En en en en ?quote:Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft de proef-foto's van de bruilofts fotograaf!
Dat lijkt me een beter ideequote:Op zondag 3 april 2011 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Natuurlijk hoort het erbij, maar de kittens kunnen ook overdrijven natuurlijk.
Maar ik moet nog zien dat ze die woorden waar gaan maken hoor. En anders brengen ze ze maar hier, verkoop ik mijn allergie wel op Marktplaats
.
Maar ik had nog zo op jou gerekendquote:
Zienquote:Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft de proef-foto's van de bruilofts fotograaf!
Bonnen*quote:Op zondag 3 april 2011 22:00 schreef sararaats het volgende:
Lush Antwerpen is het dichtste voor mij.
Ze hebben geen cadeaubons
Dat dusquote:
Bruisende ballen en zuigende nappenquote:
Had je maar eerst moeten overleggenquote:Op zondag 3 april 2011 21:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar ik had nog zo op jou gerekend
EN mij bijnaquote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okido: meters en meters behang4 planten, 2 plantenpotten, 2 vazen, een kleedje en ze zijn nu bezig met plant nummer 5 en 6
![]()
Ja, allergie verkopen op MPquote:Op zondag 3 april 2011 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Natuurlijk hoort het erbij, maar de kittens kunnen ook overdrijven natuurlijk.
Maar ik moet nog zien dat ze die woorden waar gaan maken hoor. En anders brengen ze ze maar hier, verkoop ik mijn allergie wel op Marktplaats
.
Belg, dus die denken aan bonbons. Of zijn het bonbonnen?quote:
There you go :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik heb er wel rimpels open een maxima kop
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Uch.. spontaniteit.. Uch..quote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had je maar eerst moeten overleggen
quote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bruisende ballen en zuigende nappen
quote:Op zondag 3 april 2011 22:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
There you go :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
[..]
There you go :LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Als dat kon, had ik hem al lang gratis weggegevenquote:Op zondag 3 april 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, allergie verkopen op MPIk ben voor
[..]
There you go :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik heb er wel rimpels open een maxima kop
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat lief
quote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
EN mij bijna![]()
![]()
Met de sintmeet, ik weet al niet meer wat, zo van tafel bijna bovenop mij gooien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |