En nu ben ik nieuwsgierig, welk topic?quote:Op zondag 3 april 2011 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, briljant topic voor je Lourdesgevoel. Als je ergens kan leren dat klagen niks oplost, is het daar wel.
Maar een beetje tegengeluid is wel fijn, bij HVJJN is het bijna een wedstrijdje wie zich het kutst voeltquote:Op zondag 3 april 2011 11:03 schreef STING het volgende:
[..]
<viva>
Van je af schrijven schijnt toch te helpen?
</viva>
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 11:03 schreef Kluts het volgende:
Hebben jullie een leuk weekend gehad?
En nog plannen voor vandaag?
Dat geldt voor sommigen in de reeks. Maar het is geen absolute oorzaak-gevolg relatie.quote:Op zondag 3 april 2011 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zijn meestal alleen negatief. Door dan daar te posten, blijf je negatief.
Groen met slijmerige klontjes?quote:Op zondag 3 april 2011 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij M geweest, was weer
as ever.
En nu zorgen voor zieke kleine man en mezelfEcht de dingen die ik ophoest
Ohja, ze ging een trouwjurk uitzoeken dit weekend toch? Hoe is het gegaan?quote:Op zondag 3 april 2011 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij M geweest, was weer
as ever.
En nu zorgen voor zieke kleine man en mezelfEcht de dingen die ik ophoest
Dat is nou juist het grote probleem. Ze schrijven allemaal van zich af: het ligt aan exen, ouders, vrienden, familie, de wereld, maar nooit aan henzelf. Als je niet accepteert dat je als individu ook een belangrijk aandeel hebt in de problemen die je ervaart, kun je je problemen ook nooit oplossen.quote:Op zondag 3 april 2011 11:03 schreef STING het volgende:
<viva>
Van je af schrijven schijnt toch te helpen?
</viva>
Jaquote:Op zondag 3 april 2011 11:03 schreef Kluts het volgende:
Hebben jullie een leuk weekend gehad?
En nog plannen voor vandaag?
quote:
Hoe voel je je nu #676 met sletjes die rondhoppenquote:Op zondag 3 april 2011 11:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En nu ben ik nieuwsgierig, welk topic?
Ja, naja uitzoeken had ze al gedaan, dit was 2e keer passen. Prachtig, helemaal meisje-meisjequote:Op zondag 3 april 2011 11:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ohja, ze ging een trouwjurk uitzoeken dit weekend toch? Hoe is het gegaan?
Beterschap dan maar meid.
Generaliserenquote:Op zondag 3 april 2011 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nou juist het grote probleem. Ze schrijven allemaal van zich af: het ligt aan exen, ouders, vrienden, familie, de wereld, maar nooit aan henzelf. Als je niet accepteert dat je als individu ook een belangrijk aandeel hebt in de problemen die je ervaart, kun je je problemen ook nooit oplossen.
Exact dat. Het moment dat je daar achter komt is even slikken "kut man, ik ben zelf die constante factor in die situaties die mis gaan", maar daarna het gevoel dat je het dus ZELF in de hand hebt, dat is veel meer waard dan van je af klagen en zwelgen in zelfmedelijden in een topic op een forum.quote:Op zondag 3 april 2011 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nou juist het grote probleem. Ze schrijven allemaal van zich af: het ligt aan exen, ouders, vrienden, familie, de wereld, aar nooit aan henzelf. Als je niet accepteert dat je als individu ook een belangrijk aandeel hebt in de problemen die je ervaart, kun je je problemen ook nooit oplossen.
Ik vond de 'help ik wil nu zo graag krassen want ik voel me zo machteloos want mijn vriendje heeft zijn pols gebroken' erg irritantquote:Op zondag 3 april 2011 11:06 schreef xFriendx het volgende:
Ik kom nooit in dat depritopic, maar zijn het nog een beetje terechte klachten of zijn het mensen die zeuren dat hun ramen zo vies zijn, als je zegt dat je ze dan moet soppen dat ze dan antwoorden dat in bed liggen nog zo lekker is en ze er nog wel even in blijven en dus niets doen?
Het is redelijk simpel. Je bent deel van het probleem, of je bent deel van de oplossing, of je bent deel van de omgeving. Je staat altijd vrij om te kiezen wie van de drie je wilt zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nou juist het grote probleem. Ze schrijven allemaal van zich af: het ligt aan exen, ouders, vrienden, familie, de wereld, maar nooit aan henzelf. Als je niet accepteert dat je als individu ook een belangrijk aandeel hebt in de problemen die je ervaart, kun je je problemen ook nooit oplossen.
Oeh, dat moet dan heel wat moois zijn ook!quote:Op zondag 3 april 2011 11:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, naja uitzoeken had ze al gedaan, dit was 2e keer passen. Prachtig, helemaal meisje-meisje![]()
En thanks
Ontkennenquote:
Daar heb ik me ook groen en geel aan geërgerd.quote:Op zondag 3 april 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond de 'help ik wil nu zo graag krassen want ik voel me zo machteloos want mijn vriendje heeft zijn pols gebroken' erg irritant
Als je deel bent van het probleem, ben je per definitie toch ook deel van de oplossing?quote:Op zondag 3 april 2011 11:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is redelijk simpel. Je bent deel van het probleem, of je bent deel van de oplossing, of je bent deel van de omgeving. Je staat altijd vrij om te kiezen wie van de drie je wilt zijn.
quote:Op zondag 3 april 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond de 'help ik wil nu zo graag krassen want ik voel me zo machteloos want mijn vriendje heeft zijn pols gebroken' erg irritant
Dat is in andere topics niet anders en is ook menseigenquote:Op zondag 3 april 2011 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |