als dit de samenvatting van deze reeks is, zit ik verkeerdquote:Op zondag 3 april 2011 10:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm...pijn verzachten, slecht slapen, nachtmerries, grafnacht... Klinkt allemaal niet echt als een geweldige zaterdagavond uit met vrienden... Random words from random posts, please correct me if I'm wrong...
R&P vaktaal, daar zou je onderhand toch mee bekend moeten zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 10:50 schreef Barbusse het volgende:
Euhm...pijn verzachten, slecht slapen, nachtmerries, grafnacht... Klinkt allemaal niet echt als een geweldige zaterdagavond uit met vrienden... Random words from random posts, please correct me if I'm wrong...
Oh ja, dit is Singles he, waar iedereen altijd blij moet zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 10:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom spreken ze alleen over happy Singles en nooit over sad Singles.quote:Op zondag 3 april 2011 10:52 schreef L-E het volgende:
Oh ja, dit is Singles he, waar iedereen altijd blij moet zijn.
Waarom denk ik nu opeens aan Teletubbiesquote:Op zondag 3 april 2011 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Okies.quote:Op zondag 3 april 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh op zich een heel fijn weekend gehad hoor, maar idd, slecht geslapen. Maar om dat nu meteen drama te noemen.. nee.
Ja. Uit reacties hier heb ik moeten destilleren dat je voor negativiteit in het hvjjn-topic moet zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Toevallig heb ik wel de perfecte zaterdag met vrienden gehadquote:Op zondag 3 april 2011 10:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die waren ook Single?quote:
Was je ook nog wat bijgekleurd?quote:Op zondag 3 april 2011 10:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toevallig heb ik wel de perfecte zaterdag met vrienden gehad
Het slapen staat daar helemaal los van
Weet ik niet.quote:Op zondag 3 april 2011 10:54 schreef STING het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu opeens aan Teletubbies
I never said thatquote:Op zondag 3 april 2011 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
De plotselinge obsessie met het Hvjjn topic gaat nog ff door hier?quote:Op zondag 3 april 2011 10:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Uit reacties hier heb ik moeten destilleren dat je voor negativiteit in het hvjjn-topic moet zijn.
Staat genoteerd.quote:Op zondag 3 april 2011 10:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Uit reacties hier heb ik moeten destilleren dat je voor negativiteit in het hvjjn-topic moet zijn.
quote:Op zondag 3 april 2011 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Okies.
Mijn kijk op 'drama' komt waarschijnlijk niet overeen met die van jullie.
Goed planquote:Op zondag 3 april 2011 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verkoop z'n schoenen via Marktplaats en steek de opbrengst in je eigen zak!
Ik weet niet, ben nog nooit in dat topic geweest!quote:Op zondag 3 april 2011 10:55 schreef STING het volgende:
[..]
De plotselinge obsessie met het Hvjjn topic gaat nog ff door hier?
Je kent ze niet van het stappen? Vier van die Singles die op zaterdagavond wel ff een vrouwtje gaan scoren? Vervolgens hangen ze de hele avond aan de bar en na afloop zeggen ze dat er niks tussen zat. Oftewel, kan prima.quote:
Drie die een vrouwtje scoren dan he, TinkyWinky is homo.quote:Op zondag 3 april 2011 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kent ze niet van het stappen? Vier van die Singles die op zaterdagavond wel ff een vrouwtje gaan scoren? Vervolgens hangen ze de hele avond aan de bar en na afloop zeggen ze dat er niks tussen zat. Oftewel, kan prima.
quote:Op zondag 3 april 2011 10:55 schreef STING het volgende:
[..]
De plotselinge obsessie met het Hvjjn topic gaat nog ff door hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |