iPhone is ook niet mijn ding, Smartphones in het algemeen wel. Al moest ik de 1e keer ook wel een paar maanden wennen. Nu zit ik me al 3 dagen groen en geel te ergeren dat ik die van mij niet heb vanwege een reparatiequote:Op zondag 3 april 2011 13:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het een hoerending, sorry. Smartphones zijn niet aan mij besteed.
Ik ben de vorige keer terug gekomen omdat mijn toemalige vriendin dat graag wilde, om te kunnen samenwonen. Daar had ik eigenlijk vanaf het moment dat de relatie over was, spijt van.quote:Op zondag 3 april 2011 13:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom ga je weg? Waarom kom je terug? Vertel eens..
Dat ben ik met je eens, daarom heb ik ook altijd een Smartphone gehad met toetsenbordquote:
Heb nog wel een hippe Nokia in de aanbieding.quote:Op zondag 3 april 2011 13:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het een hoerending, sorry. Smartphones zijn niet aan mij besteed.
Dat probleem hebben we allemaal gehadquote:Op zondag 3 april 2011 13:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja sinds gisteren. Moet nog wel een beetje wennen aan het typen op dat scherm.
Ik heb nog een Sony Ericsson liggen hier. Maar die ging langzaam dood.quote:Op zondag 3 april 2011 13:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb nog wel een hippe Nokia in de aanbieding.
Ik begrijp het.quote:Op zondag 3 april 2011 13:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben de vorige keer terug gekomen omdat mijn toemalige vriendin dat graag wilde, om te kunnen samenwonen. Daar had ik eigenlijk vanaf het moment dat de relatie over was, spijt van.
Daarom heb ik nu voor mezelf de kans gemaakt om weer naar het buitenland te gaan. Voor 2-5 jaar en daarna zie ik het wel weer.
StupIdPhone.quote:Op zondag 3 april 2011 14:01 schreef clevy het volgende:
ik mag weer wennen aan geen on screen keyboard![]()
gister m'n niet-zo-slim-meer-telefoon opgestuurd voor reparatie
In dat plan past geen nieuwe relatie, mezelf kennende, zou ik dezelfde keuze nog een keer maken. Dan kies er ik er liever voor om die keuze te takkelen door geen relatie te hebben op het moment dat ik vertrek.quote:
Wel zelfs gemaakte toch?quote:Op zondag 3 april 2011 14:17 schreef xFriendx het volgende:
Even een kom vol appelmoesEven wat fris naar binnen werken na wat getegel
![]()
Overigens ook geen smartphone bezitter.
Lijkt me heel wijs om je niet te binden als je weet dat de situatie zich er niet voor leent. Pas je wel op dat je je ook gevoelsmatig niet gaat binden?quote:Op zondag 3 april 2011 14:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In dat plan past geen nieuwe relatie, mezelf kennende, zou ik dezelfde keuze nog een keer maken. Dan kies er ik er liever voor om die keuze te takkelen door geen relatie te hebben op het moment dat ik vertrek.
Nah, gewoon uit het glazen potje van de supermarkt. Ik hou sowieso niet van zelf teveel rommelen met eten. Ik heb weinig met koken.quote:
Getegel in de tuin?quote:Op zondag 3 april 2011 14:17 schreef xFriendx het volgende:
Even een kom vol appelmoesEven wat fris naar binnen werken na wat getegel
![]()
Overigens ook geen smartphone bezitter.
helemaal waar..quote:
Appelmoes geeft heel weinig rommel! Appels schillen, klokhuis eruit, in de pan en koken tot het moes is. Eventueel een beetje pureren, kaneel er doorheen en klaar.quote:Op zondag 3 april 2011 14:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nah, gewoon uit het glazen potje van de supermarkt. Ik hou sowieso niet van zelf teveel rommelen met eten. Ik heb weinig met koken.
Onbereikbaar is de hel op aarde voor veel mensen, geloof ik. Ik vind het soms wel fijn (maar kan toch niet helemaal zonder telefoon..)quote:Op zondag 3 april 2011 14:21 schreef clevy het volgende:
[..]
helemaal waar..
maar beter alleen t9 dan totaal onbereikbaar
Ja. Had laatst die hele partij grindtegels gehaald. Maar toen ging m'n moeder verhuizen dus was ik 2 weekenden kwijt aan behangen (zaterdagen dan), zondag ontspannen en 1 zaterdag aan het verhuizen zelf. Nu is dat achter de rug dus kan ik weer over naar klussen aan mijn eigen toko. Dus nu inderdaad begonnen met tegelen in de voortuinquote:
nee precies.. t mag een keuze zijn.. ding ligt gerust in een lade als ik niet gestoord(er) wil worden maar moet ook werken als het nodig is.quote:Op zondag 3 april 2011 14:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Onbereikbaar is de hel op aarde voor veel mensen, geloof ik. Ik vind het soms wel fijn (maar kan toch niet helemaal zonder telefoon..)
Dat is inderdaad wel wat lastig, nu ben ik vooral enthousiast door de manier waarop het loopt, dat is voor mij nogal nieuw. Ik probeer er afstand van te houden, maar dat is lastig. We zullen het zien, ik merk tzt hoe ik er mee om ga. Ik weet dat een paar vrienden me iig zullen helpen om single t land uit te gaanquote:Op zondag 3 april 2011 14:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Lijkt me heel wijs om je niet te binden als je weet dat de situatie zich er niet voor leent. Pas je wel op dat je je ook gevoelsmatig niet gaat binden?
Alleen op vakantie gaat mijn telefoon 100% uit. Verder gaat die niet uitquote:Op zondag 3 april 2011 14:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Onbereikbaar is de hel op aarde voor veel mensen, geloof ik. Ik vind het soms wel fijn (maar kan toch niet helemaal zonder telefoon..)
Ik zou die van mij missen bij het schijten op de plee waar ik altijd knus ga patiencen.quote:Op zondag 3 april 2011 14:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Idd.quote:Op zondag 3 april 2011 14:24 schreef clevy het volgende:
[..]
nee precies.. t mag een keuze zijn.. ding ligt gerust in een lade als ik niet gestoord(er) wil worden maar moet ook werken als het nodig is.
Ik vind het fijn dat je iig naar dat meisje toe duidelijk bent omtrent jouw wensen voor de toekomst. Je kan iemand heel veel pijn te doen door te hard mee te gaan in het enthousiasme.quote:Op zondag 3 april 2011 14:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel wat lastig, nu ben ik vooral enthousiast door de manier waarop het loopt, dat is voor mij nogal nieuw. Ik probeer er afstand van te houden, maar dat is lastig. We zullen het zien, ik merk tzt hoe ik er mee om ga. Ik weet dat een paar vrienden me iig zullen helpen om single t land uit te gaan(of me er iig aan helpen herinneren)
Dat is een mannending he, mannen moeten altijd iets te doen hebben als ze poepen. Alleen mannen lezen AutoWeek op het toilet.quote:Op zondag 3 april 2011 14:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou die van mij missen bij het schijten op de plee waar ik altijd knus ga patiencen.
Ze is geen meisje meerquote:Op zondag 3 april 2011 14:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat je iig naar dat meisje toe duidelijk bent omtrent jouw wensen voor de toekomst. Je kan iemand heel veel pijn te doen door te hard mee te gaan in het enthousiasme.
Volgens mij lezen vrouwen uberhaupt de AutoWeek niet (ik overigens ook niet) of doelde je daar niet op?quote:Op zondag 3 april 2011 14:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is een mannending he, mannen moeten altijd iets te doen hebben als ze poepen. Alleen mannen lezen AutoWeek op het toilet.
ik denk dat je "AutoWeek" in deze kan veranderen in elk willekeurig papieren magazine/krant.quote:Op zondag 3 april 2011 14:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij lezen vrouwen uberhaupt de AutoWeek niet (ik overigens ook niet) of doelde je daar niet op?
Ik lees de AutoWeek wel. Maar niet op de wc. Ik lees sowieso niet op de wcquote:Op zondag 3 april 2011 14:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij lezen vrouwen uberhaupt de AutoWeek niet (ik overigens ook niet) of doelde je daar niet op?
De term 'meisje' is voor mij niet gebonden aan leeftijd.quote:Op zondag 3 april 2011 14:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze is geen meisje meerze is 36 en is mede-eigenaar van een consultancy, dus ze begreep me goed. Wat er niks aan af doet dat het jammer is dat iemand waarmee je een paar erg leuke avonden hebt gehad waarschijnlijk weg gaat.
Overigens ga ik wel mee in t enthousiasmeIk probeer het voor mezelf alleen te temperen. Lukt alleen nog niet zo erg
Daar doelde ik niet op.quote:Op zondag 3 april 2011 14:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
vrouwen kunnen toch meerdere dingen tegelijk? wat doe je daar dan nog ?quote:Op zondag 3 april 2011 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lees de AutoWeek wel. Maar niet op de wc. Ik lees sowieso niet op de wc
Ik ga naar Ierland he, dat is niet van de aardbodem verdwijnenquote:Op zondag 3 april 2011 14:39 schreef L-E het volgende:
[..]
De term 'meisje' is voor mij niet gebonden aan leeftijd.
Dat meegaan in het enthousiasme vind ik gevaarlijk. Je moet zelf weten wat je doet natuurlijk, is mijn zaak niet, maar ik vraag me af hoe wijs het is om vlinders alle ruimte te geven als je weet dat je binnen een maand een paar jaar van de aardbodem verdwijnt.
Dat iets kan, betekent niet dat het wenselijk is.quote:Op zondag 3 april 2011 14:41 schreef clevy het volgende:
[..]
vrouwen kunnen toch meerdere dingen tegelijk? wat doe je daar dan nog ?
Ik weet dat Limburg al als het einde van de wereld voelt wanneer je verliefd bent. Gevoelsmatig kan die afstand heel groot zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 14:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga naar Ierland he, dat is niet de aardbodemmaar zover laat ik het niet komen. Ik hoop dat het 1dayfly's zijn.
Ze weet nu iig dat ik weg ga, dus ze kan er zelf ook rekening mee houden.
Ierland heeft geen bodem?quote:Op zondag 3 april 2011 14:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga naar Ierland he, dat is niet de aardbodemmaar zover laat ik het niet komen. Ik hoop dat het 1dayfly's zijn.
Ze weet nu iig dat ik weg ga, dus ze kan er zelf ook rekening mee houden.
ik weet het, ik heb een relatie in Nederland gehad toen ik in Finland woonde en daarvoor een relatie met iemand die in het begin in Polen woondequote:Op zondag 3 april 2011 14:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet dat Limburg al als het einde van de wereld voelt wanneer je verliefd bent. Gevoelsmatig kan die afstand heel groot zijn.
Nou, geniet er maar van zolang het duurt dan.
Dat klopt.quote:Op zondag 3 april 2011 14:45 schreef xFriendx het volgende:
Overigens poepen meisjes ook niet natuurlijk dus een blaadje lezen tijdens het poepen is sowieso niet aan de orde.
film kijken/volgen en een verhaal typen gaat niet altijd goedquote:
Maar speel je wel patience (op de wc)?quote:Op zondag 3 april 2011 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lees de AutoWeek wel. Maar niet op de wc. Ik lees sowieso niet op de wc
leest jouw mammie je nog sprookjes voor bij het slapengaan?quote:Op zondag 3 april 2011 14:45 schreef xFriendx het volgende:
Overigens poepen meisjes ook niet natuurlijk dus een blaadje lezen tijdens het poepen is sowieso niet aan de orde.
Nee... Nee, dat doe ik nietquote:Op zondag 3 april 2011 14:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar speel je wel patience (op de wc)?
Ik heb net m'n toetsenbord zo goed en kwaad als het ging wat schoongepoetstquote:Op zondag 3 april 2011 15:21 schreef Watertornado het volgende:
Zo, ik heb net mijn (computer)muis eens helemaal schoongemaakt. Bovenkant is nu wel wat vaal, maar als het goed is trekt dat weer bij. Ding was echt goor geworden en nu was ik 't zat. Lekker alles uit elkaar halen enzo.
Ben zelf ook net wakkerquote:Op zondag 3 april 2011 17:15 schreef PeuRac het volgende:
Je maakt me wakkerdie stilte was zo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |