quote:
Wel uitgerust nu?quote:Op zondag 3 april 2011 12:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
jawel, alleen een zeer zwaar hoofd, heb iets teveel geslapen
Precies. Als je verder geen plannen hebt, kan het gewoon.quote:Op zondag 3 april 2011 12:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat wel..hoewel ik traag op gang kom vandaagmaar ach, het is zondag.
preciesquote:Op zondag 3 april 2011 12:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies. Als je verder geen plannen hebt, kan het gewoon.
Luie dag ftw!
Geontbeten?quote:Op zondag 3 april 2011 12:35 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik heb pas een half uur geleden geontbeten
yep....wow, tot zo laat zou ik het niet kunnen uithoudenquote:Op zondag 3 april 2011 12:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geontbeten?
Dit wordt ook mijn ontbijt hoor
Heb nu ook wel hongerquote:Op zondag 3 april 2011 12:36 schreef cafpow het volgende:
[..]
yep....wow, tot zo laat zou ik het niet kunnen uithouden
quote:Op zondag 3 april 2011 12:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb nu ook wel honger
Tijd voor eten en series ofzo.![]()
hahaha, dat komt bekend voor hierzoquote:Op zondag 3 april 2011 12:41 schreef PeuRac het volgende:
Volgens mij heb ik best wel veel geld uitgegeven afgelopen weekend, bedenk ik me nu zo'n beetje
Het was t allemaal wel waard en het was ook super leuk. Toch elke keer net ff dit er bij, dat er bij, de tas was niet goedkoop, etc.quote:
welke tas heb je dan gekocht?quote:Op zondag 3 april 2011 12:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het was t allemaal wel waard en het was ook super leuk. Toch elke keer net ff dit er bij, dat er bij, de tas was niet goedkoop, etc.
Nieuwe bruine lederen schoudertas van/bij Esprit, kan helaas ff geen foto maken, want mn telefoon is in reparatiequote:
jammer..foto's zijn altijd leukquote:Op zondag 3 april 2011 12:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nieuwe bruine lederen schoudertas van/bij Esprit, kan helaas ff geen foto maken, want mn telefoon is in reparatie
ja, ik hoop em van de week weer terug te krijgen. Dan zal ik ff een fototje schietenquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 12:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja, ik hoop em van de week weer terug te krijgen. Dan zal ik ff een fototje schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |