quote:Op zondag 3 april 2011 12:09 schreef Yuki het volgende:
Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar als jij al -2,5 hebt, dan heb je toch gewoon een bril nodig?quote:Op zondag 3 april 2011 12:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, misschien moet ik dan toch maar nog eens een keertje een oogmeting laten verrichten. Misschien zijn mijn ogen achteruit gegaan.
quote:Op zondag 3 april 2011 12:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij staat je leuk!. Ik durfde er net geen oordeel over te geven aangezien het altijd de combinatie is, maar leuk ding!
Dankquote:
Alleen op links. Ik heb een vergrootte kijkdiepte daardoor. Mensen die gelaserd worden, worden juist zó gelaserd.quote:Op zondag 3 april 2011 12:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar als jij al -2,5 hebt, dan heb je toch gewoon een bril nodig?
Goed gekeurd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Oke. Dat snap ik nietquote:Op zondag 3 april 2011 12:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen op links. Ik heb een vergrootte kijkdiepte daardoor. Mensen die gelaserd worden, worden juist zó gelaserd.
Thank you, kind sirquote:
Ja, maar tegelijkertijd zie je van dichtbij beter en met minder inspanning. Vervelend is wel als je een boek leest, die hangt een beetje op een twijfelafstand en daardoor voel je je ogen schakelen. Beide ogen hebben ook andere kleurperceptie (maar da's normaal geloof ik) dus dat is best vermoeiend. Vanaf 40~50 cm zie ik alles op links wazig.quote:Op zondag 3 april 2011 12:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oke. Dat snap ik nietEen negatieve sterkte is toch dat je veraf minder goed ziet?
Wat een lol hadden weSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat terwijl er toen nog een verbouwing in mn hoofd plaats vond
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Het was geweldig!quote:Op zondag 3 april 2011 12:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat een lol hadden ween dat terwijl er toen nog een verbouwing in mn hoofd plaats vond
Dus jij moet boeken eigenlijk gemiddeld wat dichterbij je ogen houden om ontspannen te kunnen lezen?quote:Op zondag 3 april 2011 12:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar tegelijkertijd zie je van dichtbij beter en met minder inspanning. Vervelend is wel als je een boek leest, die hangt een beetje op een twijfelafstand en daardoor voel je je ogen schakelen. Beide ogen hebben ook andere kleurperceptie (maar da's normaal geloof ik) dus dat is best vermoeiend. Vanaf 40~50 cm zie ik alles op links wazig.
Het was een samenspel, extreem vs terughoudend met JoeBravoquote:Op zondag 3 april 2011 12:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was geweldig!
En van die verbouwing bij jou heb ik niks gemerktJe was top!
En daaruit is de mooiste bril van de winkel gekomenquote:Op zondag 3 april 2011 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het was een samenspel, extreem vs terughoudend met JoeBravo
Ja, zij wilde je volgens mij toch die eenvoudigere bril verkopen, maar deze is veel tofferquote:Op zondag 3 april 2011 12:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
En daaruit is de mooiste bril van de winkel gekomen
Moest wel lachen, die verkoopster twijfelde eerst nog maar was er later toch van overtuigd dat dit de beste keuze was
Ben blij dat ik jullie ook heb kunnen helpenquote:Op zondag 3 april 2011 12:21 schreef PeuRac het volgende:
En mn nieuwe tas is goedgekeurd door mn moederDank je
![]()
(ben er zelf ook heel erg blij mee!)
Staat ook vrolijker, heb ik het idee.quote:Op zondag 3 april 2011 12:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, zij wilde je volgens mij toch die eenvoudigere bril verkopen, maar deze is veel toffer
Mijn condoleances aan de nabestaanden.quote:Op zondag 3 april 2011 12:22 schreef Barbusse het volgende:
Ok, ik ga er vandoor. Dinghlie Cliffs, here I come! Morituri te salutant
Als je dat laatste nou niet doet, dan mag je gaan. Oké?quote:Op zondag 3 april 2011 12:22 schreef Barbusse het volgende:
Ok, ik ga er vandoor. Dinghlie Cliffs, here I come! Morituri te salutant
Nou ja. Zoals ik al zei zal ik met mijn linkeroog alles tussen 10 en 50 cm een beetje fatsoenlijk kunnen zien, maar met mijn rechteroog alles tussen 20 en oneindigheid. Hierdoor is dichtbij kijken voor mijn linkeroog ook makkelijker. Maar als je dus op 40 cm ofzo gaat zitten weet je brein niet zo goed welke makkelijker kijkt en zie je dus de hele tijd je ogen 'schakelen' (standpunt- en kleurverandering).quote:Op zondag 3 april 2011 12:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus jij moet boeken eigenlijk gemiddeld wat dichterbij je ogen houden om ontspannen te kunnen lezen?
Als je nu naar het water kijkt zie je zooo veel detail!quote:Ik heb altijd hele goede ogen gehad, maar ik merk de laatste maanden echt wel wat verschil. En dat is heel raar voor me.
Ja vind ik ookquote:
Vandaag niet, maar ooit wel. Mag ik nu wel buiten spelen?quote:Op zondag 3 april 2011 12:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je dat laatste nou niet doet, dan mag je gaan. Oké?
Veel plezier! En doe voorzichtig![]()
Jullie maakten me sowieso vrolijk jaquote:Op zondag 3 april 2011 12:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja vind ik ook![]()
Hoewel de meligheid van ons ook wel hielp
Als je je boek nu op 20-40 cm van je ogen houdt, is het goed. Toch?quote:Op zondag 3 april 2011 12:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja. Zoals ik al zei zal ik met mijn linkeroog alles tussen 10 en 50 cm een beetje fatsoenlijk kunnen zien, maar met mijn rechteroog alles tussen 20 en oneindigheid. Hierdoor is dichtbij kijken voor mijn linkeroog ook makkelijker. Maar als je dus op 40 cm ofzo gaat zitten weet je brein niet zo goed welke makkelijker kijkt en zie je dus de hele tijd je ogen 'schakelen' (standpunt- en kleurverandering).
[..]
Als je nu naar het water kijkt zie je zooo veel detail!
Nou vooruit. Dag!quote:Op zondag 3 april 2011 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vandaag niet, maar ooit wel. Mag ik nu wel buiten spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |