Je komt voor het eerst in Singles om te zeggen dat je een vriendin hebt?quote:Op zondag 3 april 2011 11:15 schreef tony_clifton- het volgende:
Ook al heb ik hier nooit gepost, dit topic was wel op mijn lijf geschreven, tot eergisteren.
Raar gevoel om op je 23e ineens te beseffen dat je een vriendin hebt
Ik heb geen enkele affiniteit met voetbal maar vind het leuk om te zien wat ADO dit seizoen presteert. Gezien de positie waar ze vandaan komen, mogen ze best een beetje trots zijn op zichzelf. En ze komen nog altijd uit Den Haag natuurlijk.quote:Op zondag 3 april 2011 11:15 schreef Kluts het volgende:
Ik "grapte" gister tegen Beetman dat ik eigenlijk meer voor ADO ben, maar dat vond hij niet zo leuk geloof ik.
Ik hou het vanmiddag in het stadion ook maar voor me denk ik.
Daar is ons topic ook voor, om sommige mensen zich beter te laten voelenquote:Op zondag 3 april 2011 11:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Je komt voor het eerst in Singles om te zeggen dat je een vriendin hebt?
The thougest opponent will be you. Keep that in mind whenever you face anything else.quote:Op zondag 3 april 2011 11:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een grondige hekel aan mensen die het leven zich 'laten overkomen', die zwelgen, die niet vechten. Maar ik weet inmiddels ook dat je soms het vechten gewoon een beetje beu kan zijn. En dat je er dan voor kiest om - heel even - bij de pakken neer te zitten omdat je godsonmogelijk nog ergens de kracht vandaan weet te halen om jezelf een schop onder je hol te geven. Ik denk dat mensen die zwelgen serieus een zwaar gevecht leveren.
Schuldig.quote:Op zondag 3 april 2011 11:17 schreef STING het volgende:
Daar is ons topic ook voor, om sommige mensen zich beter te laten voelen
Nou ja, ik vind dat dus ook, ik gun het ze ook wel zegmaar.quote:Op zondag 3 april 2011 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele affiniteit met voetbal maar vind het leuk om te zien wat ADO dit seizoen presteert. Gezien de positie waar ze vandaan komen, mogen ze best een beetje trots zijn op zichzelf. En ze komen nog altijd uit Den Haag natuurlijk.
Wat doe je hier nu dan? Kom je het ons even lekker inwrijven ofzo?quote:Op zondag 3 april 2011 11:15 schreef tony_clifton- het volgende:
Ook al heb ik hier nooit gepost, dit topic was wel op mijn lijf geschreven, tot eergisteren.
Raar gevoel om op je 23e ineens te beseffen dat je een vriendin hebt
quote:Op zondag 3 april 2011 11:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat doe je hier nu dan? Kom je het ons even lekker inwrijven ofzo?
Klinkt ook een beetje als de strekking van Black Swan.quote:Op zondag 3 april 2011 11:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The thougest opponent will be you. Keep that in mind whenever you face anything else.
Ik weet niet meer wie het zei, maar het is wel van toepassing denk ik.
Als je tegen jezelf vecht, zul je het nooit winnen. Maar dat moet je ook maar leren.quote:Op zondag 3 april 2011 11:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The thougest opponent will be you. Keep that in mind whenever you face anything else.
Ik weet niet meer wie het zei, maar het is wel van toepassing denk ik.
Een beetje FOG hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 11:19 schreef Memento-Mori het volgende:
sfeertje weer hoor hier, ik ga weer aan den studie
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op zondag 3 april 2011 11:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Omdat je niet wilt. Slechts daarom. Niet willen = niet zijn. En onderdeel van de omgeving? Dat zijn de mensen die werkelijk niets doen. Die alles maar over zich heen laten komen, goed of slecht. Die klagen en lachen alsof het allemaal over anderen gaat.quote:Op zondag 3 april 2011 11:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoe kan je niet de oplossing zijn als je wel het probleem bent?
En wat bedoel je met "deel van de omgeving"?
Das toch al tijden zo?quote:Op zondag 3 april 2011 11:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Graag gedaanquote:
Mensen kiezen er zelf voor om in de put te zitten? Hoe bedoel je dat precies?quote:Op zondag 3 april 2011 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat je niet wilt. Slechts daarom. Niet willen = niet zijn.
Nog steeds niet gezienquote:Op zondag 3 april 2011 11:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt ook een beetje als de strekking van Black Swan.
Dat is niet altijd zeker, kan ik je vertellen...quote:Op zondag 3 april 2011 11:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je tegen jezelf vecht, zul je het nooit winnen. Maar dat moet je ook maar leren.
Ik denk dat we hetzelfde bedoelen, maar anders uitdrukken.quote:Op zondag 3 april 2011 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat je niet wilt. Slechts daarom. Niet willen = niet zijn. En onderdeel van de omgeving? Dat zijn de mensen die werkelijk niets doen. Die alles maar over zich heen laten komen, goed of slecht. Die klagen en lachen alsof het allemaal over anderen gaat.
God, ik was die jongen helemaal niet oprecht aan het afzeiken, jammer als dat zo overkomt.quote:Op zondag 3 april 2011 11:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Graag gedaanvind het gewoon irritant dat iemand die hier post nu helemaal blij te zijn weer wordt afgezeken met dat soort reacties, nee het is geen single maar jij was hier ook aan het doorposten met je rifoki dinges verliefdheid, die jongen is blij wil zn blijheid delen en dan komt er: "en dat kom je delen in singles?
"
Have fun!quote:Op zondag 3 april 2011 11:23 schreef Kluts het volgende:
Gezellig hier!
Ik ga naar voetbal. Hou het gezellig, kinders.
Nou dat was mij wel duidelijk hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 11:24 schreef L-E het volgende:
[..]
God, ik was die jongen helemaal niet oprecht aan het afzeiken, jammer als dat zo overkomt.
Een ander kan je helpen iets te objectiveren, iets je te laten inzien, of om je even net genoeg uit de put te trekken, zodat je er zelf uit kunt komen. Da's meer dan ff een tijdelijke pleisterquote:
Precies zoals je het zegt. En er zijn meer mensen die dat doen dan men denkt.quote:Op zondag 3 april 2011 11:23 schreef STING het volgende:
[..]
Mensen kiezen er zelf voor om in de put te zitten? Hoe bedoel je dat precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |