Wel ff voor en achteraf wegen, kan je net als StBabs twitteren hoeveel je geloost hebtquote:
What the...quote:Op zondag 3 april 2011 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel ff voor en achteraf wegen, kan je net als StBabs twitteren hoeveel je geloost hebt
quote:Op zondag 3 april 2011 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel ff voor en achteraf wegen, kan je net als StBabs twitteren hoeveel je geloost hebt
ik wil het NIET wetenquote:
Te laat . . .quote:Op zondag 3 april 2011 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:
Dat is heel jammer voor je. Ik weet het nog niet en dat houd ik graag zo.quote:Op zondag 3 april 2011 17:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik wilde het ook helemaal niet weten
Whut?quote:Op zondag 3 april 2011 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan was je of moe of de serie was erg saaiquote:
aahquote:
Moequote:Op zondag 3 april 2011 17:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan was je of moe of de serie was erg saai
Je kent me langer dan vandaag, je weet dat ik het je toch wel een keer ga vertellenquote:Op zondag 3 april 2011 17:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is heel jammer voor je. Ik weet het nog niet en dat houd ik graag zo.
LALALA LALALA *ik hoor je niet*quote:Op zondag 3 april 2011 17:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kent me langer dan vandaag, je weet dat ik het je toch wel een keer ga vertellen
Ach ja dan is de zondag wel een uitkomst toch? Lekker lang rustenquote:
Absoluut. Ben alleen bang dat ik vannacht slecht slaap. Heb wel heel veel geslapen vanmiddagquote:Op zondag 3 april 2011 17:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja dan is de zondag wel een uitkomst toch? Lekker lang rusten
Ja dat is dan weer lastig. Ik ken het,quote:Op zondag 3 april 2011 17:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Absoluut. Ben alleen bang dat ik vannacht slecht slaap. Heb wel heel veel geslapen vanmiddag
Vandaag vond ik het weer maar mwa. Gisteren was het beterquote:
Ik vertik het ook om in de middag dutjes te gaan doen. Dat doorbreekt mijn normale gang van zaken, slapen is voor mij 's avonds en nooit 's middags. Maar ik ben ook wel iemand die nogal van structuur houdtquote:Op zondag 3 april 2011 17:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Absoluut. Ben alleen bang dat ik vannacht slecht slaap. Heb wel heel veel geslapen vanmiddag
Het was wel lekker hoor. Lekker de wind door je kop enzo.quote:Op zondag 3 april 2011 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag vond ik het weer maar mwa. Gisteren was het beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |