of een zeepje dat snurkt!quote:
Ik ga zo slapen hoorquote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dus we gaan aan de drank en feesten omdat WW geen heil in de KSC ziet en we dan dus onze revolutie hebbenLogisch niet, leuk wel
Nee, alleen de touwtjesquote:Op zondag 3 april 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een hele sjaal is ze nooit gelukt?
Maar ze zijn zo liefquote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okido: meters en meters behang4 planten, 2 plantenpotten, 2 vazen, een kleedje en ze zijn nu bezig met plant nummer 5 en 6
![]()
Gewoon naar de Etos gaan en daar een badschuim halenquote:Op zondag 3 april 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Gatver
Ik denk dat lush niet echt wat voor mij is
En en?quote:Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft de proef-foto's van de bruilofts fotograaf!
Oh, het ruikt zeker lekker hoor! Een half uur in die winkel en je hebt drie dagen geen douche meer nodig!quote:Op zondag 3 april 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk dat lush niet echt wat voor mij is
En?quote:Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef Barretje80 het volgende:
okequote:Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef Barretje80 het volgende:
Mwahahaquote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okido: meters en meters behang4 planten, 2 plantenpotten, 2 vazen, een kleedje en ze zijn nu bezig met plant nummer 5 en 6
![]()
Dat is wel erg Lush jaquote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zit eens te kijken op die Lush website... Wat een vage teksten zeg...
bubble bar slice
The Comforter
Een warme deken beschermt je tegen de grote boze buitenwereld.
Uhuh... maar waar ruikt het dan naar
Natuurlijk hoort het erbij, maar de kittens kunnen ook overdrijven natuurlijkquote:Op zondag 3 april 2011 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zijn ze gewoon drukMaar dat is toch leuk? En dingen kapot zijn risico van huisdieren hebben imho...
En en en en ?quote:Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef Barretje80 het volgende:
Dat lijkt me een beter ideequote:Op zondag 3 april 2011 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Natuurlijk hoort het erbij, maar de kittens kunnen ook overdrijven natuurlijk.
Maar ik moet nog zien dat ze die woorden waar gaan maken hoor. En anders brengen ze ze maar hier, verkoop ik mijn allergie wel op Marktplaats
.
Maar ik had nog zo op jou gerekendquote:
Zienquote:Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef Barretje80 het volgende:
Bonnen*quote:Op zondag 3 april 2011 22:00 schreef sararaats het volgende:
Lush Antwerpen is het dichtste voor mij.
Ze hebben geen cadeaubons
Dat dusquote:
Bruisende ballen en zuigende nappenquote:
Had je maar eerst moeten overleggenquote:Op zondag 3 april 2011 21:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar ik had nog zo op jou gerekend
EN mij bijnaquote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ja, allergie verkopen op MPquote:Op zondag 3 april 2011 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Natuurlijk hoort het erbij, maar de kittens kunnen ook overdrijven natuurlijk.
Maar ik moet nog zien dat ze die woorden waar gaan maken hoor. En anders brengen ze ze maar hier, verkoop ik mijn allergie wel op Marktplaats
.
Belg, dus die denken aan bonbons. Of zijn het bonbonnen?quote:
There you go :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik heb er wel rimpels open een maxima kop
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |