Achja, welk dier niet?quote:Op zondag 3 april 2011 14:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eekhoorntjes? horen die niet in de vrije natuur rond te lopen?
Gedomesticeerde dieren niet, die overleven dat doorgaans niet.quote:
Ja dat klopt. Maar ja sommige dieren kunnen niet meer in de vrije natuur leven denk ik. Daar heeft de mens in de loop der jaren wel voor gezorgd.quote:
Mja, die moeten verzorgd worden, maar ook die zie ik het liefst zo veel mogelijk "vrijheid" hebben.quote:Op zondag 3 april 2011 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gedomesticeerde dieren niet, die overleven dat doorgaans niet.
Geen nuttigheden in huisquote:
Niet meer. Vanmorgen wel een half uurquote:
Waarom is 't zielig als je buurjongen buiten is?quote:Op zondag 3 april 2011 15:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet meer. Vanmorgen wel een half uurHet zielige jochie
Ach germquote:Op zondag 3 april 2011 15:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet meer. Vanmorgen wel een half uurHet zielige jochie
Hij wordt regelmatig buitengesloten (letterlijk) door zijn moeder.quote:Op zondag 3 april 2011 15:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom is 't zielig als je buurjongen buiten is?
Hoi saraa, hoe is het in het belgische ? schijnt bij jou de zon weer inmiddels ?quote:Op zondag 3 april 2011 15:08 schreef sararaats het volgende:
Hey friemelaar
Straks pizza en hopelijk in de tuin!
Dat is wel zielig jaquote:Op zondag 3 april 2011 15:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij wordt regelmatig buitengesloten (letterlijk) door zijn moeder.
Hier welquote:Op zondag 3 april 2011 15:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi saraa, hoe is het in het belgische ? schijnt bij jou de zon weer inmiddels ?
De zon schijnt hier al de hele dagquote:Op zondag 3 april 2011 15:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi saraa, hoe is het in het belgische ? schijnt bij jou de zon weer inmiddels ?
Werksequote:Op zondag 3 april 2011 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar eens beginnen![]()
vandaag gaan we open vanaf 5 uur
Fyra, de roze trein.quote:Op zondag 3 april 2011 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor wie zin heeft: Mijn verslagje van gisteren staat hier: Treinentopic 305: Fyra naar Breda, eindelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |