quote:Op zondag 3 april 2011 11:31 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben ook niet zwart-wit. Ik zeg alleen dat sommige mensen er bewust voor kiezen zich kut te voelen.
volgens mij heb ik jou idd weleens afgezeken maar dat was niet toen je hier net wasquote:Op zondag 3 april 2011 11:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaring. Ik ga geen link zoeken hoor
Ik krijg nog altijd de neiging om Artis de Partis uit jaloezie z'n kop af te rukken als ik hem tegenkom. Alleen omdat hij wél met zijn neus in haar decolleté mag liggen en ik niet.quote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 3 april 2011 11:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
volgens mij heb ik jou idd weleens afgezeken maar dat was niet toen je hier net wasmaar ook daarvoor dan mijn welgemeende excuses
Huh?quote:Op zondag 3 april 2011 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg nog altijd de neiging om Artis de Partis uit jaloezie z'n kop af te rukken als ik hem tegenkom. Alleen omdat hij wél met zijn neus in haar decolleté mag liggen en ik niet.
No prob, wilde maar aangeven dat we allemaal niet altijd leuk zijn voor nieuwelingen.quote:Op zondag 3 april 2011 11:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kan het me niet meer heugenmaar bij deze mijn welgemeende excuses
Klopt. Dat komt heel vaak voor zelfs. Redelijk wat mensen creeëren een heel druk bestaan, zodat ze maar niet met zichzelf alleen hoeven te zijn en niet de confrontatie met zichzelf hoeven aan te gaan.quote:Op zondag 3 april 2011 11:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dat is wat ik in mijn vorige post al bedoelde.
Mensen gebruiken een ander namelijk wel vaak als oplossing (moi incluis), maar dat is vaak niets anders dan een afleidingsmanoeuvre.
Artis de Partis hoeft nooit te posten in Hvjjn, hij is altijd intens gelukkig.quote:Op zondag 3 april 2011 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg nog altijd de neiging om Artis de Partis uit jaloezie z'n kop af te rukken als ik hem tegenkom. Alleen omdat hij wél met zijn neus in haar decolleté mag liggen en ik niet.
quote:
Ik ken mensen die om de haverklap 'verliefd' worden om niet met zichzelf te hoeven zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 11:35 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt. Dat komt heel vaak voor zelfs. Redelijk wat mensen creeëren een heel druk bestaan, zodat ze maar niet met zichzelf alleen hoeven te zijn en niet de confrontatie met zichzelf hoeven aan te gaan.
Als er al zoiets als een hemel is, dan is het zeker vergelijkbaar met deze ervaring van Artis de Partis.quote:Op zondag 3 april 2011 11:35 schreef L-E het volgende:
Artis de Partis hoeft nooit te posten in Hvjjn, hij is altijd intens gelukkig.
Heerlijk toch, kun je lekker focussen op een ander in plaats van je eigen karakter onder ogen moeten zien.quote:Op zondag 3 april 2011 11:36 schreef L-E het volgende:
Ik ken mensen die om de haverklap 'verliefd' worden om niet met zichzelf te hoeven zijn.
mja precies die jongen is gewoon blij dat ie eindelijk ontknaapt isquote:Op zondag 3 april 2011 11:35 schreef L-E het volgende:
[..]
No prob, wilde maar aangeven dat we allemaal niet altijd leuk zijn voor nieuwelingen.
En als ik eerlijk ben kwam die hele lieve onschuldige post van de nieuweling net gewoon hard aan bij mij, door persoonlijke omstandigheden. Maar daar kan die jongen niets aan doen.
Artis de Partisquote:Op zondag 3 april 2011 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als er al zoiets als een hemel is, dan is het zeker vergelijkbaar met deze ervaring van Artis de Partis.
Ik ken mensen die alleen maar bezig zijn met zichzelf, en het is één groot tranendal.quote:Op zondag 3 april 2011 11:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken mensen die om de haverklap 'verliefd' worden om niet met zichzelf te hoeven zijn.
Je vat zo ongeveer in een zin samen waar al mijn verdriet op dit moment vandaan komt. Wat goed.quote:Op zondag 3 april 2011 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heerlijk toch, kun je lekker focussen op een ander in plaats van je eigen karakter onder ogen moeten zien.
Dat was ik.quote:Op zondag 3 april 2011 11:38 schreef STING het volgende:
[..]
Artis de Partis
Degene die die naam verzonnen heeft.
Ergo, te introvert is niet goed, maar te extrovert ook nietquote:Op zondag 3 april 2011 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken mensen die alleen maar bezig zijn met zichzelf, en het is één groot tranendal.
Zo werkt het he, we zijn soms net mensen.quote:Op zondag 3 april 2011 11:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja precies die jongen is gewoon blij dat ie eindelijk ontknaapt is![]()
en jouw situatie is ook gewoon kut.
En tuurlijk ik ontken niet dat we ons humeur zeker terug zien in ons postgedrag, ik heb me vaak genoeg niet prettig gevoeld en dan mocht men het hier ook ontgelden,
quote:Op zondag 3 april 2011 11:38 schreef L-E het volgende:
Je vat zo ongeveer in een zin samen waar al mijn verdriet op dit moment vandaan komt. Wat goed.
quote:Op zondag 3 april 2011 11:39 schreef Barbusse het volgende:
WTF is een Artis de Partis?Kun je dat eten?
Maar dat is toch niet erg?quote:Op zondag 3 april 2011 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken mensen die alleen maar bezig zijn met zichzelf, en het is één groot tranendal.
Heerlijk!quote:Op zondag 3 april 2011 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heerlijk toch, kun je lekker focussen op een ander in plaats van je eigen karakter onder ogen moeten zien.
Lekker doen alsof je dolgelukkig bent en geen hekel aan jezelf hebt.quote:Op zondag 3 april 2011 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om vervolgens doodongelukkig te worden, omdat je niet krijgt wat je zoekt.quote:Op zondag 3 april 2011 11:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Lekker doen alsof je dolgelukkig bent en geen hekel aan jezelf hebt.
Wat zijn we het eens met elkaar. Dansen en sjanzen zullen, ongeschoren en ongekamd, huilend 'merde des arts' schreeuwend, pindakaas etend, goedkope wijn drinkend, een vrouw in onze armen die ons een slonzig gevoel geeft.quote:Op zondag 3 april 2011 11:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ergo, te introvert is niet goed, maar te extrovert ook niet
Voor sommige mensen werkt het. Voor de meesten niet. Niet op de lange termijn in elk geval.quote:Op zondag 3 april 2011 11:41 schreef L-E het volgende:
Lekker doen alsof je dolgelukkig bent en geen hekel aan jezelf hebt.
En daarna mag de machinist weer een turfje erbij zetten.quote:Op zondag 3 april 2011 11:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Om vervolgens doodongelukkig te worden, omdat je niet krijgt wat je zoekt.
quote:
Wel als ze iets goeds overkomt.quote:
Een mooi moment om af te sluiten en nog iets te gaan doen op deze dag. Hou je taai!quote:
En omdat iemand waar je verliefd op wordt ook zomaar veel te dichtbij kan komen. En veel meer van dat karakter ziet dan je wil. En wordt je alsnog een spiegel voor gehouden, tegen je wil in. Maar dan ga je gewoon verder naar de volgende. Ook afleiding, maar dan minder dichtbij.quote:Op zondag 3 april 2011 11:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Fijne dag, Air!quote:Op zondag 3 april 2011 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooi moment om af te sluiten en nog iets te gaan doen op deze dag. Hou je taai!
Net zoals met alcohol, drugs, sigaretten, seks. Hedonisme is het sleutelwoord hierquote:Op zondag 3 april 2011 11:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor sommige mensen werkt het. Voor de meesten niet. Niet op de lange termijn in elk geval.
nja ik merk gewoon dat ik mezelf op dit moment heel erg aan het ontwikkelen ben, voorheen was ik altijd best wel een negativo en chagrijnig enzo, maar de laatste tijd ben ik gewoon echt n stuk positiever, opener en veel verdraagzamer ofzo. Is dat volwassen *ieh eng* worden ofzoquote:
Oiquote:Op zondag 3 april 2011 11:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb toch liever dat iemand wel dichtbij komt.quote:Op zondag 3 april 2011 11:44 schreef L-E het volgende:
[..]
En omdat iemand waar je verliefd op wordt ook zomaar veel te dichtbij kan komen. En veel meer van dat karakter ziet dan je wil. En wordt je alsnog een spiegel voor gehouden, tegen je wil in. Maar dan ga je gewoon verder naar de volgende. Ook afleiding, maar dan minder dichtbij.
Dank je voor je input, fijne dag!quote:Op zondag 3 april 2011 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooi moment om af te sluiten en nog iets te gaan doen op deze dag. Hou je taai!
Dat kun je echt niet zelf bedenken?quote:
Dat geldt niet voor iedereen. Het klinkt heerlijk, iemand dichtbij je, maar kan ook heel veel naar boven halen he..quote:Op zondag 3 april 2011 11:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb toch liever dat iemand wel dichtbij komt.
Klopt. Ik ben er mee getrouwd geweestquote:
Dat snap ik. Spreek ook alleen mijn eigen voorkeur uit.quote:Op zondag 3 april 2011 11:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor iedereen. Het klinkt heerlijk, iemand dichtbij je, maar kan ook heel veel naar boven halen he..
Iets goeds wat je overkomt? Geen idee?quote:Op zondag 3 april 2011 11:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klopt, ik heb geen idee waar je op doelt.
Een bril?quote:Op zondag 3 april 2011 11:53 schreef Yuki het volgende:
Trouwens, ik krijg over 1,5-2 weken m'n bril
Hij is mooi
Heb je een sneak preview?quote:Op zondag 3 april 2011 11:53 schreef Yuki het volgende:
Trouwens, ik krijg over 1,5-2 weken m'n bril
Hij is mooi
Jup. Heb veel last van m'n ogen de laatste tijd, zeker op m'n werk.quote:
Ik ben aan het zoeken naar een plaatjequote:
Hoe groot (of klein) is die afwijking dan ongeveer?quote:Op zondag 3 april 2011 11:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jup. Heb veel last van m'n ogen de laatste tijd, zeker op m'n werk.
Heb maar een kleine afwijking, maar het kan wel helpen om een bril te dragen
-0,5 aan beide kantenquote:Op zondag 3 april 2011 11:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe groot (of klein) is die afwijking dan ongeveer?
Ok, verstandigquote:Op zondag 3 april 2011 11:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jup. Heb veel last van m'n ogen de laatste tijd, zeker op m'n werk.
Heb maar een kleine afwijking, maar het kan wel helpen om een bril te dragen
[..]
Ik ben aan het zoeken naar een plaatje
Ooh, da's nog best wat ook. Ikzelf heb iets van -2,5 nodig op links en -0~-0,25 op rechts. Als ik dan al mijn verreveldscherpte zie zal dat bij jou waarschijnlijk helemaal om te huilen zijn?quote:Op zondag 3 april 2011 12:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
-0,5 aan beide kanten
En zie hier:
[ afbeelding ]
Dies mooiquote:Op zondag 3 april 2011 12:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
-0,5 aan beide kanten
En zie hier:
[ afbeelding ]
Eigenlijk zie ik vrijwel alles gewoon goed. Een bril is strikt genomen niet eens noodzakelijk. Maar omdat ik er veel last van heb, in termen van vermoeidheid en hoofdpijn, wil ik toch proberen of een bril kan helpen.quote:Op zondag 3 april 2011 12:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh, da's nog best wat ook. Ikzelf heb iets van -2,5 nodig op links en -0~-0,25 op rechts. Als ik dan al mijn verreveldscherpte zie zal dat bij jou waarschijnlijk helemaal om te huilen zijn?
Maar kun je stationsborden enzo wel lezen? Want dat lukt mij van een redelijke afstand al niet.quote:Op zondag 3 april 2011 12:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eigenlijk zie ik vrijwel alles gewoon goed. Een bril is strikt genomen niet eens noodzakelijk. Maar omdat ik er veel last van heb, in termen van vermoeidheid en hoofdpijn, wil ik toch proberen of een bril kan helpen.
Heb ook cilinders, en vooral daarin zou ik verbetering moeten zien volgens de opticiën.
Ja, dat kan ik gewoon lezen.quote:Op zondag 3 april 2011 12:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar kun je stationsborden enzo wel lezen? Want dat lukt mij van een redelijke afstand al niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Hm, misschien moet ik dan toch maar nog eens een keertje een oogmeting laten verrichten. Misschien zijn mijn ogen achteruit gegaan.quote:Op zondag 3 april 2011 12:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik gewoon lezen.
Maar ben er gisteren ook achter gekomen dat ik een hoop kan "lezen" door gewoon logisch nadenken.
quote:Op zondag 3 april 2011 12:09 schreef Yuki het volgende:
Hij staat je leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik durfde er net geen oordeel over te geven aangezien het altijd de combinatie is, maar leuk ding!
Beter onethisch dan oneetbaar
Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar als jij al -2,5 hebt, dan heb je toch gewoon een bril nodig?quote:Op zondag 3 april 2011 12:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, misschien moet ik dan toch maar nog eens een keertje een oogmeting laten verrichten. Misschien zijn mijn ogen achteruit gegaan.
quote:Op zondag 3 april 2011 12:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij staat je leuk!. Ik durfde er net geen oordeel over te geven aangezien het altijd de combinatie is, maar leuk ding!
Dankquote:
Alleen op links. Ik heb een vergrootte kijkdiepte daardoor. Mensen die gelaserd worden, worden juist zó gelaserd.quote:Op zondag 3 april 2011 12:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar als jij al -2,5 hebt, dan heb je toch gewoon een bril nodig?
Goed gekeurd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Oke. Dat snap ik nietquote:Op zondag 3 april 2011 12:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen op links. Ik heb een vergrootte kijkdiepte daardoor. Mensen die gelaserd worden, worden juist zó gelaserd.
Thank you, kind sirquote:
Ja, maar tegelijkertijd zie je van dichtbij beter en met minder inspanning. Vervelend is wel als je een boek leest, die hangt een beetje op een twijfelafstand en daardoor voel je je ogen schakelen. Beide ogen hebben ook andere kleurperceptie (maar da's normaal geloof ik) dus dat is best vermoeiend. Vanaf 40~50 cm zie ik alles op links wazig.quote:Op zondag 3 april 2011 12:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oke. Dat snap ik nietEen negatieve sterkte is toch dat je veraf minder goed ziet?
Wat een lol hadden weSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat terwijl er toen nog een verbouwing in mn hoofd plaats vond
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Het was geweldig!quote:Op zondag 3 april 2011 12:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat een lol hadden ween dat terwijl er toen nog een verbouwing in mn hoofd plaats vond
Dus jij moet boeken eigenlijk gemiddeld wat dichterbij je ogen houden om ontspannen te kunnen lezen?quote:Op zondag 3 april 2011 12:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar tegelijkertijd zie je van dichtbij beter en met minder inspanning. Vervelend is wel als je een boek leest, die hangt een beetje op een twijfelafstand en daardoor voel je je ogen schakelen. Beide ogen hebben ook andere kleurperceptie (maar da's normaal geloof ik) dus dat is best vermoeiend. Vanaf 40~50 cm zie ik alles op links wazig.
Het was een samenspel, extreem vs terughoudend met JoeBravoquote:Op zondag 3 april 2011 12:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was geweldig!
En van die verbouwing bij jou heb ik niks gemerktJe was top!
En daaruit is de mooiste bril van de winkel gekomenquote:Op zondag 3 april 2011 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het was een samenspel, extreem vs terughoudend met JoeBravo
Ja, zij wilde je volgens mij toch die eenvoudigere bril verkopen, maar deze is veel tofferquote:Op zondag 3 april 2011 12:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
En daaruit is de mooiste bril van de winkel gekomen
Moest wel lachen, die verkoopster twijfelde eerst nog maar was er later toch van overtuigd dat dit de beste keuze was
Ben blij dat ik jullie ook heb kunnen helpenquote:Op zondag 3 april 2011 12:21 schreef PeuRac het volgende:
En mn nieuwe tas is goedgekeurd door mn moederDank je
![]()
(ben er zelf ook heel erg blij mee!)
Staat ook vrolijker, heb ik het idee.quote:Op zondag 3 april 2011 12:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, zij wilde je volgens mij toch die eenvoudigere bril verkopen, maar deze is veel toffer
Mijn condoleances aan de nabestaanden.quote:Op zondag 3 april 2011 12:22 schreef Barbusse het volgende:
Ok, ik ga er vandoor. Dinghlie Cliffs, here I come! Morituri te salutant
Als je dat laatste nou niet doet, dan mag je gaan. Oké?quote:Op zondag 3 april 2011 12:22 schreef Barbusse het volgende:
Ok, ik ga er vandoor. Dinghlie Cliffs, here I come! Morituri te salutant
Nou ja. Zoals ik al zei zal ik met mijn linkeroog alles tussen 10 en 50 cm een beetje fatsoenlijk kunnen zien, maar met mijn rechteroog alles tussen 20 en oneindigheid. Hierdoor is dichtbij kijken voor mijn linkeroog ook makkelijker. Maar als je dus op 40 cm ofzo gaat zitten weet je brein niet zo goed welke makkelijker kijkt en zie je dus de hele tijd je ogen 'schakelen' (standpunt- en kleurverandering).quote:Op zondag 3 april 2011 12:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus jij moet boeken eigenlijk gemiddeld wat dichterbij je ogen houden om ontspannen te kunnen lezen?
Als je nu naar het water kijkt zie je zooo veel detail!quote:Ik heb altijd hele goede ogen gehad, maar ik merk de laatste maanden echt wel wat verschil. En dat is heel raar voor me.
Ja vind ik ookquote:
Vandaag niet, maar ooit wel. Mag ik nu wel buiten spelen?quote:Op zondag 3 april 2011 12:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je dat laatste nou niet doet, dan mag je gaan. Oké?
Veel plezier! En doe voorzichtig![]()
Jullie maakten me sowieso vrolijk jaquote:Op zondag 3 april 2011 12:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja vind ik ook![]()
Hoewel de meligheid van ons ook wel hielp
Als je je boek nu op 20-40 cm van je ogen houdt, is het goed. Toch?quote:Op zondag 3 april 2011 12:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja. Zoals ik al zei zal ik met mijn linkeroog alles tussen 10 en 50 cm een beetje fatsoenlijk kunnen zien, maar met mijn rechteroog alles tussen 20 en oneindigheid. Hierdoor is dichtbij kijken voor mijn linkeroog ook makkelijker. Maar als je dus op 40 cm ofzo gaat zitten weet je brein niet zo goed welke makkelijker kijkt en zie je dus de hele tijd je ogen 'schakelen' (standpunt- en kleurverandering).
[..]
Als je nu naar het water kijkt zie je zooo veel detail!
Nou vooruit. Dag!quote:Op zondag 3 april 2011 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vandaag niet, maar ooit wel. Mag ik nu wel buiten spelen?
quote:
Wel uitgerust nu?quote:Op zondag 3 april 2011 12:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
jawel, alleen een zeer zwaar hoofd, heb iets teveel geslapen
Precies. Als je verder geen plannen hebt, kan het gewoon.quote:Op zondag 3 april 2011 12:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat wel..hoewel ik traag op gang kom vandaagmaar ach, het is zondag.
preciesquote:Op zondag 3 april 2011 12:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies. Als je verder geen plannen hebt, kan het gewoon.
Luie dag ftw!
Geontbeten?quote:Op zondag 3 april 2011 12:35 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik heb pas een half uur geleden geontbeten
yep....wow, tot zo laat zou ik het niet kunnen uithoudenquote:Op zondag 3 april 2011 12:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geontbeten?
Dit wordt ook mijn ontbijt hoor
Heb nu ook wel hongerquote:Op zondag 3 april 2011 12:36 schreef cafpow het volgende:
[..]
yep....wow, tot zo laat zou ik het niet kunnen uithouden
quote:Op zondag 3 april 2011 12:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb nu ook wel honger
Tijd voor eten en series ofzo.![]()
hahaha, dat komt bekend voor hierzoquote:Op zondag 3 april 2011 12:41 schreef PeuRac het volgende:
Volgens mij heb ik best wel veel geld uitgegeven afgelopen weekend, bedenk ik me nu zo'n beetje
Het was t allemaal wel waard en het was ook super leuk. Toch elke keer net ff dit er bij, dat er bij, de tas was niet goedkoop, etc.quote:
welke tas heb je dan gekocht?quote:Op zondag 3 april 2011 12:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het was t allemaal wel waard en het was ook super leuk. Toch elke keer net ff dit er bij, dat er bij, de tas was niet goedkoop, etc.
Nieuwe bruine lederen schoudertas van/bij Esprit, kan helaas ff geen foto maken, want mn telefoon is in reparatiequote:
jammer..foto's zijn altijd leukquote:Op zondag 3 april 2011 12:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nieuwe bruine lederen schoudertas van/bij Esprit, kan helaas ff geen foto maken, want mn telefoon is in reparatie
ja, ik hoop em van de week weer terug te krijgen. Dan zal ik ff een fototje schietenquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 12:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja, ik hoop em van de week weer terug te krijgen. Dan zal ik ff een fototje schieten
preciesquote:
Veel plezierquote:Op zondag 3 april 2011 13:15 schreef cafpow het volgende:
Ik ga ervandoor. Pc gaat een herinstallatie krijgen en even stofzuigen![]()
tot later
Nah, lekker rustig aan gedaanquote:Op zondag 3 april 2011 13:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
@Samzz, nog wat leuks gedaan dit weekend?
story of my lifequote:
Ja echt super, vrijdag avond date gehad wat erg leuk was (haar nu ook gesprokenquote:Op zondag 3 april 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, lekker rustig aan gedaanBuitenritten gemaakt met 't paard
En bij vriendin langs.
Jij had een fijn weekend las ik
Mooiquote:Op zondag 3 april 2011 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja echt super, vrijdag avond date gehad wat erg leuk was (haar nu ook gesproken) en gisteren geshopt met yuki en joebravo, daarna nog met yuki naar de film. Echt super weekend.
Veel plezier.quote:
Is dat die ene die niet weet hoe jong je bent?quote:Op zondag 3 april 2011 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel plezier.
Wat ik wel grappig vond, was dat er ook toen wel gezellig aan t praten waren, er ook een echte klik wasHad ik eigenlijk niet verwacht
Volgende week weer waarschijnlijk
Weet ze nu wel! En dat ik tijdelijk bij mn ouders woon. Reageerde ze eerst wat geschokt op, maar was later wel ok. Zelfs verteld dat ik naar het buitenland gaquote:Op zondag 3 april 2011 13:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat die ene die niet weet hoe jong je bent?
quote:
Ja, dat laatste lijkt me ook wel heftig nieuws als je net aan het daten bent.quote:Op zondag 3 april 2011 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ze nu wel! En dat ik tijdelijk bij mn ouders woon. Reageerde ze eerst wat geschokt op, maar was later wel ok. Zelfs verteld dat ik naar het buitenland ga(dat vond ze nog t ergste).
Daten is pas sprake van na volgende week denk ik, dan zie ik dr voor de 3e keer en spreken voor de 2equote:Op zondag 3 april 2011 13:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dat laatste lijkt me ook wel heftig nieuws als je net aan het daten bent.
De iPhone zelf?quote:
Waarom ga je weg? Waarom kom je terug? Vertel eens..quote:Op zondag 3 april 2011 13:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daten is pas sprake van na volgende week denk ik, dan zie ik dr voor de 3e keer en spreken voor de 2e![]()
Gelukkig word ik wel continu aan herinnerd waarom ik weg ga en vooral waarom ik de vorige keer terug ben gekomen naar NL. Dus ik moet na volgende week wel kijken welke kant het op gaat en daar in sturen.
Het smst ook niet lekker.quote:Op zondag 3 april 2011 13:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja sinds gisteren. Moet nog wel een beetje wennen aan het typen op dat scherm.
iPhone is ook niet mijn ding, Smartphones in het algemeen wel. Al moest ik de 1e keer ook wel een paar maanden wennen. Nu zit ik me al 3 dagen groen en geel te ergeren dat ik die van mij niet heb vanwege een reparatiequote:Op zondag 3 april 2011 13:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het een hoerending, sorry. Smartphones zijn niet aan mij besteed.
Ik ben de vorige keer terug gekomen omdat mijn toemalige vriendin dat graag wilde, om te kunnen samenwonen. Daar had ik eigenlijk vanaf het moment dat de relatie over was, spijt van.quote:Op zondag 3 april 2011 13:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom ga je weg? Waarom kom je terug? Vertel eens..
Dat ben ik met je eens, daarom heb ik ook altijd een Smartphone gehad met toetsenbordquote:
Heb nog wel een hippe Nokia in de aanbieding.quote:Op zondag 3 april 2011 13:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het een hoerending, sorry. Smartphones zijn niet aan mij besteed.
Dat probleem hebben we allemaal gehadquote:Op zondag 3 april 2011 13:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja sinds gisteren. Moet nog wel een beetje wennen aan het typen op dat scherm.
Ik heb nog een Sony Ericsson liggen hier. Maar die ging langzaam dood.quote:Op zondag 3 april 2011 13:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb nog wel een hippe Nokia in de aanbieding.
Ik begrijp het.quote:Op zondag 3 april 2011 13:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben de vorige keer terug gekomen omdat mijn toemalige vriendin dat graag wilde, om te kunnen samenwonen. Daar had ik eigenlijk vanaf het moment dat de relatie over was, spijt van.
Daarom heb ik nu voor mezelf de kans gemaakt om weer naar het buitenland te gaan. Voor 2-5 jaar en daarna zie ik het wel weer.
StupIdPhone.quote:Op zondag 3 april 2011 14:01 schreef clevy het volgende:
ik mag weer wennen aan geen on screen keyboard![]()
gister m'n niet-zo-slim-meer-telefoon opgestuurd voor reparatie
In dat plan past geen nieuwe relatie, mezelf kennende, zou ik dezelfde keuze nog een keer maken. Dan kies er ik er liever voor om die keuze te takkelen door geen relatie te hebben op het moment dat ik vertrek.quote:
Wel zelfs gemaakte toch?quote:Op zondag 3 april 2011 14:17 schreef xFriendx het volgende:
Even een kom vol appelmoesEven wat fris naar binnen werken na wat getegel
![]()
Overigens ook geen smartphone bezitter.
Lijkt me heel wijs om je niet te binden als je weet dat de situatie zich er niet voor leent. Pas je wel op dat je je ook gevoelsmatig niet gaat binden?quote:Op zondag 3 april 2011 14:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In dat plan past geen nieuwe relatie, mezelf kennende, zou ik dezelfde keuze nog een keer maken. Dan kies er ik er liever voor om die keuze te takkelen door geen relatie te hebben op het moment dat ik vertrek.
Nah, gewoon uit het glazen potje van de supermarkt. Ik hou sowieso niet van zelf teveel rommelen met eten. Ik heb weinig met koken.quote:
Getegel in de tuin?quote:Op zondag 3 april 2011 14:17 schreef xFriendx het volgende:
Even een kom vol appelmoesEven wat fris naar binnen werken na wat getegel
![]()
Overigens ook geen smartphone bezitter.
helemaal waar..quote:
Appelmoes geeft heel weinig rommel! Appels schillen, klokhuis eruit, in de pan en koken tot het moes is. Eventueel een beetje pureren, kaneel er doorheen en klaar.quote:Op zondag 3 april 2011 14:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nah, gewoon uit het glazen potje van de supermarkt. Ik hou sowieso niet van zelf teveel rommelen met eten. Ik heb weinig met koken.
Onbereikbaar is de hel op aarde voor veel mensen, geloof ik. Ik vind het soms wel fijn (maar kan toch niet helemaal zonder telefoon..)quote:Op zondag 3 april 2011 14:21 schreef clevy het volgende:
[..]
helemaal waar..
maar beter alleen t9 dan totaal onbereikbaar
Ja. Had laatst die hele partij grindtegels gehaald. Maar toen ging m'n moeder verhuizen dus was ik 2 weekenden kwijt aan behangen (zaterdagen dan), zondag ontspannen en 1 zaterdag aan het verhuizen zelf. Nu is dat achter de rug dus kan ik weer over naar klussen aan mijn eigen toko. Dus nu inderdaad begonnen met tegelen in de voortuinquote:
nee precies.. t mag een keuze zijn.. ding ligt gerust in een lade als ik niet gestoord(er) wil worden maar moet ook werken als het nodig is.quote:Op zondag 3 april 2011 14:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Onbereikbaar is de hel op aarde voor veel mensen, geloof ik. Ik vind het soms wel fijn (maar kan toch niet helemaal zonder telefoon..)
Dat is inderdaad wel wat lastig, nu ben ik vooral enthousiast door de manier waarop het loopt, dat is voor mij nogal nieuw. Ik probeer er afstand van te houden, maar dat is lastig. We zullen het zien, ik merk tzt hoe ik er mee om ga. Ik weet dat een paar vrienden me iig zullen helpen om single t land uit te gaanquote:Op zondag 3 april 2011 14:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Lijkt me heel wijs om je niet te binden als je weet dat de situatie zich er niet voor leent. Pas je wel op dat je je ook gevoelsmatig niet gaat binden?
Alleen op vakantie gaat mijn telefoon 100% uit. Verder gaat die niet uitquote:Op zondag 3 april 2011 14:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Onbereikbaar is de hel op aarde voor veel mensen, geloof ik. Ik vind het soms wel fijn (maar kan toch niet helemaal zonder telefoon..)
Ik zou die van mij missen bij het schijten op de plee waar ik altijd knus ga patiencen.quote:Op zondag 3 april 2011 14:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Idd.quote:Op zondag 3 april 2011 14:24 schreef clevy het volgende:
[..]
nee precies.. t mag een keuze zijn.. ding ligt gerust in een lade als ik niet gestoord(er) wil worden maar moet ook werken als het nodig is.
Ik vind het fijn dat je iig naar dat meisje toe duidelijk bent omtrent jouw wensen voor de toekomst. Je kan iemand heel veel pijn te doen door te hard mee te gaan in het enthousiasme.quote:Op zondag 3 april 2011 14:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel wat lastig, nu ben ik vooral enthousiast door de manier waarop het loopt, dat is voor mij nogal nieuw. Ik probeer er afstand van te houden, maar dat is lastig. We zullen het zien, ik merk tzt hoe ik er mee om ga. Ik weet dat een paar vrienden me iig zullen helpen om single t land uit te gaan(of me er iig aan helpen herinneren)
Dat is een mannending he, mannen moeten altijd iets te doen hebben als ze poepen. Alleen mannen lezen AutoWeek op het toilet.quote:Op zondag 3 april 2011 14:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou die van mij missen bij het schijten op de plee waar ik altijd knus ga patiencen.
Ze is geen meisje meerquote:Op zondag 3 april 2011 14:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat je iig naar dat meisje toe duidelijk bent omtrent jouw wensen voor de toekomst. Je kan iemand heel veel pijn te doen door te hard mee te gaan in het enthousiasme.
Volgens mij lezen vrouwen uberhaupt de AutoWeek niet (ik overigens ook niet) of doelde je daar niet op?quote:Op zondag 3 april 2011 14:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is een mannending he, mannen moeten altijd iets te doen hebben als ze poepen. Alleen mannen lezen AutoWeek op het toilet.
ik denk dat je "AutoWeek" in deze kan veranderen in elk willekeurig papieren magazine/krant.quote:Op zondag 3 april 2011 14:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij lezen vrouwen uberhaupt de AutoWeek niet (ik overigens ook niet) of doelde je daar niet op?
Ik lees de AutoWeek wel. Maar niet op de wc. Ik lees sowieso niet op de wcquote:Op zondag 3 april 2011 14:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij lezen vrouwen uberhaupt de AutoWeek niet (ik overigens ook niet) of doelde je daar niet op?
De term 'meisje' is voor mij niet gebonden aan leeftijd.quote:Op zondag 3 april 2011 14:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze is geen meisje meerze is 36 en is mede-eigenaar van een consultancy, dus ze begreep me goed. Wat er niks aan af doet dat het jammer is dat iemand waarmee je een paar erg leuke avonden hebt gehad waarschijnlijk weg gaat.
Overigens ga ik wel mee in t enthousiasmeIk probeer het voor mezelf alleen te temperen. Lukt alleen nog niet zo erg
Daar doelde ik niet op.quote:Op zondag 3 april 2011 14:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
vrouwen kunnen toch meerdere dingen tegelijk? wat doe je daar dan nog ?quote:Op zondag 3 april 2011 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lees de AutoWeek wel. Maar niet op de wc. Ik lees sowieso niet op de wc
Ik ga naar Ierland he, dat is niet van de aardbodem verdwijnenquote:Op zondag 3 april 2011 14:39 schreef L-E het volgende:
[..]
De term 'meisje' is voor mij niet gebonden aan leeftijd.
Dat meegaan in het enthousiasme vind ik gevaarlijk. Je moet zelf weten wat je doet natuurlijk, is mijn zaak niet, maar ik vraag me af hoe wijs het is om vlinders alle ruimte te geven als je weet dat je binnen een maand een paar jaar van de aardbodem verdwijnt.
Dat iets kan, betekent niet dat het wenselijk is.quote:Op zondag 3 april 2011 14:41 schreef clevy het volgende:
[..]
vrouwen kunnen toch meerdere dingen tegelijk? wat doe je daar dan nog ?
Ik weet dat Limburg al als het einde van de wereld voelt wanneer je verliefd bent. Gevoelsmatig kan die afstand heel groot zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 14:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga naar Ierland he, dat is niet de aardbodemmaar zover laat ik het niet komen. Ik hoop dat het 1dayfly's zijn.
Ze weet nu iig dat ik weg ga, dus ze kan er zelf ook rekening mee houden.
Ierland heeft geen bodem?quote:Op zondag 3 april 2011 14:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga naar Ierland he, dat is niet de aardbodemmaar zover laat ik het niet komen. Ik hoop dat het 1dayfly's zijn.
Ze weet nu iig dat ik weg ga, dus ze kan er zelf ook rekening mee houden.
ik weet het, ik heb een relatie in Nederland gehad toen ik in Finland woonde en daarvoor een relatie met iemand die in het begin in Polen woondequote:Op zondag 3 april 2011 14:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet dat Limburg al als het einde van de wereld voelt wanneer je verliefd bent. Gevoelsmatig kan die afstand heel groot zijn.
Nou, geniet er maar van zolang het duurt dan.
Dat klopt.quote:Op zondag 3 april 2011 14:45 schreef xFriendx het volgende:
Overigens poepen meisjes ook niet natuurlijk dus een blaadje lezen tijdens het poepen is sowieso niet aan de orde.
film kijken/volgen en een verhaal typen gaat niet altijd goedquote:
Maar speel je wel patience (op de wc)?quote:Op zondag 3 april 2011 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lees de AutoWeek wel. Maar niet op de wc. Ik lees sowieso niet op de wc
leest jouw mammie je nog sprookjes voor bij het slapengaan?quote:Op zondag 3 april 2011 14:45 schreef xFriendx het volgende:
Overigens poepen meisjes ook niet natuurlijk dus een blaadje lezen tijdens het poepen is sowieso niet aan de orde.
Nee... Nee, dat doe ik nietquote:Op zondag 3 april 2011 14:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar speel je wel patience (op de wc)?
Ik heb net m'n toetsenbord zo goed en kwaad als het ging wat schoongepoetstquote:Op zondag 3 april 2011 15:21 schreef Watertornado het volgende:
Zo, ik heb net mijn (computer)muis eens helemaal schoongemaakt. Bovenkant is nu wel wat vaal, maar als het goed is trekt dat weer bij. Ding was echt goor geworden en nu was ik 't zat. Lekker alles uit elkaar halen enzo.
Ben zelf ook net wakkerquote:Op zondag 3 april 2011 17:15 schreef PeuRac het volgende:
Je maakt me wakkerdie stilte was zo lekker
quote:
Wel ff voor en achteraf wegen, kan je net als StBabs twitteren hoeveel je geloost hebtquote:
What the...quote:Op zondag 3 april 2011 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel ff voor en achteraf wegen, kan je net als StBabs twitteren hoeveel je geloost hebt
quote:Op zondag 3 april 2011 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel ff voor en achteraf wegen, kan je net als StBabs twitteren hoeveel je geloost hebt
ik wil het NIET wetenquote:
Te laat . . .quote:Op zondag 3 april 2011 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:
Dat is heel jammer voor je. Ik weet het nog niet en dat houd ik graag zo.quote:Op zondag 3 april 2011 17:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik wilde het ook helemaal niet weten
Whut?quote:Op zondag 3 april 2011 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan was je of moe of de serie was erg saaiquote:
aahquote:
Moequote:Op zondag 3 april 2011 17:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan was je of moe of de serie was erg saai
Je kent me langer dan vandaag, je weet dat ik het je toch wel een keer ga vertellenquote:Op zondag 3 april 2011 17:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is heel jammer voor je. Ik weet het nog niet en dat houd ik graag zo.
LALALA LALALA *ik hoor je niet*quote:Op zondag 3 april 2011 17:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kent me langer dan vandaag, je weet dat ik het je toch wel een keer ga vertellen
Ach ja dan is de zondag wel een uitkomst toch? Lekker lang rustenquote:
Absoluut. Ben alleen bang dat ik vannacht slecht slaap. Heb wel heel veel geslapen vanmiddagquote:Op zondag 3 april 2011 17:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja dan is de zondag wel een uitkomst toch? Lekker lang rusten
Ja dat is dan weer lastig. Ik ken het,quote:Op zondag 3 april 2011 17:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Absoluut. Ben alleen bang dat ik vannacht slecht slaap. Heb wel heel veel geslapen vanmiddag
Vandaag vond ik het weer maar mwa. Gisteren was het beterquote:
Ik vertik het ook om in de middag dutjes te gaan doen. Dat doorbreekt mijn normale gang van zaken, slapen is voor mij 's avonds en nooit 's middags. Maar ik ben ook wel iemand die nogal van structuur houdtquote:Op zondag 3 april 2011 17:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Absoluut. Ben alleen bang dat ik vannacht slecht slaap. Heb wel heel veel geslapen vanmiddag
Het was wel lekker hoor. Lekker de wind door je kop enzo.quote:Op zondag 3 april 2011 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag vond ik het weer maar mwa. Gisteren was het beter
Letterlijk en / of figuurlijk?quote:Op zondag 3 april 2011 17:52 schreef L-E het volgende:
Het was wel lekker hoor. Lekker de wind door je kop enzo.
Okee hier in Eindhoven was het regenachtig enzoquote:Op zondag 3 april 2011 17:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was wel lekker hoor. Lekker de wind door je kop enzo.
Toen het een stuk minder met me ging, kon ik bijna niet anders dan overdag de hele dag op bed liggen, met als gevolg dat ik dus veel sliep overdag en snachts veel minder of soms zelfs helemaal niet.quote:Op zondag 3 april 2011 17:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vertik het ook om in de middag dutjes te gaan doen. Dat doorbreekt mijn normale gang van zaken, slapen is voor mij 's avonds en nooit 's middags. Maar ik ben ook wel iemand die nogal van structuur houdt
Goed zo!quote:
Kwam hier ook een donkere lucht aan, dus zijn we naar huis gegaan. Maar echt, vlakbij het park én het bos wonen is toch wel de bom, ook al is het dan in Purmerend.quote:Op zondag 3 april 2011 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee hier in Eindhoven was het regenachtig enzo
En dan te bedenken dat je het vanochtend nog over complexe problemen had.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je het vanochtend nog over complexe problemen had.
L-Equote:
Dat is wel fijn ja. Waar ik nu woon is het niet echt groen of bosrijk. Waar ik nog tot eind augustus woonde was wel een mooi wandelgebied dichtbij (Genneper Parken). Soms mis ik het wel even. Zeker toen ik het even zwaar had, liep ik er even heen om uit te blazen en na te denken.quote:Op zondag 3 april 2011 18:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Kwam hier ook een donkere lucht aan, dus zijn we naar huis gegaan. Maar echt, vlakbij het park én het bos wonen is toch wel de bom, ook al is het dan in Purmerend.
De natuur brengt echt een rust in mijn hoofd. Zou daarom ook graag landelijker en ruimer willen wonen.quote:Op zondag 3 april 2011 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is wel fijn ja. Waar ik nu woon is het niet echt groen of bosrijk. Waar ik nog tot eind augustus woonde was wel een mooi wandelgebied dichtbij (Genneper Parken). Soms mis ik het wel even. Zeker toen ik het even zwaar had, liep ik er even heen om uit te blazen en na te denken.
En anders meld je je maar weer voor wat wijze woorden.quote:Op zondag 3 april 2011 18:06 schreef L-E het volgende:
Die bestaan nog steeds, maar het snijdt even niet. Toch fijn.
Same here, lekker wandelen langs het IJsselmeer bij Wervershoof of Medemblikquote:Op zondag 3 april 2011 18:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Kwam hier ook een donkere lucht aan, dus zijn we naar huis gegaan. Maar echt, vlakbij het park én het bos wonen is toch wel de bom, ook al is het dan in Purmerend.
Allemaal voor mij?quote:Op zondag 3 april 2011 18:09 schreef JoeBravo het volgende:
Ik heb mezelf arm gekocht dit weekend
Vandaag m'n uitgaven van gisteren ruim verdubbeld
Kan ik me voorstellen. Had ik dus ook wel een beetje. Maar ik had wel vaak, dat ik mezelf te veel dingen in mijn hoofd haalde tijdens het wandelen dat ik er somberder door werd. Maar in principe vind ik het ook wel heerlijk. Soms was er ook iemand van de begeleiding meegegaan en dat hielp wel vaak goed.quote:Op zondag 3 april 2011 18:09 schreef L-E het volgende:
[..]
De natuur brengt echt een rust in mijn hoofd. Zou daarom ook graag landelijker en ruimer willen wonen.
ik had een dusdanig groot gat in m'n hand vandaag, dat dat niet uitgesloten was geweest als je erbij wasquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 18:09 schreef L-E het volgende:
[..]
De natuur brengt echt een rust in mijn hoofd. Zou daarom ook graag landelijker en ruimer willen wonen.
Dit is bij mij achter (voor ik de grasmatten ging leggen)quote:Op zondag 3 april 2011 18:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Hmm mental note to self: go shopping with JBquote:Op zondag 3 april 2011 18:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik had een dusdanig groot gat in m'n hand vandaag, dat dat niet uitgesloten was geweest als je erbij was![]()
heb in 2 dagen tijd ongeveer zoveel aan kleding uitgegeven s de afgelopen 2 jaar bij elkaar. Weinig kans dat dat op korte termijn weer gebeurdquote:Op zondag 3 april 2011 18:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm mental note to self: go shopping with JB
Mooi hoorquote:Op zondag 3 april 2011 18:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit is bij mij achter (voor ik de grasmatten ging leggen)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IRKPWKZR.jpg
Heerlijk dat landelijke. Als ik drukte wil zit ik toch zo in A'dam vanaf hier.
Been there, did thatquote:Op zondag 3 april 2011 18:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm mental note to self: go shopping with JB
Dank. Dat is hier wel het nadeel ja, voor veel voorzieningen heb je eigenlijk wel een auto nodig. Als ik hier naar het station wil is dat zeg zo'n 15 min met de auto (via snelweg) maar wil je het fietsen heb je toch snel 40 min nodig.quote:Op zondag 3 april 2011 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi hoor
Maar aan de ene kant waar ik nu woon, is het ook best wel goed. Dichtbij de winkels. Genoeg buslijnen, dichtbij het NS-station. DIchtbij het stadion. Best wel prettig
Stom!quote:Op zondag 3 april 2011 18:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Been there, did that
Didn't get anything from him though
quote:Op zondag 3 april 2011 18:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Been there, did that
Did he get any from you?quote:Op zondag 3 april 2011 18:16 schreef Yuki het volgende:
Been there, did that
alleen een mooie kleurquote:Op zondag 3 april 2011 18:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Been there, did that
Ja! Ik koop wel dingen voor anderenquote:Op zondag 3 april 2011 18:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Stom!
Trouwens, wat heb jij voor mij? (Beetje laat, maar goed.)
Ja okee en ik ben afhankelijk van het OV of van mijn vader (die me dan met de auto komt halen). Mag en kan geen auto rijden helaas. Dus woon ik nu gewoon prima, al weet ik wel dat ik hier waarschijnlijk niet tot mijn dood mag wonen.quote:Op zondag 3 april 2011 18:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dank. Dat is hier wel het nadeel ja, voor veel voorzieningen heb je eigenlijk wel een auto nodig. Als ik hier naar het station wil is dat zeg zo'n 15 min met de auto (via snelweg) maar wil je het fietsen heb je toch snel 40 min nodig.
Een auto is hier bijna wel noodzakelijk. Je kan misschien zonder, maar dan maak je het jezelf wel lastig hier.
Dat is echt heel erg liefquote:Op zondag 3 april 2011 18:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja! Ik koop wel dingen voor anderen
Jullie waren toch iets kwijt?Dat heb ik gekocht.
Zou jij 'm geven als je met 'm mee zou gaan shoppen?quote:
Een leven zonder Mejuffrouw Muis, dat kan ik jullie niet aan doenquote:
Jij weet het antwoord op die vraag wel.quote:Op zondag 3 april 2011 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou jij 'm geven als je met 'm mee zou gaan shoppen?
goed punt!quote:Op zondag 3 april 2011 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou jij 'm geven als je met 'm mee zou gaan shoppen?
Ik heb een sterk vermoeden, maar ik laat mij zelden leiden door mijn eigen aannames.quote:
Het ging toch over geven?quote:Op zondag 3 april 2011 18:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij zou niemand doen hier, heb je laatst nog gezegd in deze reeks
Hoeveel vrouwen ken jij die nooit terugkomen op een eerder uitgesproken standpunt?quote:Op zondag 3 april 2011 18:22 schreef xFriendx het volgende:
ook wel meer dan eensquote:
Ach gosquote:Op zondag 3 april 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:Zieke kleine man die eindelijk weer wat gegeten heeft: "Want jij kookt zo lekker mam, dat kon zelfs mijn ziek zijn niet weerstaan"
ik moet toch eens bij jou komen etenquote:Op zondag 3 april 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:
Zieke kleine man die eindelijk weer wat gegeten heeft: "Want jij kookt zo lekker mam, dat kon zelfs mijn ziek zijn niet weerstaan"
quote:
T is wel liefquote:
Ik doe alleen mensen op wie ik verliefd ben. Heel ouderwetsch enzo.quote:Op zondag 3 april 2011 18:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is des te knapper, om iets simpels heel lekker te makenquote:Op zondag 3 april 2011 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het was niet eens zoveel bijzonders hoor, gehaktballen met andijvie met room
bummer, had je er zin in na gisteren?quote:
Je bent al eerder verliefd geworden op iemand van hier.quote:Op zondag 3 april 2011 18:27 schreef L-E het volgende:
Ik doe alleen mensen op wie ik verliefd ben. Heel ouderwetsch enzo.
Ik sluit niet uit dat dat nog eens gebeurt.quote:Op zondag 3 april 2011 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent al eerder verliefd geworden op iemand van hier.
Move over Artis.quote:
Goed selectiecriterium, ver weg van Utrecht.quote:Op zondag 3 april 2011 18:31 schreef PeuRac het volgende:
Twee toffe functies gevonden op 2u van Utrecht (in Dld), toch ook maar op reageren
kabeljauw is niet zo stevig als ik dacht. Daardoor te vroeg er in gedaan en helemaal kapotgekooktquote:
Ik doe echt nooit vis in curry. Is dat lekker?quote:Op zondag 3 april 2011 18:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kabeljauw is niet zo stevig als ik dacht. Daardoor te vroeg er in gedaan en helemaal kapotgekookt
hoiquote:Op zondag 3 april 2011 18:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat dat nog eens gebeurt.
Nouja, ik heb als maximaal criterium 4u vliegen van NL, niet in Frankrijk/Wallonië, liever niet in DLD. En idd wel een eindje bij Utrecht vandaan om een hele nieuwe start te maken.quote:Op zondag 3 april 2011 18:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed selectiecriterium, ver weg van Utrecht.
Ik laat je lachen, je kan goede gesprekken met mij voeren. Wat wil je nog meer?quote:
als vis heel blijft wel imoquote:Op zondag 3 april 2011 18:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doe echt nooit vis in curry. Is dat lekker?
Iemand die niet getrouwd is.quote:Op zondag 3 april 2011 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik laat je lachen, je kan goede gesprekken met mij voeren. Wat wil je nog meer?
quote:
Met iemand gaan die een relatie heeft, kan z'n voordelen hebben. Al denk ik niet dat jij daar voor in bentquote:
Zie het als een diploma dat ik gewoon echt in staat ben om langere tijd een vrouw te boeien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |