Nah, dan gaan de emo's emo'en. Kan je niet hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat hadden ze het gewoon moeten laten staan, zijn toch ook een stelletje emos daar
Echt geweldig!quote:
Schattig zeg.quote:Op zondag 3 april 2011 00:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Echt geweldig!Hij kwam een meisjes hond tegen op het strand en ze hebben uren lopen dollen
en hij is zo lief, en wil zelfs naar mij luisteren en nu ligt ie naast mn bed op zn matje lekker te slapen... Arme beest is helemaal doodmoe!
Heb je een hond geadopteerd?quote:Op zondag 3 april 2011 00:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Echt geweldig!Hij kwam een meisjes hond tegen op het strand en ze hebben uren lopen dollen
en hij is zo lief, en wil zelfs naar mij luisteren en nu ligt ie naast mn bed op zn matje lekker te slapen... Arme beest is helemaal doodmoe!
Uhuh, en het is echt een babe magnet! ongelooflijkquote:
Je moet m vaker te logeren hebben.quote:Op zondag 3 april 2011 00:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uhuh, en het is echt een babe magnet! ongelooflijk
Loop je op het strand, komen er mensen op af omdat ie zo onwijs mooi is.. "Mag ik hem even aaien" En dan proberen ze het en kruipt ie heel lief achter mij weg.. Ben ik echt zijn grote sterke roedel leider.
Ik ben geen hondenmens. Geniet maar lekker van 'm.quote:Op zondag 3 april 2011 00:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, dat mag sowieso, hij is welkom gezelschap!Wil je hem ook eens lenen?
Hmmm, en jij hebt Peuter natuurlijk ook al die helemaal geweldig isquote:Op zondag 3 april 2011 00:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben geen hondenmens. Geniet maar lekker van 'm.
Het weekend is nog niet voorbij hoorquote:Op zondag 3 april 2011 01:53 schreef PeuRac het volgende:
jeej, thuis. Bijzonder fijn weekend gehad met een heleboel, maar enkele speciale mensen
Inderdaad! Ik heb Hond nog een dag!quote:Op zondag 3 april 2011 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het weekend is nog niet voorbij hoor
Slechte nacht gehad. Ik geloof dat we naar de kermis gaan straks. Dat is heel niet leuk, maar Peuter vindt van wel.quote:Op zondag 3 april 2011 09:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gooooooodmorning!
Heb je een beetje kunnen slapen? Ga je zo mee naar de bazaar?
De kermis is leuk, want peuter zegt het!quote:
Ik ving gisteren iets op over een date. Of was dat niet gisteravond?quote:Op zondag 3 april 2011 09:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De kermis is leuk, want peuter zegt het!
Gister avond ben ik op tijd naar bed gegaan. Heerlijk! heb de film (Geen idee welke ik keek) niet eens af gekeken
Oh, ik dacht dat jij dit weekend elke dag een date had.quote:Op zondag 3 april 2011 09:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De kermis is leuk, want peuter zegt het!
Gister avond ben ik op tijd naar bed gegaan. Heerlijk! heb de film (Geen idee welke ik keek) niet eens af gekeken
Ik was dus niet de enige.quote:Op zondag 3 april 2011 09:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij dit weekend elke dag een date had.
Dat was gistermiddag, die is niet blijven slapen.. Ben heel braaf tegenwoordigquote:Op zondag 3 april 2011 09:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij dit weekend elke dag een date had.
Maar, hoe was dat dan?quote:Op zondag 3 april 2011 09:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat was gistermiddag, die is niet blijven slapen.. Ben heel braaf tegenwoordig
Jammer van dat laatste. Maar iig wel een gezellige middag dusquote:Op zondag 3 april 2011 09:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gezellig, maar meer niet.. Klikte erg goed, alleen geen lichamelijke aantrekkingskracht
Date is zo een groot woord.. haha, komt iemand even een middag banjeren met de hond en mee eten jaquote:Op zondag 3 april 2011 09:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jammer van dat laatste. Maar iig wel een gezellige middag dus
Vandaag weer een date?
Je hebt het er maar druk meequote:Op zondag 3 april 2011 09:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Date is zo een groot woord.. haha, komt iemand even een middag banjeren met de hond en mee eten ja
Oh, jammer.quote:Op zondag 3 april 2011 09:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gezellig, maar meer niet.. Klikte erg goed, alleen geen lichamelijke aantrekkingskracht
Och, dat valt wel mee, het is gezellig, en dat is voldoende. Hoeft niet altijd een geile bedoening te zijnquote:
Snap ik. Maar het is leuker als dat wel het geval is.quote:Op zondag 3 april 2011 09:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och, dat valt wel mee, het is gezellig, en dat is voldoende. Hoeft niet altijd een geile bedoening te zijn
Haha, die tijden bewaar ik wel voor met jouquote:Op zondag 3 april 2011 09:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Snap ik. Maar het is leuker als dat wel het geval is.
Geen idee eigenlijk, we gaan met Zus&Zwager. Geen mooi weer hier trouwens.quote:Op zondag 3 april 2011 09:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, die tijden bewaar ik wel voor met jou
Hoe laat ga je naar de kermis?
Het leeft nog!quote:Op zondag 3 april 2011 09:35 schreef Barbusse het volgende:
GoedemorgenZodadelijk abseilen
Heerlijk weertje hier
Heej Barbusse.quote:Op zondag 3 april 2011 09:35 schreef Barbusse het volgende:
GoedemorgenZodadelijk abseilen
Heerlijk weertje hier
Daar heb ik geen zin in.quote:Op zondag 3 april 2011 09:37 schreef Moffol het volgende:
[..]
Check me maar in 'Hoe zie je er nu uit 60'
Yup, En jij ook schijnt?quote:
Hello, miss L-Equote:
quote:
Ooit. Als ik door de trollreacties heen las.quote:Op zondag 3 april 2011 09:44 schreef L-E het volgende:
Heeft 1 van jullie wel eens een serieus topic in R&P geopend, en daar toen ook goede adviezen uit gehaald?
Goedenmorgen Yukiquote:
Nee. Ik ben niet zo goed als Yuki in het troll negeren, dus ik bespaar me de moeite.quote:Op zondag 3 april 2011 09:44 schreef L-E het volgende:
Heeft 1 van jullie wel eens een serieus topic in R&P geopend, en daar toen ook goede adviezen uit gehaald?
Ik heb niet gezegd dat ik er goed in wasquote:Op zondag 3 april 2011 09:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Ik ben niet zo goed als Yuki in het troll negeren, dus ik bespaar me de moeite.
Daar ga ik zo achter komen denk ikquote:Op zondag 3 april 2011 09:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent klaar met je militaire training lees ik?
In dat geval is het helemaaal goed dat ik nooit een topic in R&P geopend hebquote:
Thanks! En ik maak me meer zorgen over mijn onvoorspelbare hoogtevreesquote:
Het hangt er ook maar net vanaf hoe je het topic opent. Als je in je OP al overkomt als enorme huilie, dan kan je wachten op de trollsquote:Op zondag 3 april 2011 09:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dat geval is het helemaaal goed dat ik nooit een topic in R&P geopend heb
Ik zit hier al met plaatsvervangende klamme handjesquote:Op zondag 3 april 2011 09:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thanks! En ik maak me meer zorgen over mijn onvoorspelbare hoogtevrees
Zit ik niet zo op te wachten. Ik zou graag wat inzichten krijgen van mensen die me niet irl kennen, maar ik denk niet dat ik hier krijg wat ik wil.quote:Op zondag 3 april 2011 09:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het hangt er ook maar net vanaf hoe je het topic opent. Als je in je OP al overkomt als enorme huilie, dan kan je wachten op de trolls
Dan moet je het niet doenquote:Op zondag 3 april 2011 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Zit ik niet zo op te wachten. Ik zou graag wat inzichten krijgen van mensen die me niet irl kennen, maar ik denk niet dat ik hier krijg wat ik wil.
In dat geval kun je beter een aantal mensen die je vertrouwd een pm sturen denk ik.quote:Op zondag 3 april 2011 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Zit ik niet zo op te wachten. Ik zou graag wat inzichten krijgen van mensen die me niet irl kennen, maar ik denk niet dat ik hier krijg wat ik wil.
Wat wil je dan? En waarom moet het komen van mensen die je irl niet kennen?quote:Op zondag 3 april 2011 09:57 schreef L-E het volgende:
Don't do that!quote:Op zondag 3 april 2011 09:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zit hier al met plaatsvervangende klamme handjes![]()
Zou zo iets niet open op fok doen. Teveel kinderachtige reacties. Al zijn die soms wel lachwekkend.quote:Op zondag 3 april 2011 09:57 schreef L-E het volgende:
Mensen die mij kennen praten in mijn straatje, denk ik. Soms kan iemand die er compleet buiten staat wat helderder kijken.quote:Op zondag 3 april 2011 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat wil je dan? En waarom moet het komen van mensen die je irl niet kennen?
Moet ik dan maar thuis blijven?quote:
Doe je daarmee de mensen die je kennen niet tekort? Imho betekent in iemands straatje praten vooral dat je zegt wat iemand wil horen. Als dat het soort mensen is dat je om je heen hebt verzameld is dat vooral een treurige constatering.quote:Op zondag 3 april 2011 10:02 schreef L-E het volgende:
Mensen die mij kennen praten in mijn straatje, denk ik. Soms kan iemand die er compleet buiten staat wat helderder kijken.
Maar goed, het zal totaal niets veranderen aan de situatie, dus ik moet het niet zo belangrijk maken.
Barb!quote:
Nah, je kent toch ook wel mensen buiten je straatje? Als dat niet zo is ben ik bang dat ik Airwin gelijk moet geven....quote:Op zondag 3 april 2011 10:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen die mij kennen praten in mijn straatje, denk ik. Soms kan iemand die er compleet buiten staat wat helderder kijken.
Maar goed, het zal totaal niets veranderen aan de situatie, dus ik moet het niet zo belangrijk maken.
Jaquote:
Ik druk me verkeerd uit, denk ik. Ze praten niet perse in mijn straatje, maar als het om complexe situaties gaat denken ze wel erg ééndimensionaal. Ik geloof dat ik behoefte heb aan wat meer diepgang. En zulke mensen heb ik wel om me heen, maar die heb ik nog niet kunnen bereiken. Ik ben ongeduldig.quote:Op zondag 3 april 2011 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe je daarmee de mensen die je kennen niet tekort? Imho betekent in iemands straatje praten vooral dat je zegt wat iemand wil horen. Als dat het soort mensen is dat je om je heen hebt verzameld is dat vooral een treurige constatering.
Is verandering in je situatie iets dat je wilt? Of heb je behoefte aan een nieuwe / andere blik op je werkelijkheid?
+1quote:Op zondag 3 april 2011 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken je niet L-E, en ik ben geen troll, dus kom maar op
Niet?quote:
+2quote:
Nee. Eigenlijk niet.quote:
Goed om dat verhelderd te hebben.quote:Op zondag 3 april 2011 10:11 schreef L-E het volgende:
Ik druk me verkeerd uit, denk ik. Ze praten niet perse in mijn straatje, maar als het om complexe situaties gaat denken ze wel erg ééndimensionaal. Ik geloof dat ik behoefte heb aan wat meer diepgang. En zulke mensen heb ik wel om me heen, maar die heb ik nog niet kunnen bereiken. Ik ben ongeduldig.
De situatie valt niet te veranderen. Mijn perceptie van mijn werkelijkheid mogelijk wel.
Ik ook. Dat is dus precies de reden dat ik het doe.quote:Op zondag 3 april 2011 10:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk niet.
Maar goed, ik schijt echt in m'n broek voor dingen op hoogte. Ik ben hoe dan ook niet objectief
Goed punt hoor. Stiekem denk ik dat ik bepaalde dingen wil horen. Dingen die ik zelf heb bedacht en die ik van anderen bevestigd wil, omdat dat de pijn mogelijk iets verzacht.quote:Op zondag 3 april 2011 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed om dat verhelderd te hebben.
Wat gaat een andere perceptie jou opleveren? Je komt over als iemand die zelf flink nadenkt over bepaalde zaken. Ik ben dus benieuwd wat je verwacht van de beeldvorming van een ander.
Daarin verschillen we danquote:Op zondag 3 april 2011 10:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook. Dat is dus precies de reden dat ik het doe.
Het is een op niks gebaseerde angst, dus zinloos. Ik confronteer mezelf graag met dat soort onzin.quote:Op zondag 3 april 2011 10:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daarin verschillen we dan
Als je maar voorzichtig doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |