?quote:Op zondag 3 april 2011 10:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed punt hoor. Stiekem denk ik dat ik bepaalde dingen wil horen. Dingen die ik zelf heb bedacht en die ik van anderen bevestigd wil, omdat dat de pijn mogelijk iets verzacht.
Tsja. Zo nuchter kan ik er niet naar kijkenquote:Op zondag 3 april 2011 10:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is een op niks gebaseerde angst, dus zinloos. Ik confronteer mezelf graag met dat soort onzin.
En tuurlijk ben ik voorzichtig!
Als verzachting van de pijn is wat je echt wil, moet je je afvragen of de beeldvorming van een onbekende de enige manier is voor je om dat te bereiken.quote:Op zondag 3 april 2011 10:17 schreef L-E het volgende:
Goed punt hoor. Stiekem denk ik dat ik bepaalde dingen wil horen. Dingen die ik zelf heb bedacht en die ik van anderen bevestigd wil, omdat dat de pijn mogelijk iets verzacht.
Ik denk dat alleen de tijd dit kan verzachten, niets anders.quote:Op zondag 3 april 2011 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als verzachting van de pijn is wat je echt wil, moet je je afvragen of de beeldvorming van een onbekende de enige manier is voor je om dat te bereiken.
Dapper? Ik zit nu al met wantrouwen zenuwachtig naar mijn balkon te kijken en ik ben nog niet eens op de locatiequote:Op zondag 3 april 2011 10:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja. Zo nuchter kan ik er niet naar kijken![]()
Vind het wel heel dapper van je
Waarschijnlijk. En daar ook de tijd voor nemen, jezelf die tijd gunnen.quote:Op zondag 3 april 2011 10:27 schreef L-E het volgende:
Ik denk dat alleen de tijd dit kan verzachten, niets anders.
Als dat zo is, dan heeft de beeldvorming van een bekende dus eigenlijk geen toegevoegde waarde begrijp ik?quote:Op zondag 3 april 2011 10:27 schreef L-E het volgende:
Ik denk dat alleen de tijd dit kan verzachten, niets anders.
Het zou me voor nu wellicht heel even iets helpen om te horen dat het is zoals ik hoop dat het is. Maar niet voor lang waarschijnlijk.quote:Op zondag 3 april 2011 10:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan heeft de beeldvorming van een bekende dus eigenlijk geen toegevoegde waarde begrijp ik?
Maar je gaat het toch doen. Ondanks je angst.quote:Op zondag 3 april 2011 10:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dapper? Ik zit nu al met wantrouwen zenuwachtig naar mijn balkon te kijken en ik ben nog niet eens op de locatie
Dat klinkt als koffie terwijl je een kater hebt. Je word er misschien even wakker wakker van, maar het verergert de uitdrogingsverschijnselen alleen maar...quote:Op zondag 3 april 2011 10:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Het zou me voor nu wellicht heel even iets helpen om te horen dat het is zoals ik hoop dat het is. Maar niet voor lang waarschijnlijk.
Enige advies dat ik je zou geven is om niet teveel te focussen op kleine verbeteringen op de korte termijn. Een kleine verbetering heeft namelijk ook de nare eigenschap opgevolgd te worden door een kleine verslechtering. Hou de lange termijn voor ogen en de verbetering die je hoopt te bereiken.quote:Op zondag 3 april 2011 10:30 schreef L-E het volgende:
Het zou me voor nu wellicht heel even iets helpen om te horen dat het is zoals ik hoop dat het is. Maar niet voor lang waarschijnlijk.
Het gaat sowieso met ups en downs. Gisterochtend voelde je je goed. Later niet meer.quote:Op zondag 3 april 2011 10:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Dank jequote:Op zondag 3 april 2011 10:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar je gaat het toch doen. Ondanks je angst.
Dat vind ik dapper.
Wie is er lief?quote:Op zondag 3 april 2011 10:36 schreef missbehavin het volgende:
Goeiemorgen lieverd. Boh, wat een grafnacht weer....
Ja dat ben ik wel met je eens, je moet wel door bepaalde pijn heen, hoe kut het ook is.quote:Op zondag 3 april 2011 10:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het gaat sowieso met ups en downs. Gisterochtend voelde je je goed. Later niet meer.
Met de tijd vlakken die wisselingen af. Dus ja, tijd zal verzachten.
Maar daar heb je nu nog niets aan. Ik denk dat er nu niets anders op zit dan het ondergaan. Laat het gevoel over je heen komen. Doe wat je nodig hebt om niet helemaal te verzuipen, maar vecht ook niet te hard. De situatie veranderen kan niet, zoals je zegt. Dus ertegen vechten is verspilling van energie die je beter kan gebruiken om het gevoel te kunnen dragen.
Just my 2 cents
Jij niet goed geslapen?quote:
Oh, onbegrip en verwarringquote:
Wakker gelegen vannacht, veel te vroeg wakker vanmorgen. As usual.quote:Op zondag 3 april 2011 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij niet goed geslapen?Door de film of wat?
Hmm, goed idee! Zo eens in de kast graaien hieroquote:
Ah je was dronken vannacht?quote:Op zondag 3 april 2011 09:54 schreef xFriendx het volgende:
Zo, weer wakker. Feestje van broertje, maar mezelf netjes om kwart over 1 naar huis geschopt om nog wat slaap te krijgen en niet compleet bezopen te raken
Straks eerst even douchen en ontbijten en dan weer tegelen
Niet helemaal het antwoord op m'n vraagquote:Op zondag 3 april 2011 10:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, onbegrip en verwarringEn de onvermijdelijke nachtmerries die erop volgen.
Balen. Ik was zo moe, dat ik in een ruk heb doorgeslapen en voor t eerst in een week me uitgerust voel.quote:Op zondag 3 april 2011 10:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wakker gelegen vannacht, veel te vroeg wakker vanmorgen. As usual.
Niet door de film ofzo
Daar hoopte ik ook op. Maar helaas.quote:Op zondag 3 april 2011 10:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Balen. Ik was zo moe, dat ik in een ruk heb doorgeslapen en voor t eerst in een week me uitgerust voel.
Viel mee, in het begin wat hard maar daarna deed ik rustig aan. Heb simpelweg geen tijd om dronken te zijn. Ik wil in ieder geval die tegels voor in de tuin voor eind april hebben liggen en daar wijken dan maar wat dingen voor. Als ik zoiets in mijn hoofd heb wil ik het 'poef, bam, kabam!' direct in orde maken zodat het maar klaar is.quote:
Ooh kutquote:Op zondag 3 april 2011 10:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar hoopte ik ook op. Maar helaas.
Vandaag lekker lui doen.
Oh trouwens, je hebt je schoenen hier laten staan
Das express! Dan moet ie verplicht nog eens langskomenquote:Op zondag 3 april 2011 10:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar hoopte ik ook op. Maar helaas.
Vandaag lekker lui doen.
Oh trouwens, je hebt je schoenen hier laten staan
Je komt ze zelf maar halenquote:Op zondag 3 april 2011 10:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh kutNouja, kom snel wel weer in de buurt. Anders kijk ik JB even lief aan komend weekend
Die instelling wil ik ookquote:Op zondag 3 april 2011 10:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Viel mee, in het begin wat hard maar daarna deed ik rustig aan. Heb simpelweg geen tijd om dronken te zijn. Ik wil in ieder geval die tegels voor in de tuin voor eind april hebben liggen en daar wijken dan maar wat dingen voor. Als ik zoiets in mijn hoofd heb wil ik het 'poef, bam, kabam!' direct in orde maken zodat het maar klaar is.
Ja dat kloptquote:Op zondag 3 april 2011 10:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet helemaal het antwoord op m'n vraag
Maar vervelend zeg
Duid je nu alleen op L-E of ook op anderen?quote:Op zondag 3 april 2011 10:45 schreef Barbusse het volgende:
Niet om mensen voor het hoofd te stoten, maar wat een drama en waarvoor?
Kom ze maar een keer brengenquote:
Daarvoor hoef IK niks te laten liggen.quote:Op zondag 3 april 2011 10:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das express! Dan moet ie verplicht nog eens langskomen
Iets met geld en gebrek eraanquote:Op zondag 3 april 2011 10:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom ze maar een keer brengen
[..]
Daarvoor hoef IK niks te laten liggen.
quote:
Verkoop z'n schoenen via Marktplaats en steek de opbrengst in je eigen zak!quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verkoop z'n schoenen via Marktplaats en steek de opbrengst in je eigen zak!
Euhm...pijn verzachten, slecht slapen, nachtmerries, grafnacht... Klinkt allemaal niet echt als een geweldige zaterdagavond uit met vrienden... Random words from random posts, please correct me if I'm wrong...quote:Op zondag 3 april 2011 10:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Duid je nu alleen op L-E of ook op anderen?
Oh op zich een heel fijn weekend gehad hoor, maar idd, slecht geslapen. Maar om dat nu meteen drama te noemen.. nee.quote:Op zondag 3 april 2011 10:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm...pijn verzachten, slecht slapen, nachtmerries, grafnacht... Klinkt allemaal niet echt als een geweldige zaterdagavond uit met vrienden... Random words from random posts, please correct me if I'm wrong...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |