Heej Barbusse.quote:Op zondag 3 april 2011 09:35 schreef Barbusse het volgende:
GoedemorgenZodadelijk abseilen
Heerlijk weertje hier
Daar heb ik geen zin in.quote:Op zondag 3 april 2011 09:37 schreef Moffol het volgende:
[..]
Check me maar in 'Hoe zie je er nu uit 60'
Yup, En jij ook schijnt?quote:
Hello, miss L-Equote:
quote:
Ooit. Als ik door de trollreacties heen las.quote:Op zondag 3 april 2011 09:44 schreef L-E het volgende:
Heeft 1 van jullie wel eens een serieus topic in R&P geopend, en daar toen ook goede adviezen uit gehaald?
Goedenmorgen Yukiquote:
Nee. Ik ben niet zo goed als Yuki in het troll negeren, dus ik bespaar me de moeite.quote:Op zondag 3 april 2011 09:44 schreef L-E het volgende:
Heeft 1 van jullie wel eens een serieus topic in R&P geopend, en daar toen ook goede adviezen uit gehaald?
Ik heb niet gezegd dat ik er goed in wasquote:Op zondag 3 april 2011 09:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Ik ben niet zo goed als Yuki in het troll negeren, dus ik bespaar me de moeite.
Daar ga ik zo achter komen denk ikquote:Op zondag 3 april 2011 09:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent klaar met je militaire training lees ik?
In dat geval is het helemaaal goed dat ik nooit een topic in R&P geopend hebquote:
Thanks! En ik maak me meer zorgen over mijn onvoorspelbare hoogtevreesquote:
Het hangt er ook maar net vanaf hoe je het topic opent. Als je in je OP al overkomt als enorme huilie, dan kan je wachten op de trollsquote:Op zondag 3 april 2011 09:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dat geval is het helemaaal goed dat ik nooit een topic in R&P geopend heb
Ik zit hier al met plaatsvervangende klamme handjesquote:Op zondag 3 april 2011 09:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thanks! En ik maak me meer zorgen over mijn onvoorspelbare hoogtevrees
Zit ik niet zo op te wachten. Ik zou graag wat inzichten krijgen van mensen die me niet irl kennen, maar ik denk niet dat ik hier krijg wat ik wil.quote:Op zondag 3 april 2011 09:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het hangt er ook maar net vanaf hoe je het topic opent. Als je in je OP al overkomt als enorme huilie, dan kan je wachten op de trolls
Dan moet je het niet doenquote:Op zondag 3 april 2011 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Zit ik niet zo op te wachten. Ik zou graag wat inzichten krijgen van mensen die me niet irl kennen, maar ik denk niet dat ik hier krijg wat ik wil.
In dat geval kun je beter een aantal mensen die je vertrouwd een pm sturen denk ik.quote:Op zondag 3 april 2011 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Zit ik niet zo op te wachten. Ik zou graag wat inzichten krijgen van mensen die me niet irl kennen, maar ik denk niet dat ik hier krijg wat ik wil.
Wat wil je dan? En waarom moet het komen van mensen die je irl niet kennen?quote:Op zondag 3 april 2011 09:57 schreef L-E het volgende:
Don't do that!quote:Op zondag 3 april 2011 09:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zit hier al met plaatsvervangende klamme handjes![]()
Zou zo iets niet open op fok doen. Teveel kinderachtige reacties. Al zijn die soms wel lachwekkend.quote:Op zondag 3 april 2011 09:57 schreef L-E het volgende:
Mensen die mij kennen praten in mijn straatje, denk ik. Soms kan iemand die er compleet buiten staat wat helderder kijken.quote:Op zondag 3 april 2011 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat wil je dan? En waarom moet het komen van mensen die je irl niet kennen?
Moet ik dan maar thuis blijven?quote:
Doe je daarmee de mensen die je kennen niet tekort? Imho betekent in iemands straatje praten vooral dat je zegt wat iemand wil horen. Als dat het soort mensen is dat je om je heen hebt verzameld is dat vooral een treurige constatering.quote:Op zondag 3 april 2011 10:02 schreef L-E het volgende:
Mensen die mij kennen praten in mijn straatje, denk ik. Soms kan iemand die er compleet buiten staat wat helderder kijken.
Maar goed, het zal totaal niets veranderen aan de situatie, dus ik moet het niet zo belangrijk maken.
Barb!quote:
Nah, je kent toch ook wel mensen buiten je straatje? Als dat niet zo is ben ik bang dat ik Airwin gelijk moet geven....quote:Op zondag 3 april 2011 10:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen die mij kennen praten in mijn straatje, denk ik. Soms kan iemand die er compleet buiten staat wat helderder kijken.
Maar goed, het zal totaal niets veranderen aan de situatie, dus ik moet het niet zo belangrijk maken.
Jaquote:
Ik druk me verkeerd uit, denk ik. Ze praten niet perse in mijn straatje, maar als het om complexe situaties gaat denken ze wel erg ééndimensionaal. Ik geloof dat ik behoefte heb aan wat meer diepgang. En zulke mensen heb ik wel om me heen, maar die heb ik nog niet kunnen bereiken. Ik ben ongeduldig.quote:Op zondag 3 april 2011 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe je daarmee de mensen die je kennen niet tekort? Imho betekent in iemands straatje praten vooral dat je zegt wat iemand wil horen. Als dat het soort mensen is dat je om je heen hebt verzameld is dat vooral een treurige constatering.
Is verandering in je situatie iets dat je wilt? Of heb je behoefte aan een nieuwe / andere blik op je werkelijkheid?
+1quote:Op zondag 3 april 2011 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken je niet L-E, en ik ben geen troll, dus kom maar op
Niet?quote:
+2quote:
Nee. Eigenlijk niet.quote:
Goed om dat verhelderd te hebben.quote:Op zondag 3 april 2011 10:11 schreef L-E het volgende:
Ik druk me verkeerd uit, denk ik. Ze praten niet perse in mijn straatje, maar als het om complexe situaties gaat denken ze wel erg ééndimensionaal. Ik geloof dat ik behoefte heb aan wat meer diepgang. En zulke mensen heb ik wel om me heen, maar die heb ik nog niet kunnen bereiken. Ik ben ongeduldig.
De situatie valt niet te veranderen. Mijn perceptie van mijn werkelijkheid mogelijk wel.
Ik ook. Dat is dus precies de reden dat ik het doe.quote:Op zondag 3 april 2011 10:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk niet.
Maar goed, ik schijt echt in m'n broek voor dingen op hoogte. Ik ben hoe dan ook niet objectief
Goed punt hoor. Stiekem denk ik dat ik bepaalde dingen wil horen. Dingen die ik zelf heb bedacht en die ik van anderen bevestigd wil, omdat dat de pijn mogelijk iets verzacht.quote:Op zondag 3 april 2011 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed om dat verhelderd te hebben.
Wat gaat een andere perceptie jou opleveren? Je komt over als iemand die zelf flink nadenkt over bepaalde zaken. Ik ben dus benieuwd wat je verwacht van de beeldvorming van een ander.
Daarin verschillen we danquote:Op zondag 3 april 2011 10:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook. Dat is dus precies de reden dat ik het doe.
Het is een op niks gebaseerde angst, dus zinloos. Ik confronteer mezelf graag met dat soort onzin.quote:Op zondag 3 april 2011 10:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daarin verschillen we dan
Als je maar voorzichtig doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |