Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie![]()
Ik heb net de eerste was in de droger gestopt. Nu even huishouden.quote:Op zondag 3 april 2011 10:54 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga maar vast een was in doenDan heb ik dat vast gehad
Foute titels op Hyvesquote:Er is er geen een zoals mij, geen een net als ik
ga je gang..quote:Op zondag 3 april 2011 10:55 schreef Pien85 het volgende:
Iemand moet 's wat doen aan de OP... daar staat nog in dat KSC in 2009 2 jaar bestond, maar we zijn inmiddels 2 jaar verder
quote:Op zondag 3 april 2011 10:55 schreef Pien85 het volgende:
Iemand moet 's wat doen aan de OP... daar staat nog in dat KSC in 2009 2 jaar bestond, maar we zijn inmiddels 2 jaar verder
Klopt nog steeds hoorquote:Op zondag 3 april 2011 10:55 schreef Pien85 het volgende:
Ze kan de wiki toch niet doen?quote:
Niet het jubileumtopic eruitgooienquote:
maak er dan ook een van 2010 en 2011quote:
Doek ook nietquote:Op zondag 3 april 2011 10:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet het jubileumtopic eruitgooien
Ik denk eerder dat dat wordt aangepast naar:quote:Op zondag 3 april 2011 10:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet het jubileumtopic eruitgooien
quote:28 februari 2011 bestond KSC vier jaar.
wow wat een inzichtquote:Op zondag 3 april 2011 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat wordt aangepast naar:
[..]
Indeedquote:Op zondag 3 april 2011 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat wordt aangepast naar:
[..]
Alleen ingewijden. Wij dus niet.quote:
Lol, zijn de usericoontjes weer terug, die moesten toch zo nodig weg?quote:
Dat is dan weer niet zo slim!quote:Op zondag 3 april 2011 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, je kunt merken dat ik niet aan seks doe: ik ben hartstikke slim.
heh watquote:Op zondag 3 april 2011 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die waren even weg omdat een nieuwe KSC'er zichzelf erin had gezet en het hele OP-gezeur weer van voren af aan begon... maar toen wilde men de UI's weer terugquote:Op zondag 3 april 2011 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lol, zijn de usericoontjes weer terug, die moesten toch zo nodig weg?
fokquote:Op zondag 3 april 2011 11:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die waren even weg omdat een nieuwe KSC'er zichzelf erin had gezet en het hele OP-gezeur weer van voren af aan begon... maar toen wilde men de UI's weer terug.
quote:
Nou ja, volgens een niet nader te noemen KSC'er die weer voorgoed weg is, is seks voor domme mensenquote:
lol heeft die discussie nog lang geduurd toenquote:Op zondag 3 april 2011 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
wat zeg je me nouquote:Op zondag 3 april 2011 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, volgens een niet nader te noemen KSC'er die weer voorgoed weg is, is seks voor domme mensen.
Oh is ze weer weg?quote:Op zondag 3 april 2011 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, volgens een niet nader te noemen KSC'er die weer voorgoed weg is, is seks voor domme mensen.
iets met een kat?quote:Op zondag 3 april 2011 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh is ze weer weg?![]()
![]()
morgen weer een PM: 'SORRY
ik weet niet wat me bezielde :-('
Die ging nog eventjes door ja, totdat ze voor de tweede keer besloot om nooit meer terug te komen, dus over een week of twee is ze er vast wel weer.quote:Op zondag 3 april 2011 11:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lol heeft die discussie nog lang geduurd toen?
die jahquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anders loopt ze de meet nog mis dalijkquote:Op zondag 3 april 2011 11:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die ging nog eventjes door ja, totdat ze voor de tweede keer besloot om nooit meer terug te komen, dus over een week of twee is ze er vast wel weer.
Ik kan nu natuurlijk mijn eigen afbeelding eringooienquote:Op zondag 3 april 2011 11:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die waren even weg omdat een nieuwe KSC'er zichzelf erin had gezet en het hele OP-gezeur weer van voren af aan begon... maar toen wilde men de UI's weer terug.
Daar heeft ze zich voor afgemeld, zegt ze.quote:Op zondag 3 april 2011 11:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Anders loopt ze de meet nog mis dalijk
Daar wil ze toch niet heenquote:Op zondag 3 april 2011 11:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Anders loopt ze de meet nog mis dalijk
Ik snap sowieso niet dat ze naar de vorige durfde te komenquote:Op zondag 3 april 2011 11:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar heeft ze zich voor afgemeld, zegt ze.
ik heb toen alleen even wat olie op t vuur gegooid en ben toen weer weggegaanquote:Op zondag 3 april 2011 11:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die ging nog eventjes door ja, totdat ze voor de tweede keer besloot om nooit meer terug te komen, dus over een week of twee is ze er vast wel weer.
Hoe lolligquote:Op zondag 3 april 2011 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh is ze weer weg?![]()
![]()
morgen weer een PM: 'SORRY
ik weet niet wat me bezielde
'
quote:Op zondag 3 april 2011 11:09 schreef RockNijntje het volgende:
Soms doet ze nog belachelijker dan mij ik
Woefquote:Op zondag 3 april 2011 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
JaMaar laat het nou maar rusten verder okee
dat zou wel eens een goed idee kunnen zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
verstandigquote:Op zondag 3 april 2011 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
pics!quote:Op zondag 3 april 2011 11:11 schreef PeZu het volgende:
mijn schoenen zijn binnen![]()
ooh zazzle, how i love you
Picsquote:Op zondag 3 april 2011 11:11 schreef PeZu het volgende:
mijn schoenen zijn binnen![]()
ooh zazzle, how i love you
Weet je wat OOK en goed idee is? Douchen en koffie zettenquote:Op zondag 3 april 2011 11:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
dat zou wel eens een goed idee kunnen zijn.
Ik heb alleen de koffie gehad, dat douchen nog nietquote:Op zondag 3 april 2011 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wat OOK en goed idee is? Douchen en koffie zettenVoor mij dan
Ik neem even aan dat jullie het douchen al gehad hebben
Doe ik vandaag niet aanquote:Op zondag 3 april 2011 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het aankleden ook...quote:Op zondag 3 april 2011 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kon ik ook wel eens gaan doenquote:
ha, lekkere zweetpienquote:Op zondag 3 april 2011 11:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de koffie gehad, dat douchen nog nietDoe ik later wel, anders kan ik vanavond wéér douchen
Juhquote:
Ik ben soms zo blij dat ik nog andere dingen te doen heb als KSCquote:Op zondag 3 april 2011 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
thanksquote:
jups het zijn customsquote:
Wel twitteren vanaf de wc he!quote:
quote:
quote:
quote:Alcoholisme, het mooiste geloof ter wereld!
Sinds een paar jaar is nederland een nieuw geloof rijker:
het Alcoholisme.
Gesticht door Paus Paulus de eerste en Paus Martinus de
eerste is het Alcoholisme een van de snelst groeiende
religies ter wereld, met illusture leden zoals kardinaal Michielus,
kardinaal Rogierus, kardinaal Nicholaas en de heilige koning Kees.
Inmiddels telt het Alcholholisme al velen honderden leden die
hun leven leiden volgens de heilige bier geboden
Sinds kort is er nu zelfs een nieuw Bisdom onder leiding van
Bischop Stefanius de eerste van Venray. Wij roepen dan ook alle
gelovigen in de omgeving Venray op om contact te zoeken met
Bischop Stefanius!
De doelstelling van het Alcoholisme is om zoveel mogelijk mensen
te bekeren tot het juiste pad en hen te helpen bij het bereiken
van de eeuwige zaligheid
Wil jij ook het pad naar verlichting kennen? het enige wat je hoeft
te doen is je aan de volgende tien geboden te houden:
1 Gij zult alcohol drinken
2 Gij zult geen bier stelen van de armen
3 Gij zult achohol drinken in voor en tegenspoed
4 Gij zult niet bezuinigen op bier
5 Gij zult zich verre houden van het Malt
6 Gij zult tenminste 5 keer per week iets atten
7 Gij zult geen maximum stellen aan bier
8 GIj zult bij het uitgaan geen sap of fris drinken tenzij gemixt met
alcohol
9 Gij zult 1 keer in de week een kater hebben
10 Gij zult geen bier weigeren aan uw vrienden
Waarom heet er niemand Bachus?quote:
Wat/wie is Bachus?quote:Op zondag 3 april 2011 11:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom heet er niemand Bachus?
Voor de rest natuurlijk
Het is overigens met dubbel cquote:
een of andere griekse god of was het een romeinse ??quote:
Tilburg de gekstequote:Op zondag 3 april 2011 12:01 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben ook weer onder de levende
gewoon de brief kwijt voor een 2de servicebeurt van mn fiets
als we hier nieuwe fiets kopen krijgen we een brief met 3 bonnen.
1* gratis service beurt na 6 maanden
1* helft korting op service beurt na 12 maanden
1* opknapbeurt binnen 24 maanden
Die brief nu dus kwijt, nog wel van mn fiets die ik hiervoor had.
Maar jah, dit is voor het eerst sinds 7 fietsen dat ik de 2de servicebeurt haal. De rest was allemaal voor de 2de alweer gejat
met als klap op de vuurpijl een fiets die ik 1 week had
TIjd gehaad dat ze de fiets bij wijze van spreken onder je kont wegjattenquote:
"de theepot" is het onderdeel van een servies dan??quote:Op zondag 3 april 2011 12:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet zometeen even de stad in. Heb net de koffiepot kapot laten vallen. Die dingen verkopen ze toch wel los he?
de koffiepot is dan weer onderdeel van een koffiezetapparaat. Daarvan is het stukken minder aannemelijk dat ze los verkocht wordenquote:Op zondag 3 april 2011 12:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
"de theepot" is het onderdeel van een servies dan??
Bahquote:Op zondag 3 april 2011 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de koffiepot is dan weer onderdeel van een koffiezetapparaat. Daarvan is het stukken minder aannemelijk dat ze los verkocht worden
quote:Op zondag 3 april 2011 12:26 schreef littledrummergirl het volgende:
ping en pong speelde pingponpang zei de pingpongbal! En ping die zei dat pong m was en pong die zei dat ping
Ja. crimineelste stad van het landquote:Op zondag 3 april 2011 12:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
TIjd gehaad dat ze de fiets bij wijze van spreken onder je kont wegjatten
nooit fijn om 4:00 snachts in 1 keer geen fiets meer hebben.
Eindhoven is ook gek
ik weetquote:
Okee, succes danquote:Op zondag 3 april 2011 12:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik weetmaar hij gaat niet uit mn hoofd, hopelijk is er zo een of ander kind op die verjaardag aan wie ik m kan leren
dan is ie uit mijn hoofd
have funquote:Op zondag 3 april 2011 12:47 schreef Toekito het volgende:
ik ga zo naar het natuur historisch museum
Ik ookquote:Op zondag 3 april 2011 12:47 schreef Toekito het volgende:
ik ga zo naar het natuur historisch museum
zulks een toevalquote:
komt goed. Eens kijken of die necrofiele eend er nog is.quote:
Net even de begeleiding gebeld, en die meende dat die gewoon los te koop zijn. Toch maar er op wagen, ben ik er toch even uit.quote:Op zondag 3 april 2011 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de koffiepot is dan weer onderdeel van een koffiezetapparaat. Daarvan is het stukken minder aannemelijk dat ze los verkocht worden
goed onderzoekquote:Op zondag 3 april 2011 12:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
komt goed. Eens kijken of die necrofiele eend er nog is.
Prijs voor onderzoek naar homofiele necrofiele eend
nopequote:
Ik heb een haatliefdeverhouding met UPC...quote:
maar vlak voor Feyenoord werkte alles weer................maarja toen verziekte Feyenoord het weerquote:Op zondag 3 april 2011 13:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een haatliefdeverhouding met UPC...
Als het werkt is het![]()
Maar dat is ALS het werkt... Gisteren lag het internet en de tv er weer eens uit
ziggo doet het altijd, mja als je iets wilt regelen dan begint de ellende bij die bastaardenquote:Op zondag 3 april 2011 13:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een haatliefdeverhouding met UPC...
Als het werkt is het![]()
Maar dat is ALS het werkt... Gisteren lag het internet en de tv er weer eens uit
hoelaat bezorg je?quote:Op zondag 3 april 2011 12:19 schreef DaMart het volgende:
Zo, huis is weer schoon! Nu even een gezonde lunch maken... frituurpan staat aan voor kipkorns.
Hoii Toekquote:
We hadden de eerste maanden Film 1 en sport 1 gratis bij het tv-pakket.quote:Op zondag 3 april 2011 13:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ziggo doet het altijd, mja als je iets wilt regelen dan begint de ellende bij die bastaarden
soms ben ik liefquote:Op zondag 3 april 2011 13:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoii Toek
Hij zei mevrouw tegen me![]()
bij zioggo kun je gelukkig op de site a la minute alles zelf weer activerenquote:Op zondag 3 april 2011 13:08 schreef Muck het volgende:
[..]
We hadden de eerste maanden Film 1 en sport 1 gratis bij het tv-pakket.
Ineens deed helemaal niets het meer, en na een dag of 2 gaf UPC toe dat ze i.p.v. alleen film1 en sport1 alles beeindigd hadden
en dat kan gebeuren maar hun helpdesknummer kost teveel voor dit soort grappen. Plus dat ze kutmuziek draaien.quote:Op zondag 3 april 2011 13:08 schreef Muck het volgende:
[..]
We hadden de eerste maanden Film 1 en sport 1 gratis bij het tv-pakket.
Ineens deed helemaal niets het meer, en na een dag of 2 gaf UPC toe dat ze i.p.v. alleen film1 en sport1 alles beeindigd hadden
quote:Op zondag 3 april 2011 13:09 schreef RockNijntje het volgende:
Damn waarom schrijf ik ooit zo kleinkan het huiswerk in m'n agenda niet meer lezen
Damn waarom schrijf ik ooit zo kleinkan het huiswerk in m'n agenda niet meer lezen
omdat spiekbriefjesquote:Op zondag 3 april 2011 13:09 schreef RockNijntje het volgende:
Whahaha daar doe ik niet aanquote:
jokkebrokquote:
make that the cat wisequote:
wat zei je?quote:Op zondag 3 april 2011 13:14 schreef RockNijntje het volgende:
Oh helpiemand van 15 vraagt me wat 'eergisteren' betekent
![]()
Wtfquote:Op zondag 3 april 2011 13:14 schreef RockNijntje het volgende:
Oh helpiemand van 15 vraagt me wat 'eergisteren' betekent
![]()
quote:
whehehehequote:
Ze denkt ook dat blondine's mensen met witte schoenen zijnquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 13:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze denkt ook dat blondine's mensen met witte schoenen zijn
quote:Op zondag 3 april 2011 13:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij hebt spotnetquote:
mag niet?quote:
zit je op een school voor mongolen?quote:Op zondag 3 april 2011 13:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze zit niet meer bij me op schoolquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 13:21 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben hier voorgoed WEG!!!!!![]()
![]()
![]()
Sorry, dat moest even
Doei
dat staat jezus van mijn dak te pissen want hier regent het nochtans welquote:Op zondag 3 april 2011 13:24 schreef sararaats het volgende:
Het zou gaan regenen maar ik heb nog niets gehoord op m'n dakraam. Ik denk dat de weerman/weervrouw een beetje dronken het weer voorspelde.
Ga jij maar wel terug naar school...quote:
Same herequote:Op zondag 3 april 2011 13:42 schreef DaMart het volgende:
Het valt me nog mee met het weer... ze hadden bakken met regen voorspeld, en er is nog geen drup gevallen.
Welke kant gaat het op?quote:
Nouja, het is hier nog droogquote:
Je bent Belgisch?quote:Op zondag 3 april 2011 13:51 schreef sararaats het volgende:
Ik hoop niet naar Gooreind-Wuustwezel
Ik wil nog eens buiten eten
Oh fijnquote:Op zondag 3 april 2011 13:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noordoostelijke richting:
[ afbeelding ]
Vooral het onderdeel boekhoudenquote:Op zondag 3 april 2011 14:01 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is economie toch een leuk vak als je het snapt
Wij hebben nu onderdeel indexcijfersquote:
Niet jouw favoriet, Ik vond het geweldig. Eindelijk iets wat ik meteen vanaf dag 1 doorhadquote:
Okeequote:Op zondag 3 april 2011 14:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wij hebben nu onderdeel indexcijfers
Iets met cijfertjes en logicaquote:Op zondag 3 april 2011 14:05 schreef Bos81 het volgende:
Niet jouw favoriet, Ik vond het geweldig. Eindelijk iets wat ik meteen vanaf dag 1 doorhad
Okeequote:Op zondag 3 april 2011 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iets met cijfertjes en logica![]()
Net als sudoku
Succes en sterktequote:Op zondag 3 april 2011 14:08 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga weer even verder huishouden, bijna klaar nu (beneden dan, maar meer wordt het ook niet vandaag)
![]()
Wat moet je doen dan?quote:Op zondag 3 april 2011 14:11 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet nog mijn huiswerkopdracht voor de training maken
Wat doen met allerlei gedachtes. Moeilijk uit te leggen en vind dat wel erg persoonlijk om dat hier neer te zetten.quote:
Ah zoquote:Op zondag 3 april 2011 14:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat doen met allerlei gedachtes. Moeilijk uit te leggen en vind dat wel erg persoonlijk om dat hier neer te zetten.
Tja. Tegenwoordig kun je inderdaad beter namen kiezen als Sven, Dylan, Damian en Ibrahim.quote:Op zondag 3 april 2011 14:18 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een originele namen ook weer in die opdracht; Jan, Kees, Theo en Henk
Eej de naam van een vriend van me staat er tussenquote:Op zondag 3 april 2011 14:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja. Tegenwoordig kun je inderdaad beter namen kiezen als Sven, Dylan, Damian en Ibrahim.
Okee, dat is toeval hoorquote:Op zondag 3 april 2011 14:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eej de naam van een vriend van me staat er tussenen soort van ex ook
Maar inderdaad, die namen kloppen tegenwoordig iets beter
Whehequote:Op zondag 3 april 2011 14:26 schreef Bos81 het volgende:
Maar je hebt ook 2 van die namen op Hyves, Nu weet ik nog niet wie het is
O ja dat had ik ook een keer. Hielp ik iemand met zijn bedrijfseconomie. Alleen ik had het gehad in het gulden tijdperk hij in het Euro-tijdperk. Had voor het gemak ook mijn boeken meegenomen. Stonden soms opgaves tussen die hetzelfde waren alleen de bedragen waren iets anders en dan met een euro-teken ipv een gulden tekenquote:Op zondag 3 april 2011 14:31 schreef RockNijntje het volgende:
Eigenlijk verbaast het me best dat er overal Euro staat, wat een stone-age boeken zeg
quote:Op zondag 3 april 2011 14:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja dat had ik ook een keer. Hielp ik iemand met zijn bedrijfseconomie. Alleen ik had het gehad in het gulden tijdperk hij in het Euro-tijdperk. Had voor het gemak ook mijn boeken meegenomen. Stonden soms opgaves tussen die hetzelfde waren alleen de bedragen waren iets anders en dan met een euro-teken ipv een gulden teken
quote:Op zondag 3 april 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:
Deze had ik bijna meegenomen uit Antwerpen.
[ afbeelding ]
vogeltjesmarkt geweest?quote:Op zondag 3 april 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
ahhwquote:Op zondag 3 april 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Ja. Een klein hamstertje.quote:Op zondag 3 april 2011 14:42 schreef Bos81 het volgende:
Wat was dat eigenlijk voor dier? een hamster of zo?
Neem de trein naar Eindhoven. Het is koopzondag, daar kun je wel zo'n schrift kopenquote:Op zondag 3 april 2011 14:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ah nog steeds geen nieuw wiskundeschrift gekochtal die losse blaadjes...
![]()
Eekhoorntjes? horen die niet in de vrije natuur rond te lopen?quote:Op zondag 3 april 2011 14:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Een klein hamstertje.Ze hadden ook eekhoorntjes!
![]()
Nahh, te laat om nog naar ehv te gaan nuquote:Op zondag 3 april 2011 14:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neem de trein naar Eindhoven. Het is koopzondag, daar kun je wel zo'n schrift kopen
Dat misschien wel jaquote:Op zondag 3 april 2011 14:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nahh, te laat om nog naar ehv te gaan nu
Honden ook, maar jij stopt ze in je UIquote:Op zondag 3 april 2011 14:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eekhoorntjes? horen die niet in de vrije natuur rond te lopen?
Nouhouquote:Op zondag 3 april 2011 14:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Honden ook, maar jij stopt ze in je UI
Da's heul geen echte.quote:Op zondag 3 april 2011 14:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Honden ook, maar jij stopt ze in je UI
Achja, welk dier niet?quote:Op zondag 3 april 2011 14:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eekhoorntjes? horen die niet in de vrije natuur rond te lopen?
Gedomesticeerde dieren niet, die overleven dat doorgaans niet.quote:
Ja dat klopt. Maar ja sommige dieren kunnen niet meer in de vrije natuur leven denk ik. Daar heeft de mens in de loop der jaren wel voor gezorgd.quote:
Mja, die moeten verzorgd worden, maar ook die zie ik het liefst zo veel mogelijk "vrijheid" hebben.quote:Op zondag 3 april 2011 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gedomesticeerde dieren niet, die overleven dat doorgaans niet.
Geen nuttigheden in huisquote:
Niet meer. Vanmorgen wel een half uurquote:
Waarom is 't zielig als je buurjongen buiten is?quote:Op zondag 3 april 2011 15:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet meer. Vanmorgen wel een half uurHet zielige jochie
Ach germquote:Op zondag 3 april 2011 15:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet meer. Vanmorgen wel een half uurHet zielige jochie
Hij wordt regelmatig buitengesloten (letterlijk) door zijn moeder.quote:Op zondag 3 april 2011 15:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom is 't zielig als je buurjongen buiten is?
Hoi saraa, hoe is het in het belgische ? schijnt bij jou de zon weer inmiddels ?quote:Op zondag 3 april 2011 15:08 schreef sararaats het volgende:
Hey friemelaar
Straks pizza en hopelijk in de tuin!
Dat is wel zielig jaquote:Op zondag 3 april 2011 15:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij wordt regelmatig buitengesloten (letterlijk) door zijn moeder.
Hier welquote:Op zondag 3 april 2011 15:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi saraa, hoe is het in het belgische ? schijnt bij jou de zon weer inmiddels ?
De zon schijnt hier al de hele dagquote:Op zondag 3 april 2011 15:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi saraa, hoe is het in het belgische ? schijnt bij jou de zon weer inmiddels ?
Werksequote:Op zondag 3 april 2011 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar eens beginnen![]()
vandaag gaan we open vanaf 5 uur
Fyra, de roze trein.quote:Op zondag 3 april 2011 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor wie zin heeft: Mijn verslagje van gisteren staat hier: Treinentopic 305: Fyra naar Breda, eindelijk.
zoietsquote:Op zondag 3 april 2011 16:05 schreef friemelaar het volgende:
is de autoupdate stuk ?![]()
edit : nee iedereen heeft een leven![]()
Hey wokkie.quote:
noesquote:Op zondag 3 april 2011 16:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hey wokkie.
Dat krijgen we wel meer de komende tijd denk ik, met dat mooie weer.....
Ik had nu eigenlijk ook op de boot moeten zijn maar heb de benodigde spullen niet kunnen gaan halen afgelopen week
leuk uitje flesquote:Op zondag 3 april 2011 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor wie zin heeft: Mijn verslagje van gisteren staat hier: Treinentopic 305: Fyra naar Breda, eindelijk.
Ja maar gisteren werkenquote:Op zondag 3 april 2011 16:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
noeshet was echt boten weer dit weekend
Gister helemaal!quote:Op zondag 3 april 2011 16:25 schreef Pien85 het volgende:
't Is zeker botenweerHad ook wel op 't water willen zitten eigenlijk
welke zijn jullie uiteindelijk geweest??quote:
Ja gisteren zekerquote:Op zondag 3 april 2011 16:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Gister helemaal!
Ik geloof niet dat mijn ouwelui hem al klaar hebben voor de zomer, ik geloof dat ik maar eens ga vragen. Zondagmiddagen op het water.
Biertje, beetje rondvaren. BBQ-en of skottelbraaien.
* Barretje80 wil ook een boot!quote:Op zondag 3 april 2011 16:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Gister helemaal!
Ik geloof niet dat mijn ouwelui hem al klaar hebben voor de zomer, ik geloof dat ik maar eens ga vragen. Zondagmiddagen op het water.
Biertje, beetje rondvaren. BBQ-en of skottelbraaien.
Pannenkoekenmeet?quote:Op zondag 3 april 2011 16:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 wil ook een boot!
maar ehm. nog een boot dus voor de pannenkoekenmeet??
jah op de boot bij friemquote:
Het natuurhistorisch museumquote:Op zondag 3 april 2011 16:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
welke zijn jullie uiteindelijk geweest??
en ze hadden zelfs een opgezette Toekquote:
Oké.quote:Op zondag 3 april 2011 16:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah op de boot bij friem
en hoe meer boten hoe meer mensen mee kunnen
wat kan je daar zien??quote:
volgens mij ligt friem in de buurt van bredaTilburg??quote:Op zondag 3 april 2011 16:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Oké.
Maar die van mijnn ouders ligt in Meppel.
En ik weet niet waar Friem ligt, maar het westen van het land is bijvoorveeld drie dagen varen hoor.
Dat is dus al een week, heen en weer.quote:Op zondag 3 april 2011 16:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
volgens mij ligt friem in de buurt van bredaTilburg??
Kon hij niet meer op zijn benen staan dan?quote:Op zondag 3 april 2011 16:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
volgens mij ligt friem in de buurt van bredaTilburg??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |