als dit de samenvatting van deze reeks is, zit ik verkeerdquote:Op zondag 3 april 2011 10:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm...pijn verzachten, slecht slapen, nachtmerries, grafnacht... Klinkt allemaal niet echt als een geweldige zaterdagavond uit met vrienden... Random words from random posts, please correct me if I'm wrong...
R&P vaktaal, daar zou je onderhand toch mee bekend moeten zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 10:50 schreef Barbusse het volgende:
Euhm...pijn verzachten, slecht slapen, nachtmerries, grafnacht... Klinkt allemaal niet echt als een geweldige zaterdagavond uit met vrienden... Random words from random posts, please correct me if I'm wrong...
Oh ja, dit is Singles he, waar iedereen altijd blij moet zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 10:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom spreken ze alleen over happy Singles en nooit over sad Singles.quote:Op zondag 3 april 2011 10:52 schreef L-E het volgende:
Oh ja, dit is Singles he, waar iedereen altijd blij moet zijn.
Waarom denk ik nu opeens aan Teletubbiesquote:Op zondag 3 april 2011 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Okies.quote:Op zondag 3 april 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh op zich een heel fijn weekend gehad hoor, maar idd, slecht geslapen. Maar om dat nu meteen drama te noemen.. nee.
Ja. Uit reacties hier heb ik moeten destilleren dat je voor negativiteit in het hvjjn-topic moet zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Toevallig heb ik wel de perfecte zaterdag met vrienden gehadquote:Op zondag 3 april 2011 10:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die waren ook Single?quote:
Was je ook nog wat bijgekleurd?quote:Op zondag 3 april 2011 10:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toevallig heb ik wel de perfecte zaterdag met vrienden gehad
Het slapen staat daar helemaal los van
Weet ik niet.quote:Op zondag 3 april 2011 10:54 schreef STING het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu opeens aan Teletubbies
I never said thatquote:Op zondag 3 april 2011 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
De plotselinge obsessie met het Hvjjn topic gaat nog ff door hier?quote:Op zondag 3 april 2011 10:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Uit reacties hier heb ik moeten destilleren dat je voor negativiteit in het hvjjn-topic moet zijn.
Staat genoteerd.quote:Op zondag 3 april 2011 10:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Uit reacties hier heb ik moeten destilleren dat je voor negativiteit in het hvjjn-topic moet zijn.
quote:Op zondag 3 april 2011 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Okies.
Mijn kijk op 'drama' komt waarschijnlijk niet overeen met die van jullie.
Goed planquote:Op zondag 3 april 2011 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verkoop z'n schoenen via Marktplaats en steek de opbrengst in je eigen zak!
Ik weet niet, ben nog nooit in dat topic geweest!quote:Op zondag 3 april 2011 10:55 schreef STING het volgende:
[..]
De plotselinge obsessie met het Hvjjn topic gaat nog ff door hier?
Je kent ze niet van het stappen? Vier van die Singles die op zaterdagavond wel ff een vrouwtje gaan scoren? Vervolgens hangen ze de hele avond aan de bar en na afloop zeggen ze dat er niks tussen zat. Oftewel, kan prima.quote:
Drie die een vrouwtje scoren dan he, TinkyWinky is homo.quote:Op zondag 3 april 2011 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kent ze niet van het stappen? Vier van die Singles die op zaterdagavond wel ff een vrouwtje gaan scoren? Vervolgens hangen ze de hele avond aan de bar en na afloop zeggen ze dat er niks tussen zat. Oftewel, kan prima.
quote:Op zondag 3 april 2011 10:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ik geef het nog een week. Dan zijn we het zat.quote:Op zondag 3 april 2011 10:55 schreef STING het volgende:
[..]
Zo lang?quote:Op zondag 3 april 2011 10:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik geef het nog een week. Dan zijn we het zat.
Welnee, briljant topic voor je Lourdesgevoel. Als je ergens kan leren dat klagen niks oplost, is het daar wel.quote:Op zondag 3 april 2011 10:57 schreef L-E het volgende:
Ik geef het nog een week. Dan zijn we het zat.
Als je je kut voelt, moet je daarnaartoe en dan besef je dat je leven geweldig isquote:Op zondag 3 april 2011 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, briljant topic voor je Lourdesgevoel. Als je ergens kan leren dat klagen niks oplost, is het daar wel.
Ik denk dat we moeten beseffen dat er een verschil is tussen delen wat je voelt, en klagen.quote:Op zondag 3 april 2011 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, briljant topic voor je Lourdesgevoel. Als je ergens kan leren dat klagen niks oplost, is het daar wel.
Van mijn pa gekregen. Ik was altijd een twijfelaar. Tot hij mij liet zien dat als je wat wil je er wat voor moet doen en dat je niet moet blijven twijfelen. Neem een beslissing zei hij, maakt niet uit welke beslissing je neemt, als je er maar 1 neemt. Als het de verkeerde was leer je daar wel van en zal je dat in het vervolg anders doen.quote:
Precies!quote:Op zondag 3 april 2011 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Als je je kut voelt, moet je daarnaartoe en dan besef je dat je leven geweldig is
Ik ben ook een eeuwige twijfelkont. Heb ik van m'n vaderquote:Op zondag 3 april 2011 11:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Van mijn pa gekregen. Ik was altijd een twijfelaar. Tot hij mij liet zien dat als je wat wil je er wat voor moet doen en dat je niet moet blijven twijfelen. Neem een beslissing zei hij, maakt niet uit welke beslissing je neemt, als je er maar 1 neemt. Als het de verkeerde was leer je daar wel van en zal je dat in het vervolg anders doen.
Moet zeggen dat het mijn leven een stuk aangenamer gemaakt heeft om zo'n instelling te hebben
Don't be.quote:
Je zou bijna denken dat er een perfectionist in je schuiltquote:Op zondag 3 april 2011 11:01 schreef Watertornado het volgende:
Mensen die iets beslissen zullen nooit naar details kijken. Dat zou mij tegen de borst stuiten. Overigens geldt het andersom ook.
Dat besef ik heel goed. Maar dat geldt niet voor het gros van de frequente posters aldaar.quote:Op zondag 3 april 2011 10:59 schreef L-E het volgende:
Ik denk dat we moeten beseffen dat er een verschil is tussen delen wat je voelt, en klagen.
quote:Op zondag 3 april 2011 10:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk dat we moeten beseffen dat er een verschil is tussen delen wat je voelt, en klagen.
No worries. Ik sta al een tijd niet bepaald bekend als de vrolijkste noot in Singles, dat heb ik geheel aan mezelf te danken. En dank je.quote:Op zondag 3 april 2011 11:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Don't be.
Ik weet niet wat er aan de hand is, ik hoef het ook niet te weten natuurlijk. Maar daardoor kan het natuurlijk wel gebeuren dat ik onbedoeld bot uit de hoek kan komen.
Sterkte in ieder geval, for what it's worth.
Die zijn meestal alleen negatief. Door dan daar te posten, blijf je negatief.quote:Op zondag 3 april 2011 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat besef ik heel goed. Maar dat geldt niet voor het gros van de frequente posters aldaar.
Perfectionisme is een eufemisme voor minderwaardigheidscomplex.quote:Op zondag 3 april 2011 11:01 schreef STING het volgende:
Je zou bijna denken dat er een perfectionist in je schuilt
<viva>quote:Op zondag 3 april 2011 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zijn meestal alleen negatief. Door dan daar te posten, blijf je negatief.
Au.quote:Op zondag 3 april 2011 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Perfectionisme is een eufemisme voor minderwaardigheidscomplex.
Ik denk dat die mensen zich oprecht ongelukkig voelen. Ik denk ook dat ze zich niet beter gaan voelen van daar posten, dat ook.quote:Op zondag 3 april 2011 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat besef ik heel goed. Maar dat geldt niet voor het gros van de frequente posters aldaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |