En het killerkonijn toch?quote:Op zondag 3 april 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat dus
Mijn ene dochter houdt haar pony en mijn andere dochter houdt haar ratjes
en dan mag zij eindelijk een hondquote:
sorryquote:Op zondag 3 april 2011 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Maar serieus, voor de honden zoek ik serieus een goed huis
Ik nietquote:Op zondag 3 april 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben wel hondeliefhebber, maar ik laat me gewoon niet binden
als je zo begint te denken is het einde in zicht.. hou daar nou eens mee op!quote:Op zondag 3 april 2011 23:19 schreef Koen66 het volgende:
* Koen66 zit na te denken wat er allemaal weg moet als vrouwlief en ik uit elkaar gaan
Ik kan best tegen een leuke vrouw aanlopen vroeg of laat, maar die hoeft geen hond mee te brengenquote:Op zondag 3 april 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben wel hondeliefhebber, maar ik laat me gewoon niet binden
nee hoor, nog best te doen - soms -quote:Op zondag 3 april 2011 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhh zo erg is het toch niet mag ik hopen?
Ieeeeeeeeequote:Op zondag 3 april 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik nietVooral niet na het bezoek van de hond van B, ik rook em een week en dat kwijlspoor
![]()
Nee dankje
'nog best te doen' klinkt ook niet al te positiefquote:Op zondag 3 april 2011 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee hoor, nog best te doen - soms -
Maar af en toe filosofeer ik wel eens
yep......quote:Op zondag 3 april 2011 23:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je zo begint te denken is het einde in zicht.. hou daar nou eens mee op!
ga er voor.. of niet... niet zo'n twijfel geval worden ...
Het is een schapendoes, ontzettend lief en enthousiast, dat is het niet... maar bah bah bahquote:Op zondag 3 april 2011 23:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Ieeeeeeeee
Op mijn oude werk hadden ze 2 st. bernards...
zo lief, maar ze kwijlen zo![]()
In dat geval kan ik mijn allergie op een positieve manier gebruiken, natuurlijk... net zoals mijn astma me vele saaie gymlessen op school heeft bespaardquote:Op zondag 3 april 2011 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan best tegen een leuke vrouw aanlopen vroeg of laat, maar die hoeft geen hond mee te brengen
dat is mijn idee ook meestal bij hondenquote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is een schapendoes, ontzettend lief en enthousiast, dat is het niet... maar bah bah bah![]()
Stiekem wel , alleen daar zitten consequenties aanquote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep......
maar zo makkelijk ligt het helaas niet
de uiteindelijke beslissing is simpel, de consequenties helaas niet inderdaadquote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stiekem wel , alleen daar zitten consequenties aan
Meeten wordt makkelijker, in ieder geval!quote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stiekem wel , alleen daar zitten consequenties aan
inderdaad..... ik weet hetquote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'nog best te doen' klinkt ook niet al te positief
ieder nadeel heeft z'n voordeel hequote:Op zondag 3 april 2011 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meeten wordt makkelijker, in ieder geval!
Allergie? Ik wil het gewoon niet, klaarquote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
In dat geval kan ik mijn allergie op een positieve manier gebruiken, natuurlijk... net zoals mijn astma me vele saaie gymlessen op school heeft bespaard.
het is heel makkelijk.. of je gaat ervoor of niet...niet half.. daar schiet je niks mee op..quote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep......
maar zo makkelijk ligt het helaas niet
jawel, dat wil je wel, iedere relatie heeft wel iets, maar meestal is dat niet echt extreemquote:Op zondag 3 april 2011 23:25 schreef RockNijntje het volgende:
Als ik dit hier zo allemaal lees weet ik niet of ik nog wel een 'leuk iemand' tegen wil komen later
niks mis mee hoorquote:Op zondag 3 april 2011 23:25 schreef RockNijntje het volgende:
Als ik dit hier zo allemaal lees weet ik niet of ik nog wel een 'leuk iemand' tegen wil komen later
quote:Op zondag 3 april 2011 23:25 schreef RockNijntje het volgende:
Jaquote:Op zondag 3 april 2011 23:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
niks mis mee hoorje hebt onze pics toch gezien??
ow, ik ga er nog steeds volledig voor, als ik die bereidheid niet meer heb dan nok ikquote:Op zondag 3 april 2011 23:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is heel makkelijk.. of je gaat ervoor of niet...niet half.. daar schiet je niks mee op..
Ook dat... maar dan kan ik het tactisch brengen.quote:Op zondag 3 april 2011 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allergie? Ik wil het gewoon niet, klaar![]()
Het is MIJN huis weet je nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |