Dat snap ik. Spreek ook alleen mijn eigen voorkeur uit.quote:Op zondag 3 april 2011 11:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor iedereen. Het klinkt heerlijk, iemand dichtbij je, maar kan ook heel veel naar boven halen he..
Iets goeds wat je overkomt? Geen idee?quote:Op zondag 3 april 2011 11:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klopt, ik heb geen idee waar je op doelt.
Een bril?quote:Op zondag 3 april 2011 11:53 schreef Yuki het volgende:
Trouwens, ik krijg over 1,5-2 weken m'n bril
Hij is mooi
Heb je een sneak preview?quote:Op zondag 3 april 2011 11:53 schreef Yuki het volgende:
Trouwens, ik krijg over 1,5-2 weken m'n bril
Hij is mooi
Jup. Heb veel last van m'n ogen de laatste tijd, zeker op m'n werk.quote:
Ik ben aan het zoeken naar een plaatjequote:
Hoe groot (of klein) is die afwijking dan ongeveer?quote:Op zondag 3 april 2011 11:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jup. Heb veel last van m'n ogen de laatste tijd, zeker op m'n werk.
Heb maar een kleine afwijking, maar het kan wel helpen om een bril te dragen
-0,5 aan beide kantenquote:Op zondag 3 april 2011 11:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe groot (of klein) is die afwijking dan ongeveer?
Ok, verstandigquote:Op zondag 3 april 2011 11:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jup. Heb veel last van m'n ogen de laatste tijd, zeker op m'n werk.
Heb maar een kleine afwijking, maar het kan wel helpen om een bril te dragen
[..]
Ik ben aan het zoeken naar een plaatje
Ooh, da's nog best wat ook. Ikzelf heb iets van -2,5 nodig op links en -0~-0,25 op rechts. Als ik dan al mijn verreveldscherpte zie zal dat bij jou waarschijnlijk helemaal om te huilen zijn?quote:Op zondag 3 april 2011 12:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
-0,5 aan beide kanten
En zie hier:
[ afbeelding ]
Dies mooiquote:Op zondag 3 april 2011 12:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
-0,5 aan beide kanten
En zie hier:
[ afbeelding ]
Eigenlijk zie ik vrijwel alles gewoon goed. Een bril is strikt genomen niet eens noodzakelijk. Maar omdat ik er veel last van heb, in termen van vermoeidheid en hoofdpijn, wil ik toch proberen of een bril kan helpen.quote:Op zondag 3 april 2011 12:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh, da's nog best wat ook. Ikzelf heb iets van -2,5 nodig op links en -0~-0,25 op rechts. Als ik dan al mijn verreveldscherpte zie zal dat bij jou waarschijnlijk helemaal om te huilen zijn?
Maar kun je stationsborden enzo wel lezen? Want dat lukt mij van een redelijke afstand al niet.quote:Op zondag 3 april 2011 12:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eigenlijk zie ik vrijwel alles gewoon goed. Een bril is strikt genomen niet eens noodzakelijk. Maar omdat ik er veel last van heb, in termen van vermoeidheid en hoofdpijn, wil ik toch proberen of een bril kan helpen.
Heb ook cilinders, en vooral daarin zou ik verbetering moeten zien volgens de opticiën.
Ja, dat kan ik gewoon lezen.quote:Op zondag 3 april 2011 12:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar kun je stationsborden enzo wel lezen? Want dat lukt mij van een redelijke afstand al niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Hm, misschien moet ik dan toch maar nog eens een keertje een oogmeting laten verrichten. Misschien zijn mijn ogen achteruit gegaan.quote:Op zondag 3 april 2011 12:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik gewoon lezen.
Maar ben er gisteren ook achter gekomen dat ik een hoop kan "lezen" door gewoon logisch nadenken.
quote:Op zondag 3 april 2011 12:09 schreef Yuki het volgende:
Hij staat je leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik durfde er net geen oordeel over te geven aangezien het altijd de combinatie is, maar leuk ding!
Beter onethisch dan oneetbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |