Heej Barbusse.quote:Op zondag 3 april 2011 09:35 schreef Barbusse het volgende:
GoedemorgenZodadelijk abseilen
Heerlijk weertje hier
Daar heb ik geen zin in.quote:Op zondag 3 april 2011 09:37 schreef Moffol het volgende:
[..]
Check me maar in 'Hoe zie je er nu uit 60'
Yup, En jij ook schijnt?quote:
Hello, miss L-Equote:
quote:
Ooit. Als ik door de trollreacties heen las.quote:Op zondag 3 april 2011 09:44 schreef L-E het volgende:
Heeft 1 van jullie wel eens een serieus topic in R&P geopend, en daar toen ook goede adviezen uit gehaald?
Goedenmorgen Yukiquote:
Nee. Ik ben niet zo goed als Yuki in het troll negeren, dus ik bespaar me de moeite.quote:Op zondag 3 april 2011 09:44 schreef L-E het volgende:
Heeft 1 van jullie wel eens een serieus topic in R&P geopend, en daar toen ook goede adviezen uit gehaald?
Ik heb niet gezegd dat ik er goed in wasquote:Op zondag 3 april 2011 09:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Ik ben niet zo goed als Yuki in het troll negeren, dus ik bespaar me de moeite.
Daar ga ik zo achter komen denk ikquote:Op zondag 3 april 2011 09:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent klaar met je militaire training lees ik?
In dat geval is het helemaaal goed dat ik nooit een topic in R&P geopend hebquote:
Thanks! En ik maak me meer zorgen over mijn onvoorspelbare hoogtevreesquote:
Het hangt er ook maar net vanaf hoe je het topic opent. Als je in je OP al overkomt als enorme huilie, dan kan je wachten op de trollsquote:Op zondag 3 april 2011 09:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dat geval is het helemaaal goed dat ik nooit een topic in R&P geopend heb
Ik zit hier al met plaatsvervangende klamme handjesquote:Op zondag 3 april 2011 09:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thanks! En ik maak me meer zorgen over mijn onvoorspelbare hoogtevrees
Zit ik niet zo op te wachten. Ik zou graag wat inzichten krijgen van mensen die me niet irl kennen, maar ik denk niet dat ik hier krijg wat ik wil.quote:Op zondag 3 april 2011 09:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het hangt er ook maar net vanaf hoe je het topic opent. Als je in je OP al overkomt als enorme huilie, dan kan je wachten op de trolls
Dan moet je het niet doenquote:Op zondag 3 april 2011 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Zit ik niet zo op te wachten. Ik zou graag wat inzichten krijgen van mensen die me niet irl kennen, maar ik denk niet dat ik hier krijg wat ik wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |