Klinkt niet zo slim, ik had minstens een retourtje Brussel gemaakt met die dingen. Stel dat ze niet tegen 3000V kunnen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:38 schreef greavy het volgende:
De proefrit die gereden zou worden was niet doorgegaan vorige week, en vervolgens zijn er geen nieuwe proefritten geweest bij mijn weten.
Dit is de afdeling inhuur, niet inkoop.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef James1988 het volgende:
Lekker professioneel van Hispeed dus. Ik dacht dat degene die bij NS de aanschaf van materieel doet wel zou zijn ontslagen na de debacles rondom V250 en SLT, niet dus.
Stoeptegels?quote:
Gaaf wel.quote:Op zondag 3 april 2011 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stoeptegels?![]()
Nee. Het was het eindpunt van het toeristentreintje door eoa turfwinningsgebied. Je stapt letterlijk uit op het turf. Heerlijk zacht wel, trouwensMaar door 2 van zulke bordjes is dus, vooral voor de crew denk ik, aangegeven waar het toeristenrondje ophoudt. Want er is dus echt helemaal niets daar. De trein rijdt een dikke 3 km het turfgebied in, keert daar, gids houdt een verhaaltje, en dan ga je weer terug naar de asfaltweg.
De pijnstillers kwamen goed van pas. DIe eerste foto was echt niet overdreven over de ligging van het spoor.
Kom jij weleens buiten?quote:Op zondag 3 april 2011 11:05 schreef Yreal het volgende:
Ze moeten gewoon bij Rotterdam, Utrecht, Den haag en Amsterdam (heeft sloterdijk al) een stuk niemandsland asfalteren en voor 3 euro de hele dag parkeren + trein naar CS aanbieden. Desnoods bouw je er een station bij , het kost waarschijnlijk minder geld dan die parkeershit kost in de eerste plaats.
quote:Op zondag 3 april 2011 11:05 schreef Yreal het volgende:
Ze moeten gewoon bij Rotterdam, Utrecht, Den haag en Amsterdam (heeft sloterdijk al) een stuk niemandsland asfalteren en voor 3 euro de hele dag parkeren + trein naar CS aanbieden. Desnoods bouw je er een station bij , het kost waarschijnlijk minder geld dan die parkeershit kost in de eerste plaats.
Westraven is al zo'n beetje in Utrecht. Hebben we ingestaan met de motorbeurs. Ben je al van de snelweg af, kom je de garage in, mag je eerst 10 minuten in de regen staan en dan de tram in proppen. Vervolgens zie je de rij auto's rustig door karren naar de jaarbeurs. Dat faalde echt behoorlijk.quote:Op zondag 3 april 2011 11:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
![]()
Ben je bekend met P&R westraven, Capelse Brug, Amsterdam Bijlmer Arena, Kralingse zoom, Ypenburg?
Beetje zinloos om de stoptreinreizigers ook nog eens op te zadelen met een hele hoop mensen in de trein die er na 1 halte weer uitmoeten.
Zeker aangezien je in de steden die je noemt prima hoogfrequent OV hebt ipv ieder kwartier een trein.
Daarnaast leveren die parkeergarages nog steeds flink veel geld op.
Nee, de trein rijdt vanuit het noorden Visé binnen en gaat richting het zuiden gewoon verderquote:Op zondag 3 april 2011 12:22 schreef Yreal het volgende:
Trouwens
http://maps.google.nl/map(...)022077,0.066047&z=15
Rijdt de trein uit maastricht nou eerst visse binnen, en maken ze daarna die slinger terug omhoog om vervolgens weer langs visse te komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |