zondag 3 april 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik zeg ook niet teen Sym dat ik ze in brand steekquote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan me nog een user herinneren op F&F die dat snel kan regelen. Kittengate II!
quote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef Barretje80 het volgende:
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dat doe ik welquote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet teen Sym dat ik ze in brand steek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet teen Sym dat ik ze in brand steek
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Mooier, liever en leuker dan de eerste! [/mening]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
There you go :Leuk, niet zo gemaakt geposeerd ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik heb er wel rimpels open een maxima kop
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Oh smelt die is echt geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou die gewoon al op canvas af laten drukken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |