Letterlijk en / of figuurlijk?quote:Op zondag 3 april 2011 17:52 schreef L-E het volgende:
Het was wel lekker hoor. Lekker de wind door je kop enzo.
Okee hier in Eindhoven was het regenachtig enzoquote:Op zondag 3 april 2011 17:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was wel lekker hoor. Lekker de wind door je kop enzo.
Toen het een stuk minder met me ging, kon ik bijna niet anders dan overdag de hele dag op bed liggen, met als gevolg dat ik dus veel sliep overdag en snachts veel minder of soms zelfs helemaal niet.quote:Op zondag 3 april 2011 17:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vertik het ook om in de middag dutjes te gaan doen. Dat doorbreekt mijn normale gang van zaken, slapen is voor mij 's avonds en nooit 's middags. Maar ik ben ook wel iemand die nogal van structuur houdt
Goed zo!quote:
Kwam hier ook een donkere lucht aan, dus zijn we naar huis gegaan. Maar echt, vlakbij het park én het bos wonen is toch wel de bom, ook al is het dan in Purmerend.quote:Op zondag 3 april 2011 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee hier in Eindhoven was het regenachtig enzo
En dan te bedenken dat je het vanochtend nog over complexe problemen had.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je het vanochtend nog over complexe problemen had.
L-Equote:
Dat is wel fijn ja. Waar ik nu woon is het niet echt groen of bosrijk. Waar ik nog tot eind augustus woonde was wel een mooi wandelgebied dichtbij (Genneper Parken). Soms mis ik het wel even. Zeker toen ik het even zwaar had, liep ik er even heen om uit te blazen en na te denken.quote:Op zondag 3 april 2011 18:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Kwam hier ook een donkere lucht aan, dus zijn we naar huis gegaan. Maar echt, vlakbij het park én het bos wonen is toch wel de bom, ook al is het dan in Purmerend.
De natuur brengt echt een rust in mijn hoofd. Zou daarom ook graag landelijker en ruimer willen wonen.quote:Op zondag 3 april 2011 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is wel fijn ja. Waar ik nu woon is het niet echt groen of bosrijk. Waar ik nog tot eind augustus woonde was wel een mooi wandelgebied dichtbij (Genneper Parken). Soms mis ik het wel even. Zeker toen ik het even zwaar had, liep ik er even heen om uit te blazen en na te denken.
En anders meld je je maar weer voor wat wijze woorden.quote:Op zondag 3 april 2011 18:06 schreef L-E het volgende:
Die bestaan nog steeds, maar het snijdt even niet. Toch fijn.
Same here, lekker wandelen langs het IJsselmeer bij Wervershoof of Medemblikquote:Op zondag 3 april 2011 18:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Kwam hier ook een donkere lucht aan, dus zijn we naar huis gegaan. Maar echt, vlakbij het park én het bos wonen is toch wel de bom, ook al is het dan in Purmerend.
Allemaal voor mij?quote:Op zondag 3 april 2011 18:09 schreef JoeBravo het volgende:
Ik heb mezelf arm gekocht dit weekend
Vandaag m'n uitgaven van gisteren ruim verdubbeld
Kan ik me voorstellen. Had ik dus ook wel een beetje. Maar ik had wel vaak, dat ik mezelf te veel dingen in mijn hoofd haalde tijdens het wandelen dat ik er somberder door werd. Maar in principe vind ik het ook wel heerlijk. Soms was er ook iemand van de begeleiding meegegaan en dat hielp wel vaak goed.quote:Op zondag 3 april 2011 18:09 schreef L-E het volgende:
[..]
De natuur brengt echt een rust in mijn hoofd. Zou daarom ook graag landelijker en ruimer willen wonen.
ik had een dusdanig groot gat in m'n hand vandaag, dat dat niet uitgesloten was geweest als je erbij wasquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 18:09 schreef L-E het volgende:
[..]
De natuur brengt echt een rust in mijn hoofd. Zou daarom ook graag landelijker en ruimer willen wonen.
Dit is bij mij achter (voor ik de grasmatten ging leggen)quote:Op zondag 3 april 2011 18:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Hmm mental note to self: go shopping with JBquote:Op zondag 3 april 2011 18:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik had een dusdanig groot gat in m'n hand vandaag, dat dat niet uitgesloten was geweest als je erbij was![]()
heb in 2 dagen tijd ongeveer zoveel aan kleding uitgegeven s de afgelopen 2 jaar bij elkaar. Weinig kans dat dat op korte termijn weer gebeurdquote:Op zondag 3 april 2011 18:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm mental note to self: go shopping with JB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |