Krast best lastig op zo'n stuk gips hoor.quote:
Ik ontken helemaal niet dat een deel van de frequente posters altijd hetzelfde jankverhaal ophangt en geen stap verder komt.quote:
Ja echt he...quote:
That's my point exactlyquote:Op zondag 3 april 2011 11:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Serieus he gaat het nu ALWEEER over hvjjn? waar jullie je druk om maken, blijf dan gewoon lekker uit het topic als het je irriteert
Nee, niet perse. Je tweede vraag is een goede, echter hem stellen is hem beantwoorden. Als je bij zinnen bent.quote:Op zondag 3 april 2011 11:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je deel bent van het probleem, ben je per definitie toch ook deel van de oplossing?
Of je die rol ook op je neemt, is een tweede vraag.
Het irriteert jou nog het meest zo te zien.quote:Op zondag 3 april 2011 11:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Serieus he gaat het nu ALWEEER over hvjjn? waar jullie je druk om maken, blijf dan gewoon lekker uit het topic als het je irriteert
quote:
Ik zou erover posten in HVJJN!quote:Op zondag 3 april 2011 11:12 schreef Watertornado het volgende:
Het irriteert jou nog het meest zo te zien.
Het gips zit op dr vriend, let toch eens op!quote:Op zondag 3 april 2011 11:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krast best lastig op zo'n stuk gips hoor.
ADO+quote:
Ik ben nog nooit in dat topique geweest en dat wilde ik eigenlijk ook zo houden.quote:
Ik heb een grondige hekel aan mensen die het leven zich 'laten overkomen', die zwelgen, die niet vechten. Maar ik weet inmiddels ook dat je soms het vechten gewoon een beetje beu kan zijn. En dat je er dan voor kiest om - heel even - bij de pakken neer te zitten omdat je godsonmogelijk nog ergens de kracht vandaan weet te halen om jezelf een schop onder je hol te geven. Ik denk dat mensen die zwelgen serieus een zwaar gevecht leveren.quote:Op zondag 3 april 2011 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, niet perse. Je tweede vraag is een goede, echter hem stellen is hem beantwoorden. Als je bij zinnen bent.
quote:Op zondag 3 april 2011 11:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krast best lastig op zo'n stuk gips hoor.
het irriteert mij dat het de laatste dagen hier nergens anders over gaat, je zit hier in singles hebt niks met dat hele topic te maken en toch gaat het al dagen nergens anders overquote:Op zondag 3 april 2011 11:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het irriteert jou nog het meest zo te zien.
Hoe kan je niet de oplossing zijn als je wel het probleem bent?quote:Op zondag 3 april 2011 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, niet perse. Je tweede vraag is een goede, echter hem stellen is hem beantwoorden. Als je bij zinnen bent.
Ik "grapte" gister tegen Beetman dat ik eigenlijk meer voor ADO ben, maar dat vond hij niet zo leuk geloof ik.quote:
Ah, duidelijk iemand die denkt in oplossingen.quote:
Ja heftig man.quote:Op zondag 3 april 2011 11:15 schreef tony_clifton- het volgende:
Ook al heb ik hier nooit gepost, dit topic was wel op mijn lijf geschreven, tot eergisteren.
Raar gevoel om op je 23e ineens te beseffen dat je een vriendin hebt
Dit. Ik kom in beide topics, maar zie ze niet verenigbaar. Laat elkaar lekker in je waarde.quote:Op zondag 3 april 2011 11:14 schreef Kluts het volgende:
HVJJN, ik kom er nooit, en het boeit me ook niet wat ze daar posten. Ik zou me er ook aan ergeren als ze vanuit HVJJN ineens zicht tegen Singles aan zouden bemoeien, dus I just don't give a fuck eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |