Mooi hoorquote:Op zondag 3 april 2011 18:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit is bij mij achter (voor ik de grasmatten ging leggen)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IRKPWKZR.jpg
Heerlijk dat landelijke. Als ik drukte wil zit ik toch zo in A'dam vanaf hier.
Been there, did thatquote:Op zondag 3 april 2011 18:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm mental note to self: go shopping with JB
Dank. Dat is hier wel het nadeel ja, voor veel voorzieningen heb je eigenlijk wel een auto nodig. Als ik hier naar het station wil is dat zeg zo'n 15 min met de auto (via snelweg) maar wil je het fietsen heb je toch snel 40 min nodig.quote:Op zondag 3 april 2011 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi hoor
Maar aan de ene kant waar ik nu woon, is het ook best wel goed. Dichtbij de winkels. Genoeg buslijnen, dichtbij het NS-station. DIchtbij het stadion. Best wel prettig
Stom!quote:Op zondag 3 april 2011 18:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Been there, did that
Didn't get anything from him though
quote:Op zondag 3 april 2011 18:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Been there, did that
Did he get any from you?quote:Op zondag 3 april 2011 18:16 schreef Yuki het volgende:
Been there, did that
alleen een mooie kleurquote:Op zondag 3 april 2011 18:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Been there, did that
Ja! Ik koop wel dingen voor anderenquote:Op zondag 3 april 2011 18:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Stom!
Trouwens, wat heb jij voor mij? (Beetje laat, maar goed.)
Ja okee en ik ben afhankelijk van het OV of van mijn vader (die me dan met de auto komt halen). Mag en kan geen auto rijden helaas. Dus woon ik nu gewoon prima, al weet ik wel dat ik hier waarschijnlijk niet tot mijn dood mag wonen.quote:Op zondag 3 april 2011 18:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dank. Dat is hier wel het nadeel ja, voor veel voorzieningen heb je eigenlijk wel een auto nodig. Als ik hier naar het station wil is dat zeg zo'n 15 min met de auto (via snelweg) maar wil je het fietsen heb je toch snel 40 min nodig.
Een auto is hier bijna wel noodzakelijk. Je kan misschien zonder, maar dan maak je het jezelf wel lastig hier.
Dat is echt heel erg liefquote:Op zondag 3 april 2011 18:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja! Ik koop wel dingen voor anderen
Jullie waren toch iets kwijt?Dat heb ik gekocht.
Zou jij 'm geven als je met 'm mee zou gaan shoppen?quote:
Een leven zonder Mejuffrouw Muis, dat kan ik jullie niet aan doenquote:
Jij weet het antwoord op die vraag wel.quote:Op zondag 3 april 2011 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou jij 'm geven als je met 'm mee zou gaan shoppen?
goed punt!quote:Op zondag 3 april 2011 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou jij 'm geven als je met 'm mee zou gaan shoppen?
Ik heb een sterk vermoeden, maar ik laat mij zelden leiden door mijn eigen aannames.quote:
Het ging toch over geven?quote:Op zondag 3 april 2011 18:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij zou niemand doen hier, heb je laatst nog gezegd in deze reeks
Hoeveel vrouwen ken jij die nooit terugkomen op een eerder uitgesproken standpunt?quote:Op zondag 3 april 2011 18:22 schreef xFriendx het volgende:
Jij zou niemand doen hier, heb je laatst nog gezegd in deze reeks
ook wel meer dan eensquote:
Ach gosquote:Op zondag 3 april 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:Zieke kleine man die eindelijk weer wat gegeten heeft: "Want jij kookt zo lekker mam, dat kon zelfs mijn ziek zijn niet weerstaan"
ik moet toch eens bij jou komen etenquote:Op zondag 3 april 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:
Zieke kleine man die eindelijk weer wat gegeten heeft: "Want jij kookt zo lekker mam, dat kon zelfs mijn ziek zijn niet weerstaan"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |