Klinkt niet zo slim, ik had minstens een retourtje Brussel gemaakt met die dingen. Stel dat ze niet tegen 3000V kunnen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:38 schreef greavy het volgende:
De proefrit die gereden zou worden was niet doorgegaan vorige week, en vervolgens zijn er geen nieuwe proefritten geweest bij mijn weten.
Dit is de afdeling inhuur, niet inkoop.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef James1988 het volgende:
Lekker professioneel van Hispeed dus. Ik dacht dat degene die bij NS de aanschaf van materieel doet wel zou zijn ontslagen na de debacles rondom V250 en SLT, niet dus.
Stoeptegels?quote:
Gaaf wel.quote:Op zondag 3 april 2011 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stoeptegels?![]()
Nee. Het was het eindpunt van het toeristentreintje door eoa turfwinningsgebied. Je stapt letterlijk uit op het turf. Heerlijk zacht wel, trouwensMaar door 2 van zulke bordjes is dus, vooral voor de crew denk ik, aangegeven waar het toeristenrondje ophoudt. Want er is dus echt helemaal niets daar. De trein rijdt een dikke 3 km het turfgebied in, keert daar, gids houdt een verhaaltje, en dan ga je weer terug naar de asfaltweg.
De pijnstillers kwamen goed van pas. DIe eerste foto was echt niet overdreven over de ligging van het spoor.
Kom jij weleens buiten?quote:Op zondag 3 april 2011 11:05 schreef Yreal het volgende:
Ze moeten gewoon bij Rotterdam, Utrecht, Den haag en Amsterdam (heeft sloterdijk al) een stuk niemandsland asfalteren en voor 3 euro de hele dag parkeren + trein naar CS aanbieden. Desnoods bouw je er een station bij , het kost waarschijnlijk minder geld dan die parkeershit kost in de eerste plaats.
quote:Op zondag 3 april 2011 11:05 schreef Yreal het volgende:
Ze moeten gewoon bij Rotterdam, Utrecht, Den haag en Amsterdam (heeft sloterdijk al) een stuk niemandsland asfalteren en voor 3 euro de hele dag parkeren + trein naar CS aanbieden. Desnoods bouw je er een station bij , het kost waarschijnlijk minder geld dan die parkeershit kost in de eerste plaats.
Westraven is al zo'n beetje in Utrecht. Hebben we ingestaan met de motorbeurs. Ben je al van de snelweg af, kom je de garage in, mag je eerst 10 minuten in de regen staan en dan de tram in proppen. Vervolgens zie je de rij auto's rustig door karren naar de jaarbeurs. Dat faalde echt behoorlijk.quote:Op zondag 3 april 2011 11:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
![]()
Ben je bekend met P&R westraven, Capelse Brug, Amsterdam Bijlmer Arena, Kralingse zoom, Ypenburg?
Beetje zinloos om de stoptreinreizigers ook nog eens op te zadelen met een hele hoop mensen in de trein die er na 1 halte weer uitmoeten.
Zeker aangezien je in de steden die je noemt prima hoogfrequent OV hebt ipv ieder kwartier een trein.
Daarnaast leveren die parkeergarages nog steeds flink veel geld op.
Nee, de trein rijdt vanuit het noorden Visé binnen en gaat richting het zuiden gewoon verderquote:Op zondag 3 april 2011 12:22 schreef Yreal het volgende:
Trouwens
http://maps.google.nl/map(...)022077,0.066047&z=15
Rijdt de trein uit maastricht nou eerst visse binnen, en maken ze daarna die slinger terug omhoog om vervolgens weer langs visse te komen?
Je bedoelt: JIJ faalde echt behoorlijk.quote:Op zondag 3 april 2011 12:20 schreef Yreal het volgende:
Westraven is al zo'n beetje in Utrecht. Hebben we ingestaan met de motorbeurs. Ben je al van de snelweg af, kom je de garage in, mag je eerst 10 minuten in de regen staan en dan de tram in proppen. Vervolgens zie je de rij auto's rustig door karren naar de jaarbeurs. Dat faalde echt behoorlijk.
Want...quote:Op zondag 3 april 2011 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt: JIJ faalde echt behoorlijk.
Oh wacht, daar ligt luikquote:Op zondag 3 april 2011 12:28 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee, de trein rijdt vanuit het noorden Visé binnen en gaat richting het zuiden gewoon verder?
Per dag volgens mij, en dan krijg je er gratis OV-kaartjes bij.quote:Op zondag 3 april 2011 12:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Amsterdam Bijlmer Arena? Nigga please, parkeren daar kost 5 euro per uur![]()
quote:Wanneer krijgt u korting?
Lever uw parkeerkaart in bij de beheerder en vraag om de korting.
Het tarief van ¤ 6 per 24 uur geldt voor maximaal vier aaneengesloten dagen, oftewel voor maximaal 96 uur. Na 96 uur betaalt u het normale parkeertarief. De beheerder geeft u maximaal twee retourkaartjes voor de trein (NS) of de tram/bus/metro (GVB). Niet geldig tijdens evenementen in de ArenA! Stempel op de terugreis het GVB kaartje en nu ook het NS kaartje af. De GVB kaartjes zijn maximaal 96 uur geldig. Lever uw parkeerkaart én de NS- of GVBkaartjes in bij de balie. Bij de beheerder kunt u afrekenen met pin of creditcard. Contante betaling kan alleen in de betaalautomaat
Lees meer op: Parkeren Transferium Amsterdam Arena http://www.parkerenindest(...)a.html#ixzz1ISO17DIR
Klopt. Alleen bij de halte Van Der Madeweg kan je gratis parkeren, het is dichter bij de stad en je hebt keuze uit 2 metrolijnen ipv 1.quote:Op zondag 3 april 2011 12:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Per dag volgens mij, en dan krijg je er gratis OV-kaartjes bij.
Oh goedemorgen , Ik was de arena zelf even vergetenquote:Op zondag 3 april 2011 12:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Per dag volgens mij, en dan krijg je er gratis OV-kaartjes bij.
Leg mij eens uit hoe je 10 minuten kan moeten blijven wachten. Er rijdt daar iedere 7.5 minuten een tram. Gemiddelde wachttijd dus 3.45 minuten.quote:Op zondag 3 april 2011 13:23 schreef Yreal het volgende:
je hebt me nog steeds niet uitgelegd waarom ik faalde bij westraven
En neu, was om 2 uur nog tv aan het kijken en vriendin moest werken om 6 uur
Het was zondag ochtendquote:Op zondag 3 april 2011 13:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe je 10 minuten kan moeten blijven wachten. Er rijdt daar iedere 7.5 minuten een tram. Gemiddelde wachttijd dus 3.45 minuten.
Nog afgezien dat je bij Westraven een factor 10 minder betaald dan in het centrum van Utrecht.
Tjah die P&R is er ook niet voor de vroege zondagochtend. Dan is de capaciteit van het wegennet in de stad immers gewoon toereikend.quote:
Jij had gewoon met al die andere auto's mee door kunnen rijden naar de Jaarbeurs?quote:
Daar betaal je wel meer dan bij de P&R.quote:Op zondag 3 april 2011 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij had gewoon met al die andere auto's mee door kunnen rijden naar de Jaarbeurs?
Ja sorry, ben bezig met een verslagje. Duurt nog wel ffquote:Op zondag 3 april 2011 13:57 schreef Duvel het volgende:
Hé wacht eens, dit gaat helemaal niet meer over treintjes.
True, maar ze verwachte zware fillesquote:Op zondag 3 april 2011 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij had gewoon met al die andere auto's mee door kunnen rijden naar de Jaarbeurs?
Als wij nou de v250 naar libie sturen, kunnen ze mooi als schietschijf gebruikt wordenquote:Op zondag 3 april 2011 14:11 schreef Bitlord het volgende:
Lol, berlusconi heeft een van de voor Denemarken bedoelde Ansaldo-Breda IC4-stellen afgeleverd bij Gaddafi in Libië..
http://www.skyscrapercity(...)04547&postcount=3059
Ja jaquote:Geachte heer Fles,
In april 2011 zal het beheer van het NS Panel door onze huidige partner Arachnea worden overgedragen aan een nieuwe partner: Newcom Research & Consultancy.
Voor u persoonlijk geen verandering, privacy en anonimiteit blijven gewaarborgd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |