quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 11:03 schreef Kluts het volgende:
Hebben jullie een leuk weekend gehad?
En nog plannen voor vandaag?
Dat geldt voor sommigen in de reeks. Maar het is geen absolute oorzaak-gevolg relatie.quote:Op zondag 3 april 2011 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zijn meestal alleen negatief. Door dan daar te posten, blijf je negatief.
Groen met slijmerige klontjes?quote:Op zondag 3 april 2011 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij M geweest, was weer
as ever.
En nu zorgen voor zieke kleine man en mezelfEcht de dingen die ik ophoest
Ohja, ze ging een trouwjurk uitzoeken dit weekend toch? Hoe is het gegaan?quote:Op zondag 3 april 2011 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij M geweest, was weer
as ever.
En nu zorgen voor zieke kleine man en mezelfEcht de dingen die ik ophoest
Dat is nou juist het grote probleem. Ze schrijven allemaal van zich af: het ligt aan exen, ouders, vrienden, familie, de wereld, maar nooit aan henzelf. Als je niet accepteert dat je als individu ook een belangrijk aandeel hebt in de problemen die je ervaart, kun je je problemen ook nooit oplossen.quote:Op zondag 3 april 2011 11:03 schreef STING het volgende:
<viva>
Van je af schrijven schijnt toch te helpen?
</viva>
Jaquote:Op zondag 3 april 2011 11:03 schreef Kluts het volgende:
Hebben jullie een leuk weekend gehad?
En nog plannen voor vandaag?
quote:
Hoe voel je je nu #676 met sletjes die rondhoppenquote:Op zondag 3 april 2011 11:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En nu ben ik nieuwsgierig, welk topic?
Ja, naja uitzoeken had ze al gedaan, dit was 2e keer passen. Prachtig, helemaal meisje-meisjequote:Op zondag 3 april 2011 11:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ohja, ze ging een trouwjurk uitzoeken dit weekend toch? Hoe is het gegaan?
Beterschap dan maar meid.
Generaliserenquote:Op zondag 3 april 2011 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nou juist het grote probleem. Ze schrijven allemaal van zich af: het ligt aan exen, ouders, vrienden, familie, de wereld, maar nooit aan henzelf. Als je niet accepteert dat je als individu ook een belangrijk aandeel hebt in de problemen die je ervaart, kun je je problemen ook nooit oplossen.
Exact dat. Het moment dat je daar achter komt is even slikken "kut man, ik ben zelf die constante factor in die situaties die mis gaan", maar daarna het gevoel dat je het dus ZELF in de hand hebt, dat is veel meer waard dan van je af klagen en zwelgen in zelfmedelijden in een topic op een forum.quote:Op zondag 3 april 2011 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nou juist het grote probleem. Ze schrijven allemaal van zich af: het ligt aan exen, ouders, vrienden, familie, de wereld, aar nooit aan henzelf. Als je niet accepteert dat je als individu ook een belangrijk aandeel hebt in de problemen die je ervaart, kun je je problemen ook nooit oplossen.
Ik vond de 'help ik wil nu zo graag krassen want ik voel me zo machteloos want mijn vriendje heeft zijn pols gebroken' erg irritantquote:Op zondag 3 april 2011 11:06 schreef xFriendx het volgende:
Ik kom nooit in dat depritopic, maar zijn het nog een beetje terechte klachten of zijn het mensen die zeuren dat hun ramen zo vies zijn, als je zegt dat je ze dan moet soppen dat ze dan antwoorden dat in bed liggen nog zo lekker is en ze er nog wel even in blijven en dus niets doen?
Het is redelijk simpel. Je bent deel van het probleem, of je bent deel van de oplossing, of je bent deel van de omgeving. Je staat altijd vrij om te kiezen wie van de drie je wilt zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nou juist het grote probleem. Ze schrijven allemaal van zich af: het ligt aan exen, ouders, vrienden, familie, de wereld, maar nooit aan henzelf. Als je niet accepteert dat je als individu ook een belangrijk aandeel hebt in de problemen die je ervaart, kun je je problemen ook nooit oplossen.
Oeh, dat moet dan heel wat moois zijn ook!quote:Op zondag 3 april 2011 11:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, naja uitzoeken had ze al gedaan, dit was 2e keer passen. Prachtig, helemaal meisje-meisje![]()
En thanks
Ontkennenquote:
Daar heb ik me ook groen en geel aan geërgerd.quote:Op zondag 3 april 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond de 'help ik wil nu zo graag krassen want ik voel me zo machteloos want mijn vriendje heeft zijn pols gebroken' erg irritant
Als je deel bent van het probleem, ben je per definitie toch ook deel van de oplossing?quote:Op zondag 3 april 2011 11:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is redelijk simpel. Je bent deel van het probleem, of je bent deel van de oplossing, of je bent deel van de omgeving. Je staat altijd vrij om te kiezen wie van de drie je wilt zijn.
quote:Op zondag 3 april 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond de 'help ik wil nu zo graag krassen want ik voel me zo machteloos want mijn vriendje heeft zijn pols gebroken' erg irritant
Dat is in andere topics niet anders en is ook menseigenquote:Op zondag 3 april 2011 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krast best lastig op zo'n stuk gips hoor.quote:
Ik ontken helemaal niet dat een deel van de frequente posters altijd hetzelfde jankverhaal ophangt en geen stap verder komt.quote:
Ja echt he...quote:
That's my point exactlyquote:Op zondag 3 april 2011 11:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Serieus he gaat het nu ALWEEER over hvjjn? waar jullie je druk om maken, blijf dan gewoon lekker uit het topic als het je irriteert
Nee, niet perse. Je tweede vraag is een goede, echter hem stellen is hem beantwoorden. Als je bij zinnen bent.quote:Op zondag 3 april 2011 11:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je deel bent van het probleem, ben je per definitie toch ook deel van de oplossing?
Of je die rol ook op je neemt, is een tweede vraag.
Het irriteert jou nog het meest zo te zien.quote:Op zondag 3 april 2011 11:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Serieus he gaat het nu ALWEEER over hvjjn? waar jullie je druk om maken, blijf dan gewoon lekker uit het topic als het je irriteert
quote:
Ik zou erover posten in HVJJN!quote:Op zondag 3 april 2011 11:12 schreef Watertornado het volgende:
Het irriteert jou nog het meest zo te zien.
Het gips zit op dr vriend, let toch eens op!quote:Op zondag 3 april 2011 11:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krast best lastig op zo'n stuk gips hoor.
ADO+quote:
Ik ben nog nooit in dat topique geweest en dat wilde ik eigenlijk ook zo houden.quote:
Ik heb een grondige hekel aan mensen die het leven zich 'laten overkomen', die zwelgen, die niet vechten. Maar ik weet inmiddels ook dat je soms het vechten gewoon een beetje beu kan zijn. En dat je er dan voor kiest om - heel even - bij de pakken neer te zitten omdat je godsonmogelijk nog ergens de kracht vandaan weet te halen om jezelf een schop onder je hol te geven. Ik denk dat mensen die zwelgen serieus een zwaar gevecht leveren.quote:Op zondag 3 april 2011 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, niet perse. Je tweede vraag is een goede, echter hem stellen is hem beantwoorden. Als je bij zinnen bent.
quote:Op zondag 3 april 2011 11:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krast best lastig op zo'n stuk gips hoor.
het irriteert mij dat het de laatste dagen hier nergens anders over gaat, je zit hier in singles hebt niks met dat hele topic te maken en toch gaat het al dagen nergens anders overquote:Op zondag 3 april 2011 11:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het irriteert jou nog het meest zo te zien.
Hoe kan je niet de oplossing zijn als je wel het probleem bent?quote:Op zondag 3 april 2011 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, niet perse. Je tweede vraag is een goede, echter hem stellen is hem beantwoorden. Als je bij zinnen bent.
Ik "grapte" gister tegen Beetman dat ik eigenlijk meer voor ADO ben, maar dat vond hij niet zo leuk geloof ik.quote:
Ah, duidelijk iemand die denkt in oplossingen.quote:
Ja heftig man.quote:Op zondag 3 april 2011 11:15 schreef tony_clifton- het volgende:
Ook al heb ik hier nooit gepost, dit topic was wel op mijn lijf geschreven, tot eergisteren.
Raar gevoel om op je 23e ineens te beseffen dat je een vriendin hebt
Dit. Ik kom in beide topics, maar zie ze niet verenigbaar. Laat elkaar lekker in je waarde.quote:Op zondag 3 april 2011 11:14 schreef Kluts het volgende:
HVJJN, ik kom er nooit, en het boeit me ook niet wat ze daar posten. Ik zou me er ook aan ergeren als ze vanuit HVJJN ineens zicht tegen Singles aan zouden bemoeien, dus I just don't give a fuck eigenlijk.
Je komt voor het eerst in Singles om te zeggen dat je een vriendin hebt?quote:Op zondag 3 april 2011 11:15 schreef tony_clifton- het volgende:
Ook al heb ik hier nooit gepost, dit topic was wel op mijn lijf geschreven, tot eergisteren.
Ik heb geen enkele affiniteit met voetbal maar vind het leuk om te zien wat ADO dit seizoen presteert. Gezien de positie waar ze vandaan komen, mogen ze best een beetje trots zijn op zichzelf. En ze komen nog altijd uit Den Haag natuurlijk.quote:Op zondag 3 april 2011 11:15 schreef Kluts het volgende:
Ik "grapte" gister tegen Beetman dat ik eigenlijk meer voor ADO ben, maar dat vond hij niet zo leuk geloof ik.
Ik hou het vanmiddag in het stadion ook maar voor me denk ik.
Daar is ons topic ook voor, om sommige mensen zich beter te laten voelenquote:Op zondag 3 april 2011 11:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Je komt voor het eerst in Singles om te zeggen dat je een vriendin hebt?
The thougest opponent will be you. Keep that in mind whenever you face anything else.quote:Op zondag 3 april 2011 11:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een grondige hekel aan mensen die het leven zich 'laten overkomen', die zwelgen, die niet vechten. Maar ik weet inmiddels ook dat je soms het vechten gewoon een beetje beu kan zijn. En dat je er dan voor kiest om - heel even - bij de pakken neer te zitten omdat je godsonmogelijk nog ergens de kracht vandaan weet te halen om jezelf een schop onder je hol te geven. Ik denk dat mensen die zwelgen serieus een zwaar gevecht leveren.
Schuldig.quote:Op zondag 3 april 2011 11:17 schreef STING het volgende:
Daar is ons topic ook voor, om sommige mensen zich beter te laten voelen
Nou ja, ik vind dat dus ook, ik gun het ze ook wel zegmaar.quote:Op zondag 3 april 2011 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele affiniteit met voetbal maar vind het leuk om te zien wat ADO dit seizoen presteert. Gezien de positie waar ze vandaan komen, mogen ze best een beetje trots zijn op zichzelf. En ze komen nog altijd uit Den Haag natuurlijk.
Wat doe je hier nu dan? Kom je het ons even lekker inwrijven ofzo?quote:Op zondag 3 april 2011 11:15 schreef tony_clifton- het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 11:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat doe je hier nu dan? Kom je het ons even lekker inwrijven ofzo?
Klinkt ook een beetje als de strekking van Black Swan.quote:Op zondag 3 april 2011 11:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The thougest opponent will be you. Keep that in mind whenever you face anything else.
Ik weet niet meer wie het zei, maar het is wel van toepassing denk ik.
Als je tegen jezelf vecht, zul je het nooit winnen. Maar dat moet je ook maar leren.quote:Op zondag 3 april 2011 11:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The thougest opponent will be you. Keep that in mind whenever you face anything else.
Ik weet niet meer wie het zei, maar het is wel van toepassing denk ik.
Een beetje FOG hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 11:19 schreef Memento-Mori het volgende:
sfeertje weer hoor hier, ik ga weer aan den studie
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op zondag 3 april 2011 11:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Omdat je niet wilt. Slechts daarom. Niet willen = niet zijn. En onderdeel van de omgeving? Dat zijn de mensen die werkelijk niets doen. Die alles maar over zich heen laten komen, goed of slecht. Die klagen en lachen alsof het allemaal over anderen gaat.quote:Op zondag 3 april 2011 11:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoe kan je niet de oplossing zijn als je wel het probleem bent?
En wat bedoel je met "deel van de omgeving"?
Das toch al tijden zo?quote:Op zondag 3 april 2011 11:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Graag gedaanquote:
Mensen kiezen er zelf voor om in de put te zitten? Hoe bedoel je dat precies?quote:Op zondag 3 april 2011 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat je niet wilt. Slechts daarom. Niet willen = niet zijn.
Nog steeds niet gezienquote:Op zondag 3 april 2011 11:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt ook een beetje als de strekking van Black Swan.
Dat is niet altijd zeker, kan ik je vertellen...quote:Op zondag 3 april 2011 11:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je tegen jezelf vecht, zul je het nooit winnen. Maar dat moet je ook maar leren.
Ik denk dat we hetzelfde bedoelen, maar anders uitdrukken.quote:Op zondag 3 april 2011 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat je niet wilt. Slechts daarom. Niet willen = niet zijn. En onderdeel van de omgeving? Dat zijn de mensen die werkelijk niets doen. Die alles maar over zich heen laten komen, goed of slecht. Die klagen en lachen alsof het allemaal over anderen gaat.
God, ik was die jongen helemaal niet oprecht aan het afzeiken, jammer als dat zo overkomt.quote:Op zondag 3 april 2011 11:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Graag gedaanvind het gewoon irritant dat iemand die hier post nu helemaal blij te zijn weer wordt afgezeken met dat soort reacties, nee het is geen single maar jij was hier ook aan het doorposten met je rifoki dinges verliefdheid, die jongen is blij wil zn blijheid delen en dan komt er: "en dat kom je delen in singles?
"
Have fun!quote:Op zondag 3 april 2011 11:23 schreef Kluts het volgende:
Gezellig hier!
Ik ga naar voetbal. Hou het gezellig, kinders.
Nou dat was mij wel duidelijk hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 11:24 schreef L-E het volgende:
[..]
God, ik was die jongen helemaal niet oprecht aan het afzeiken, jammer als dat zo overkomt.
Een ander kan je helpen iets te objectiveren, iets je te laten inzien, of om je even net genoeg uit de put te trekken, zodat je er zelf uit kunt komen. Da's meer dan ff een tijdelijke pleisterquote:
Precies zoals je het zegt. En er zijn meer mensen die dat doen dan men denkt.quote:Op zondag 3 april 2011 11:23 schreef STING het volgende:
[..]
Mensen kiezen er zelf voor om in de put te zitten? Hoe bedoel je dat precies?
ik kan me voorstellen als nieuweling dat je je behoorlijk rot voelt door zo'n eerste post, hoeveel moeite is het om:"leuk voor jequote:Op zondag 3 april 2011 11:24 schreef L-E het volgende:
[..]
God, ik was die jongen helemaal niet oprecht aan het afzeiken, jammer als dat zo overkomt.
Geef toe dat het niet de meest warme ontvangst is voor een nieuweling. Wat dat betreft heeft M-M echt wel een punt.quote:
Ja, laten we vooral mijn postgedrag hier onder de loep nemen, ik sta erom bekend altijd onaardig te doen tegen alles en iedereen.quote:Op zondag 3 april 2011 11:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen als nieuweling dat je je behoorlijk rot voelt door zo'n eerste post, hoeveel moeite is het om:"leuk voor jete typen
Kan me herinneren dat jij ook niet altijd voorzitter was van het welkomstcommite.quote:Op zondag 3 april 2011 11:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen als nieuweling dat je je behoorlijk rot voelt door zo'n eerste post, hoeveel moeite is het om:"leuk voor jete typen
Ja idd, dat is ook wel weer zo, niet zo bij stilgestaan.quote:Op zondag 3 april 2011 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef toe dat het niet de meest warme ontvangst is voor een nieuweling. Wat dat betreft heeft M-M echt wel een punt.
Ik ben vaak genoeg vriendelijk tegen nieuwelingen. Je kan veel van me zeggen, maar niet dat ik mensen hier altijd maar wegjaag.quote:Op zondag 3 april 2011 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef toe dat het niet de meest warme ontvangst is voor een nieuweling. Wat dat betreft heeft M-M echt wel een punt.
Ik denk dat ie bedoelt dat die jongen dat niet kan wetenquote:Op zondag 3 april 2011 11:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, laten we vooral mijn postgedrag hier onder de loep nemen, ik sta erom bekend altijd onaardig te doen tegen alles en iedereen.
Kiezen suggereert iets rationeels. Laat "in de put zitten" nou iets irrationeels zijn, waar we veel minder bewuste/rationele controle over hebben. Je kunt hier dus niet zwart-wit spreken over willen of niet willen.quote:Op zondag 3 april 2011 11:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies zoals je het zegt. En er zijn meer mensen die dat doen dan men denkt.
quote:Op zondag 3 april 2011 11:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben vaak genoeg vriendelijk tegen nieuwelingen. Je kan veel van me zeggen, maar niet dat ik mensen hier altijd maar wegjaag.
Maar hoe je het ook wendt of keert, je moet het zelf doen.quote:Op zondag 3 april 2011 11:25 schreef STING het volgende:
[..]
Een ander kan je helpen iets te objectiveren, iets je te laten inzien, of om je even net genoeg uit de put te trekken, zodat je er zelf uit kunt komen. Da's meer dan ff een tijdelijke pleister
Dat hoor je mij ook nergens zeggen. Ik had had het over die ene specifieke post, niks meer, niks minder.quote:Op zondag 3 april 2011 11:27 schreef L-E het volgende:
Ik ben vaak genoeg vriendelijk tegen nieuwelingen. Je kan veel van me zeggen, maar niet dat ik mensen hier altijd maar wegjaag.
Echt? Why?quote:Op zondag 3 april 2011 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was heel bang voor je in het begin
Dat zeg ikquote:Op zondag 3 april 2011 11:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar hoe je het ook wendt of keert, je moet het zelf doen.
Die ander is geen oplossing.
JAAAAA, LATEN WE L-E'S POSTS EENS ONDER DE LOEP NEMEN!!!quote:Op zondag 3 april 2011 11:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, laten we vooral mijn postgedrag hier onder de loep nemen, ik sta erom bekend altijd onaardig te doen tegen alles en iedereen.
Goed, mee eens dan.quote:Op zondag 3 april 2011 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hoor je mij ook nergens zeggen. Ik had had het over die ene specifieke post, niks meer, niks minder.
ohquote:Op zondag 3 april 2011 11:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat jij ook niet altijd voorzitter was van het welkomstcommite.
Kunnen we niet gewoon haar onder de loep nemen.quote:Op zondag 3 april 2011 11:29 schreef Barbusse het volgende:
JAAAAA, LATEN WE L-E'S POSTS EENS ONDER DE LOEP NEMEN!!!![]()
![]()
En dat is wat ik in mijn vorige post al bedoelde.quote:
kan het me niet meer heugenquote:Op zondag 3 april 2011 11:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Uit persoonlijke ervaring: je hebt mij lopen afkatten de eerste keer dat ik hier was.
Ik ben ook niet zwart-wit. Ik zeg alleen dat sommige mensen er bewust voor kiezen zich kut te voelen.quote:Op zondag 3 april 2011 11:28 schreef STING het volgende:
[..]
Kiezen suggereert iets rationeels. Laat "in de put zitten" nou iets irrationeels zijn, waar we veel minder bewuste/rationele controle over hebben. Je kunt hier dus niet zwart-wit spreken over willen of niet willen.
Klinkt nog beterquote:Op zondag 3 april 2011 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon haar onder de loep nemen.
Ik zeg ook niet dat je zwart-wit bent, alleen de opmerking dat "succes een keuze isquote:Op zondag 3 april 2011 11:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zwart-wit. Ik zeg alleen dat sommige mensen er bewust voor kiezen zich kut te voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |