quote:Op zondag 3 april 2011 11:31 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben ook niet zwart-wit. Ik zeg alleen dat sommige mensen er bewust voor kiezen zich kut te voelen.
volgens mij heb ik jou idd weleens afgezeken maar dat was niet toen je hier net wasquote:Op zondag 3 april 2011 11:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaring. Ik ga geen link zoeken hoor
Ik krijg nog altijd de neiging om Artis de Partis uit jaloezie z'n kop af te rukken als ik hem tegenkom. Alleen omdat hij wél met zijn neus in haar decolleté mag liggen en ik niet.quote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 3 april 2011 11:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
volgens mij heb ik jou idd weleens afgezeken maar dat was niet toen je hier net wasmaar ook daarvoor dan mijn welgemeende excuses
Huh?quote:Op zondag 3 april 2011 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg nog altijd de neiging om Artis de Partis uit jaloezie z'n kop af te rukken als ik hem tegenkom. Alleen omdat hij wél met zijn neus in haar decolleté mag liggen en ik niet.
No prob, wilde maar aangeven dat we allemaal niet altijd leuk zijn voor nieuwelingen.quote:Op zondag 3 april 2011 11:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kan het me niet meer heugenmaar bij deze mijn welgemeende excuses
Klopt. Dat komt heel vaak voor zelfs. Redelijk wat mensen creeëren een heel druk bestaan, zodat ze maar niet met zichzelf alleen hoeven te zijn en niet de confrontatie met zichzelf hoeven aan te gaan.quote:Op zondag 3 april 2011 11:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dat is wat ik in mijn vorige post al bedoelde.
Mensen gebruiken een ander namelijk wel vaak als oplossing (moi incluis), maar dat is vaak niets anders dan een afleidingsmanoeuvre.
Artis de Partis hoeft nooit te posten in Hvjjn, hij is altijd intens gelukkig.quote:Op zondag 3 april 2011 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg nog altijd de neiging om Artis de Partis uit jaloezie z'n kop af te rukken als ik hem tegenkom. Alleen omdat hij wél met zijn neus in haar decolleté mag liggen en ik niet.
quote:
Ik ken mensen die om de haverklap 'verliefd' worden om niet met zichzelf te hoeven zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 11:35 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt. Dat komt heel vaak voor zelfs. Redelijk wat mensen creeëren een heel druk bestaan, zodat ze maar niet met zichzelf alleen hoeven te zijn en niet de confrontatie met zichzelf hoeven aan te gaan.
Als er al zoiets als een hemel is, dan is het zeker vergelijkbaar met deze ervaring van Artis de Partis.quote:Op zondag 3 april 2011 11:35 schreef L-E het volgende:
Artis de Partis hoeft nooit te posten in Hvjjn, hij is altijd intens gelukkig.
Heerlijk toch, kun je lekker focussen op een ander in plaats van je eigen karakter onder ogen moeten zien.quote:Op zondag 3 april 2011 11:36 schreef L-E het volgende:
Ik ken mensen die om de haverklap 'verliefd' worden om niet met zichzelf te hoeven zijn.
mja precies die jongen is gewoon blij dat ie eindelijk ontknaapt isquote:Op zondag 3 april 2011 11:35 schreef L-E het volgende:
[..]
No prob, wilde maar aangeven dat we allemaal niet altijd leuk zijn voor nieuwelingen.
En als ik eerlijk ben kwam die hele lieve onschuldige post van de nieuweling net gewoon hard aan bij mij, door persoonlijke omstandigheden. Maar daar kan die jongen niets aan doen.
Artis de Partisquote:Op zondag 3 april 2011 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als er al zoiets als een hemel is, dan is het zeker vergelijkbaar met deze ervaring van Artis de Partis.
Ik ken mensen die alleen maar bezig zijn met zichzelf, en het is één groot tranendal.quote:Op zondag 3 april 2011 11:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken mensen die om de haverklap 'verliefd' worden om niet met zichzelf te hoeven zijn.
Je vat zo ongeveer in een zin samen waar al mijn verdriet op dit moment vandaan komt. Wat goed.quote:Op zondag 3 april 2011 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heerlijk toch, kun je lekker focussen op een ander in plaats van je eigen karakter onder ogen moeten zien.
Dat was ik.quote:Op zondag 3 april 2011 11:38 schreef STING het volgende:
[..]
Artis de Partis
Degene die die naam verzonnen heeft.
Ergo, te introvert is niet goed, maar te extrovert ook nietquote:Op zondag 3 april 2011 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken mensen die alleen maar bezig zijn met zichzelf, en het is één groot tranendal.
Zo werkt het he, we zijn soms net mensen.quote:Op zondag 3 april 2011 11:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja precies die jongen is gewoon blij dat ie eindelijk ontknaapt is![]()
en jouw situatie is ook gewoon kut.
En tuurlijk ik ontken niet dat we ons humeur zeker terug zien in ons postgedrag, ik heb me vaak genoeg niet prettig gevoeld en dan mocht men het hier ook ontgelden,
quote:Op zondag 3 april 2011 11:38 schreef L-E het volgende:
Je vat zo ongeveer in een zin samen waar al mijn verdriet op dit moment vandaan komt. Wat goed.
quote:Op zondag 3 april 2011 11:39 schreef Barbusse het volgende:
WTF is een Artis de Partis?Kun je dat eten?
Maar dat is toch niet erg?quote:Op zondag 3 april 2011 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken mensen die alleen maar bezig zijn met zichzelf, en het is één groot tranendal.
Heerlijk!quote:Op zondag 3 april 2011 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heerlijk toch, kun je lekker focussen op een ander in plaats van je eigen karakter onder ogen moeten zien.
Lekker doen alsof je dolgelukkig bent en geen hekel aan jezelf hebt.quote:Op zondag 3 april 2011 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om vervolgens doodongelukkig te worden, omdat je niet krijgt wat je zoekt.quote:Op zondag 3 april 2011 11:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Lekker doen alsof je dolgelukkig bent en geen hekel aan jezelf hebt.
Wat zijn we het eens met elkaar. Dansen en sjanzen zullen, ongeschoren en ongekamd, huilend 'merde des arts' schreeuwend, pindakaas etend, goedkope wijn drinkend, een vrouw in onze armen die ons een slonzig gevoel geeft.quote:Op zondag 3 april 2011 11:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ergo, te introvert is niet goed, maar te extrovert ook niet
Voor sommige mensen werkt het. Voor de meesten niet. Niet op de lange termijn in elk geval.quote:Op zondag 3 april 2011 11:41 schreef L-E het volgende:
Lekker doen alsof je dolgelukkig bent en geen hekel aan jezelf hebt.
En daarna mag de machinist weer een turfje erbij zetten.quote:Op zondag 3 april 2011 11:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Om vervolgens doodongelukkig te worden, omdat je niet krijgt wat je zoekt.
quote:
Wel als ze iets goeds overkomt.quote:
Een mooi moment om af te sluiten en nog iets te gaan doen op deze dag. Hou je taai!quote:
En omdat iemand waar je verliefd op wordt ook zomaar veel te dichtbij kan komen. En veel meer van dat karakter ziet dan je wil. En wordt je alsnog een spiegel voor gehouden, tegen je wil in. Maar dan ga je gewoon verder naar de volgende. Ook afleiding, maar dan minder dichtbij.quote:Op zondag 3 april 2011 11:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Fijne dag, Air!quote:Op zondag 3 april 2011 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooi moment om af te sluiten en nog iets te gaan doen op deze dag. Hou je taai!
Net zoals met alcohol, drugs, sigaretten, seks. Hedonisme is het sleutelwoord hierquote:Op zondag 3 april 2011 11:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor sommige mensen werkt het. Voor de meesten niet. Niet op de lange termijn in elk geval.
nja ik merk gewoon dat ik mezelf op dit moment heel erg aan het ontwikkelen ben, voorheen was ik altijd best wel een negativo en chagrijnig enzo, maar de laatste tijd ben ik gewoon echt n stuk positiever, opener en veel verdraagzamer ofzo. Is dat volwassen *ieh eng* worden ofzoquote:
Oiquote:Op zondag 3 april 2011 11:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb toch liever dat iemand wel dichtbij komt.quote:Op zondag 3 april 2011 11:44 schreef L-E het volgende:
[..]
En omdat iemand waar je verliefd op wordt ook zomaar veel te dichtbij kan komen. En veel meer van dat karakter ziet dan je wil. En wordt je alsnog een spiegel voor gehouden, tegen je wil in. Maar dan ga je gewoon verder naar de volgende. Ook afleiding, maar dan minder dichtbij.
Dank je voor je input, fijne dag!quote:Op zondag 3 april 2011 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooi moment om af te sluiten en nog iets te gaan doen op deze dag. Hou je taai!
Dat kun je echt niet zelf bedenken?quote:
Dat geldt niet voor iedereen. Het klinkt heerlijk, iemand dichtbij je, maar kan ook heel veel naar boven halen he..quote:Op zondag 3 april 2011 11:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb toch liever dat iemand wel dichtbij komt.
Klopt. Ik ben er mee getrouwd geweestquote:
Dat snap ik. Spreek ook alleen mijn eigen voorkeur uit.quote:Op zondag 3 april 2011 11:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor iedereen. Het klinkt heerlijk, iemand dichtbij je, maar kan ook heel veel naar boven halen he..
Iets goeds wat je overkomt? Geen idee?quote:Op zondag 3 april 2011 11:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klopt, ik heb geen idee waar je op doelt.
Een bril?quote:Op zondag 3 april 2011 11:53 schreef Yuki het volgende:
Trouwens, ik krijg over 1,5-2 weken m'n bril
Hij is mooi
Heb je een sneak preview?quote:Op zondag 3 april 2011 11:53 schreef Yuki het volgende:
Trouwens, ik krijg over 1,5-2 weken m'n bril
Hij is mooi
Jup. Heb veel last van m'n ogen de laatste tijd, zeker op m'n werk.quote:
Ik ben aan het zoeken naar een plaatjequote:
Hoe groot (of klein) is die afwijking dan ongeveer?quote:Op zondag 3 april 2011 11:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jup. Heb veel last van m'n ogen de laatste tijd, zeker op m'n werk.
Heb maar een kleine afwijking, maar het kan wel helpen om een bril te dragen
-0,5 aan beide kantenquote:Op zondag 3 april 2011 11:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe groot (of klein) is die afwijking dan ongeveer?
Ok, verstandigquote:Op zondag 3 april 2011 11:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jup. Heb veel last van m'n ogen de laatste tijd, zeker op m'n werk.
Heb maar een kleine afwijking, maar het kan wel helpen om een bril te dragen
[..]
Ik ben aan het zoeken naar een plaatje
Ooh, da's nog best wat ook. Ikzelf heb iets van -2,5 nodig op links en -0~-0,25 op rechts. Als ik dan al mijn verreveldscherpte zie zal dat bij jou waarschijnlijk helemaal om te huilen zijn?quote:Op zondag 3 april 2011 12:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
-0,5 aan beide kanten
En zie hier:
[ afbeelding ]
Dies mooiquote:Op zondag 3 april 2011 12:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
-0,5 aan beide kanten
En zie hier:
[ afbeelding ]
Eigenlijk zie ik vrijwel alles gewoon goed. Een bril is strikt genomen niet eens noodzakelijk. Maar omdat ik er veel last van heb, in termen van vermoeidheid en hoofdpijn, wil ik toch proberen of een bril kan helpen.quote:Op zondag 3 april 2011 12:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh, da's nog best wat ook. Ikzelf heb iets van -2,5 nodig op links en -0~-0,25 op rechts. Als ik dan al mijn verreveldscherpte zie zal dat bij jou waarschijnlijk helemaal om te huilen zijn?
Maar kun je stationsborden enzo wel lezen? Want dat lukt mij van een redelijke afstand al niet.quote:Op zondag 3 april 2011 12:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eigenlijk zie ik vrijwel alles gewoon goed. Een bril is strikt genomen niet eens noodzakelijk. Maar omdat ik er veel last van heb, in termen van vermoeidheid en hoofdpijn, wil ik toch proberen of een bril kan helpen.
Heb ook cilinders, en vooral daarin zou ik verbetering moeten zien volgens de opticiën.
Ja, dat kan ik gewoon lezen.quote:Op zondag 3 april 2011 12:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar kun je stationsborden enzo wel lezen? Want dat lukt mij van een redelijke afstand al niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Hm, misschien moet ik dan toch maar nog eens een keertje een oogmeting laten verrichten. Misschien zijn mijn ogen achteruit gegaan.quote:Op zondag 3 april 2011 12:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik gewoon lezen.
Maar ben er gisteren ook achter gekomen dat ik een hoop kan "lezen" door gewoon logisch nadenken.
quote:Op zondag 3 april 2011 12:09 schreef Yuki het volgende:
Hij staat je leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik durfde er net geen oordeel over te geven aangezien het altijd de combinatie is, maar leuk ding!
Beter onethisch dan oneetbaar
Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar als jij al -2,5 hebt, dan heb je toch gewoon een bril nodig?quote:Op zondag 3 april 2011 12:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, misschien moet ik dan toch maar nog eens een keertje een oogmeting laten verrichten. Misschien zijn mijn ogen achteruit gegaan.
quote:Op zondag 3 april 2011 12:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij staat je leuk!. Ik durfde er net geen oordeel over te geven aangezien het altijd de combinatie is, maar leuk ding!
Dankquote:
Alleen op links. Ik heb een vergrootte kijkdiepte daardoor. Mensen die gelaserd worden, worden juist zó gelaserd.quote:Op zondag 3 april 2011 12:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar als jij al -2,5 hebt, dan heb je toch gewoon een bril nodig?
Goed gekeurd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Oke. Dat snap ik nietquote:Op zondag 3 april 2011 12:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen op links. Ik heb een vergrootte kijkdiepte daardoor. Mensen die gelaserd worden, worden juist zó gelaserd.
Thank you, kind sirquote:
Ja, maar tegelijkertijd zie je van dichtbij beter en met minder inspanning. Vervelend is wel als je een boek leest, die hangt een beetje op een twijfelafstand en daardoor voel je je ogen schakelen. Beide ogen hebben ook andere kleurperceptie (maar da's normaal geloof ik) dus dat is best vermoeiend. Vanaf 40~50 cm zie ik alles op links wazig.quote:Op zondag 3 april 2011 12:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oke. Dat snap ik nietEen negatieve sterkte is toch dat je veraf minder goed ziet?
Wat een lol hadden weSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat terwijl er toen nog een verbouwing in mn hoofd plaats vond
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Het was geweldig!quote:Op zondag 3 april 2011 12:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat een lol hadden ween dat terwijl er toen nog een verbouwing in mn hoofd plaats vond
Dus jij moet boeken eigenlijk gemiddeld wat dichterbij je ogen houden om ontspannen te kunnen lezen?quote:Op zondag 3 april 2011 12:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar tegelijkertijd zie je van dichtbij beter en met minder inspanning. Vervelend is wel als je een boek leest, die hangt een beetje op een twijfelafstand en daardoor voel je je ogen schakelen. Beide ogen hebben ook andere kleurperceptie (maar da's normaal geloof ik) dus dat is best vermoeiend. Vanaf 40~50 cm zie ik alles op links wazig.
Het was een samenspel, extreem vs terughoudend met JoeBravoquote:Op zondag 3 april 2011 12:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was geweldig!
En van die verbouwing bij jou heb ik niks gemerktJe was top!
En daaruit is de mooiste bril van de winkel gekomenquote:Op zondag 3 april 2011 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het was een samenspel, extreem vs terughoudend met JoeBravo
Ja, zij wilde je volgens mij toch die eenvoudigere bril verkopen, maar deze is veel tofferquote:Op zondag 3 april 2011 12:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
En daaruit is de mooiste bril van de winkel gekomen
Moest wel lachen, die verkoopster twijfelde eerst nog maar was er later toch van overtuigd dat dit de beste keuze was
Ben blij dat ik jullie ook heb kunnen helpenquote:Op zondag 3 april 2011 12:21 schreef PeuRac het volgende:
En mn nieuwe tas is goedgekeurd door mn moederDank je
![]()
(ben er zelf ook heel erg blij mee!)
Staat ook vrolijker, heb ik het idee.quote:Op zondag 3 april 2011 12:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, zij wilde je volgens mij toch die eenvoudigere bril verkopen, maar deze is veel toffer
Mijn condoleances aan de nabestaanden.quote:Op zondag 3 april 2011 12:22 schreef Barbusse het volgende:
Ok, ik ga er vandoor. Dinghlie Cliffs, here I come! Morituri te salutant
Als je dat laatste nou niet doet, dan mag je gaan. Oké?quote:Op zondag 3 april 2011 12:22 schreef Barbusse het volgende:
Ok, ik ga er vandoor. Dinghlie Cliffs, here I come! Morituri te salutant
Nou ja. Zoals ik al zei zal ik met mijn linkeroog alles tussen 10 en 50 cm een beetje fatsoenlijk kunnen zien, maar met mijn rechteroog alles tussen 20 en oneindigheid. Hierdoor is dichtbij kijken voor mijn linkeroog ook makkelijker. Maar als je dus op 40 cm ofzo gaat zitten weet je brein niet zo goed welke makkelijker kijkt en zie je dus de hele tijd je ogen 'schakelen' (standpunt- en kleurverandering).quote:Op zondag 3 april 2011 12:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus jij moet boeken eigenlijk gemiddeld wat dichterbij je ogen houden om ontspannen te kunnen lezen?
Als je nu naar het water kijkt zie je zooo veel detail!quote:Ik heb altijd hele goede ogen gehad, maar ik merk de laatste maanden echt wel wat verschil. En dat is heel raar voor me.
Ja vind ik ookquote:
Vandaag niet, maar ooit wel. Mag ik nu wel buiten spelen?quote:Op zondag 3 april 2011 12:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je dat laatste nou niet doet, dan mag je gaan. Oké?
Veel plezier! En doe voorzichtig![]()
Jullie maakten me sowieso vrolijk jaquote:Op zondag 3 april 2011 12:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja vind ik ook![]()
Hoewel de meligheid van ons ook wel hielp
Als je je boek nu op 20-40 cm van je ogen houdt, is het goed. Toch?quote:Op zondag 3 april 2011 12:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja. Zoals ik al zei zal ik met mijn linkeroog alles tussen 10 en 50 cm een beetje fatsoenlijk kunnen zien, maar met mijn rechteroog alles tussen 20 en oneindigheid. Hierdoor is dichtbij kijken voor mijn linkeroog ook makkelijker. Maar als je dus op 40 cm ofzo gaat zitten weet je brein niet zo goed welke makkelijker kijkt en zie je dus de hele tijd je ogen 'schakelen' (standpunt- en kleurverandering).
[..]
Als je nu naar het water kijkt zie je zooo veel detail!
Nou vooruit. Dag!quote:Op zondag 3 april 2011 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vandaag niet, maar ooit wel. Mag ik nu wel buiten spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |