quote:
T is wel liefquote:
Ik doe alleen mensen op wie ik verliefd ben. Heel ouderwetsch enzo.quote:Op zondag 3 april 2011 18:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij zou niemand doen hier, heb je laatst nog gezegd in deze reeks
Dat is des te knapper, om iets simpels heel lekker te makenquote:Op zondag 3 april 2011 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het was niet eens zoveel bijzonders hoor, gehaktballen met andijvie met room
bummer, had je er zin in na gisteren?quote:
Je bent al eerder verliefd geworden op iemand van hier.quote:Op zondag 3 april 2011 18:27 schreef L-E het volgende:
Ik doe alleen mensen op wie ik verliefd ben. Heel ouderwetsch enzo.
Ik sluit niet uit dat dat nog eens gebeurt.quote:Op zondag 3 april 2011 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent al eerder verliefd geworden op iemand van hier.
Move over Artis.quote:
Goed selectiecriterium, ver weg van Utrecht.quote:Op zondag 3 april 2011 18:31 schreef PeuRac het volgende:
Twee toffe functies gevonden op 2u van Utrecht (in Dld), toch ook maar op reageren
kabeljauw is niet zo stevig als ik dacht. Daardoor te vroeg er in gedaan en helemaal kapotgekooktquote:
Ik doe echt nooit vis in curry. Is dat lekker?quote:Op zondag 3 april 2011 18:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kabeljauw is niet zo stevig als ik dacht. Daardoor te vroeg er in gedaan en helemaal kapotgekookt
hoiquote:Op zondag 3 april 2011 18:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat dat nog eens gebeurt.
Nouja, ik heb als maximaal criterium 4u vliegen van NL, niet in Frankrijk/Wallonië, liever niet in DLD. En idd wel een eindje bij Utrecht vandaan om een hele nieuwe start te maken.quote:Op zondag 3 april 2011 18:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed selectiecriterium, ver weg van Utrecht.
Ik laat je lachen, je kan goede gesprekken met mij voeren. Wat wil je nog meer?quote:
als vis heel blijft wel imoquote:Op zondag 3 april 2011 18:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doe echt nooit vis in curry. Is dat lekker?
Iemand die niet getrouwd is.quote:Op zondag 3 april 2011 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik laat je lachen, je kan goede gesprekken met mij voeren. Wat wil je nog meer?
quote:
Met iemand gaan die een relatie heeft, kan z'n voordelen hebben. Al denk ik niet dat jij daar voor in bentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |