quote:
Wel uitgerust nu?quote:Op zondag 3 april 2011 12:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
jawel, alleen een zeer zwaar hoofd, heb iets teveel geslapen
Precies. Als je verder geen plannen hebt, kan het gewoon.quote:Op zondag 3 april 2011 12:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat wel..hoewel ik traag op gang kom vandaagmaar ach, het is zondag.
preciesquote:Op zondag 3 april 2011 12:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies. Als je verder geen plannen hebt, kan het gewoon.
Luie dag ftw!
Geontbeten?quote:Op zondag 3 april 2011 12:35 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik heb pas een half uur geleden geontbeten
yep....wow, tot zo laat zou ik het niet kunnen uithoudenquote:Op zondag 3 april 2011 12:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geontbeten?
Dit wordt ook mijn ontbijt hoor
Heb nu ook wel hongerquote:Op zondag 3 april 2011 12:36 schreef cafpow het volgende:
[..]
yep....wow, tot zo laat zou ik het niet kunnen uithouden
quote:Op zondag 3 april 2011 12:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb nu ook wel honger
Tijd voor eten en series ofzo.![]()
hahaha, dat komt bekend voor hierzoquote:Op zondag 3 april 2011 12:41 schreef PeuRac het volgende:
Volgens mij heb ik best wel veel geld uitgegeven afgelopen weekend, bedenk ik me nu zo'n beetje
Het was t allemaal wel waard en het was ook super leuk. Toch elke keer net ff dit er bij, dat er bij, de tas was niet goedkoop, etc.quote:
welke tas heb je dan gekocht?quote:Op zondag 3 april 2011 12:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het was t allemaal wel waard en het was ook super leuk. Toch elke keer net ff dit er bij, dat er bij, de tas was niet goedkoop, etc.
Nieuwe bruine lederen schoudertas van/bij Esprit, kan helaas ff geen foto maken, want mn telefoon is in reparatiequote:
jammer..foto's zijn altijd leukquote:Op zondag 3 april 2011 12:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nieuwe bruine lederen schoudertas van/bij Esprit, kan helaas ff geen foto maken, want mn telefoon is in reparatie
ja, ik hoop em van de week weer terug te krijgen. Dan zal ik ff een fototje schietenquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 12:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja, ik hoop em van de week weer terug te krijgen. Dan zal ik ff een fototje schieten
preciesquote:
Veel plezierquote:Op zondag 3 april 2011 13:15 schreef cafpow het volgende:
Ik ga ervandoor. Pc gaat een herinstallatie krijgen en even stofzuigen![]()
tot later
Nah, lekker rustig aan gedaanquote:Op zondag 3 april 2011 13:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
@Samzz, nog wat leuks gedaan dit weekend?
story of my lifequote:
Ja echt super, vrijdag avond date gehad wat erg leuk was (haar nu ook gesprokenquote:Op zondag 3 april 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, lekker rustig aan gedaanBuitenritten gemaakt met 't paard
En bij vriendin langs.
Jij had een fijn weekend las ik
Mooiquote:Op zondag 3 april 2011 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja echt super, vrijdag avond date gehad wat erg leuk was (haar nu ook gesproken) en gisteren geshopt met yuki en joebravo, daarna nog met yuki naar de film. Echt super weekend.
Veel plezier.quote:
Is dat die ene die niet weet hoe jong je bent?quote:Op zondag 3 april 2011 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel plezier.
Wat ik wel grappig vond, was dat er ook toen wel gezellig aan t praten waren, er ook een echte klik wasHad ik eigenlijk niet verwacht
Volgende week weer waarschijnlijk
Weet ze nu wel! En dat ik tijdelijk bij mn ouders woon. Reageerde ze eerst wat geschokt op, maar was later wel ok. Zelfs verteld dat ik naar het buitenland gaquote:Op zondag 3 april 2011 13:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat die ene die niet weet hoe jong je bent?
quote:
Ja, dat laatste lijkt me ook wel heftig nieuws als je net aan het daten bent.quote:Op zondag 3 april 2011 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ze nu wel! En dat ik tijdelijk bij mn ouders woon. Reageerde ze eerst wat geschokt op, maar was later wel ok. Zelfs verteld dat ik naar het buitenland ga(dat vond ze nog t ergste).
Daten is pas sprake van na volgende week denk ik, dan zie ik dr voor de 3e keer en spreken voor de 2equote:Op zondag 3 april 2011 13:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dat laatste lijkt me ook wel heftig nieuws als je net aan het daten bent.
De iPhone zelf?quote:
Waarom ga je weg? Waarom kom je terug? Vertel eens..quote:Op zondag 3 april 2011 13:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daten is pas sprake van na volgende week denk ik, dan zie ik dr voor de 3e keer en spreken voor de 2e![]()
Gelukkig word ik wel continu aan herinnerd waarom ik weg ga en vooral waarom ik de vorige keer terug ben gekomen naar NL. Dus ik moet na volgende week wel kijken welke kant het op gaat en daar in sturen.
Het smst ook niet lekker.quote:Op zondag 3 april 2011 13:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja sinds gisteren. Moet nog wel een beetje wennen aan het typen op dat scherm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |