Nah, dan gaan de emo's emo'en. Kan je niet hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat hadden ze het gewoon moeten laten staan, zijn toch ook een stelletje emos daar
Echt geweldig!quote:
Schattig zeg.quote:Op zondag 3 april 2011 00:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Echt geweldig!Hij kwam een meisjes hond tegen op het strand en ze hebben uren lopen dollen
en hij is zo lief, en wil zelfs naar mij luisteren en nu ligt ie naast mn bed op zn matje lekker te slapen... Arme beest is helemaal doodmoe!
Heb je een hond geadopteerd?quote:Op zondag 3 april 2011 00:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Echt geweldig!Hij kwam een meisjes hond tegen op het strand en ze hebben uren lopen dollen
en hij is zo lief, en wil zelfs naar mij luisteren en nu ligt ie naast mn bed op zn matje lekker te slapen... Arme beest is helemaal doodmoe!
Uhuh, en het is echt een babe magnet! ongelooflijkquote:
Je moet m vaker te logeren hebben.quote:Op zondag 3 april 2011 00:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uhuh, en het is echt een babe magnet! ongelooflijk
Loop je op het strand, komen er mensen op af omdat ie zo onwijs mooi is.. "Mag ik hem even aaien" En dan proberen ze het en kruipt ie heel lief achter mij weg.. Ben ik echt zijn grote sterke roedel leider.
Ik ben geen hondenmens. Geniet maar lekker van 'm.quote:Op zondag 3 april 2011 00:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, dat mag sowieso, hij is welkom gezelschap!Wil je hem ook eens lenen?
Hmmm, en jij hebt Peuter natuurlijk ook al die helemaal geweldig isquote:Op zondag 3 april 2011 00:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben geen hondenmens. Geniet maar lekker van 'm.
Het weekend is nog niet voorbij hoorquote:Op zondag 3 april 2011 01:53 schreef PeuRac het volgende:
jeej, thuis. Bijzonder fijn weekend gehad met een heleboel, maar enkele speciale mensen
Inderdaad! Ik heb Hond nog een dag!quote:Op zondag 3 april 2011 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het weekend is nog niet voorbij hoor
Slechte nacht gehad. Ik geloof dat we naar de kermis gaan straks. Dat is heel niet leuk, maar Peuter vindt van wel.quote:Op zondag 3 april 2011 09:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gooooooodmorning!
Heb je een beetje kunnen slapen? Ga je zo mee naar de bazaar?
De kermis is leuk, want peuter zegt het!quote:
Ik ving gisteren iets op over een date. Of was dat niet gisteravond?quote:Op zondag 3 april 2011 09:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De kermis is leuk, want peuter zegt het!
Gister avond ben ik op tijd naar bed gegaan. Heerlijk! heb de film (Geen idee welke ik keek) niet eens af gekeken
Oh, ik dacht dat jij dit weekend elke dag een date had.quote:Op zondag 3 april 2011 09:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De kermis is leuk, want peuter zegt het!
Gister avond ben ik op tijd naar bed gegaan. Heerlijk! heb de film (Geen idee welke ik keek) niet eens af gekeken
Ik was dus niet de enige.quote:Op zondag 3 april 2011 09:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij dit weekend elke dag een date had.
Dat was gistermiddag, die is niet blijven slapen.. Ben heel braaf tegenwoordigquote:Op zondag 3 april 2011 09:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij dit weekend elke dag een date had.
Maar, hoe was dat dan?quote:Op zondag 3 april 2011 09:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat was gistermiddag, die is niet blijven slapen.. Ben heel braaf tegenwoordig
Jammer van dat laatste. Maar iig wel een gezellige middag dusquote:Op zondag 3 april 2011 09:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gezellig, maar meer niet.. Klikte erg goed, alleen geen lichamelijke aantrekkingskracht
Date is zo een groot woord.. haha, komt iemand even een middag banjeren met de hond en mee eten jaquote:Op zondag 3 april 2011 09:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jammer van dat laatste. Maar iig wel een gezellige middag dus
Vandaag weer een date?
Je hebt het er maar druk meequote:Op zondag 3 april 2011 09:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Date is zo een groot woord.. haha, komt iemand even een middag banjeren met de hond en mee eten ja
Oh, jammer.quote:Op zondag 3 april 2011 09:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gezellig, maar meer niet.. Klikte erg goed, alleen geen lichamelijke aantrekkingskracht
Och, dat valt wel mee, het is gezellig, en dat is voldoende. Hoeft niet altijd een geile bedoening te zijnquote:
Snap ik. Maar het is leuker als dat wel het geval is.quote:Op zondag 3 april 2011 09:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och, dat valt wel mee, het is gezellig, en dat is voldoende. Hoeft niet altijd een geile bedoening te zijn
Haha, die tijden bewaar ik wel voor met jouquote:Op zondag 3 april 2011 09:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Snap ik. Maar het is leuker als dat wel het geval is.
Geen idee eigenlijk, we gaan met Zus&Zwager. Geen mooi weer hier trouwens.quote:Op zondag 3 april 2011 09:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, die tijden bewaar ik wel voor met jou
Hoe laat ga je naar de kermis?
Het leeft nog!quote:Op zondag 3 april 2011 09:35 schreef Barbusse het volgende:
GoedemorgenZodadelijk abseilen
Heerlijk weertje hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |